Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 00:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: flue svamp
Junior medlem

hey jeg kan ikke rigtig finde noget direkte om tilberedning af rød fluesvamp så jeg spørger lige.

Hvis jeg går ud og finder nogen røde flue svampe og smider dem i ovnen ved 100 grader og lader dem ligge der ca. 8 timer og tørre dem ved stue temp. i et par døgn også spiser ca. 15 gram ville jeg så få en okay virkning

skal lige siges at jeg har har prøvet psykedeliske stoffer før. ville lige høre om det er rigtigt nok sådan :D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
1. du vil sikkert ikke kune lide virkningen.
2. sandsynligheden for at finde rød fluesvamp er ret lille på denne årstid.
3. virkningen er meget uforudsigelig fordi indholdet af ibotensyre og muscimol varierer meget (har også noget med årstiden at gøre)
4. hvis du indtager dem som du skriver vil du hovedsageligt få virkning af ibotensyren som hovedsageligt virker stimulerende på CNS.
5. Hvis du vil have mere af den psykedeliske effekt bør du ovntørre din svamp ved 75-80 grader, hvor ibotensyren omdannes til muscimol.
6. tag højst 5 g til at begynde med.

Junior medlem

okay hvis jeg gør som du siger ville jeg så godt kunne lide virkningen jeg er vildt intereseret i virkningen og hallucinationer

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
jeg er stadig ikke sikker på at du vil bryde dig om det. det er ret uforudsigeligt hvordan din oplevelse vil være.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1ralle2 skrev:
okay hvis jeg gør som du siger ville jeg så godt kunne lide virkningen jeg er vildt intereseret i virkningen og hallucinationer

Du er interesseret i hallucinationer siger du? Ved du hvad det betyder? Hvis man hallucinere, ved man ikke længere at at det man ser ikke er virkeligt. Altså, man tror at det man ser rent faktisk eksistere. Hvis du er ude efter at se nogle sjove farve, ting der trækker sig sammen eller bølger, så er det visuels du er ude efter. Er du erfaren med psykedeliske stoffer? Kom gerne med lidt oplysninger om hvad du har prøvet før. Jeg vil nødig sidde og give en hærdet psykonaut gode råd, men hvis du ikke har erfaring med psykedelisk stoffer, så kunne det være at du skulle læse lidt op på psilocybin svampe og psykedeliske stoffer i det hele taget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
og hvor ville du gå ud og finde rød fluesvamp nu?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hvorfor lige netop rød fluesvamp? Derudover er vi jo ikke spåkoner eller orakler - selvom nogle sommetider er lige så påvirkede som orakler - så vi kan umuligt sige dig om du vil kunne lide effekten. Ligesom at jeg ikke bryder mig om vingummi skønt mange gør.

Du bør derimod søge rusmidler med lidt højere succesrate. Hvis det er dets legale status der gør Rød Fluesvamp til en attraktiv ruskilde er det fint. Respekt for loven er godt. Dog kan det desværre også tyde på, at der er andre undertoner. Da dine andre indlæg i dette forum fortæller, at du er 15 og er blevet "smidt hjem" fra en efterskole kunne det tænkes, at det nok ikke lige er nu du skal begive dig ud i den psykedeliske verden. Det er ikke et legeland, det kan tage røven på dig og efterlade dig et forkert sted.
Psykedelika er sindssygt spændende på alle måder, så i stedet for den praktiske viden kan du dykke ned i teori og historie.

Sidst og nok mindst; Rød Fluesvamp indeholder ikke psilocybin eller des brødre, så denne tråd hører ikke direkte til her.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
And skrev:
Citat:
Da dine andre indlæg i dette forum fortæller, at du er 15 og er blevet "smidt hjem" fra en efterskole kunne det tænkes, at det nok ikke lige er nu du skal begive dig ud i den psykedeliske verden. Det er ikke et legeland, det kan tage røven på dig og efterlade dig et forkert sted.

:lol:

No offence, men det lyder til at du skal tage den lidt med ro, og vente et par år, før du roder med de bevidsthedsændrende svampe.Din psyke har bedst af at være kommet over puberteten, før du udfordre den med bevidsthedsændrende stoffer. Det er ikke for at løfte pegefinger og sige at du ikke må. Jeg synes det er fint at du har interessen, men de fleste herinde ved bare af erfaring, at det er bedst at være lidt mere moden før man skal eksperimentere med den slags.

Brug tiden til at læse på stoffet. Find ud af hvad svampe er, hvornår de vokser op på året, forskellen på psykedeliske svampe såsom Spids Nøgenhat og Cubensis er versus Rød Fluesvamp, m.m. Læs nogle triprapporter, så du ved hvad du har i vente. Du kan både søge rapporter her på siden, og på http://www.erowid.org.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]