Hejsa

Jeg bor i en lille by, med ikke så mange indbyggere. Nogle måneder siden sommerferien flyttede der nogle meget suspekte polakkere/litauere/don't know - ind i et hus herude. De virkede meget mærkelige. De flyttede igen her for nogle måneder siden, bare sådan lige pludselig. Efter - og lidt i mens de boede her - bemærkede jeg og nogle af mine venner en specielt lugt af skunk når man gik forbi huset nogle gange. Vi tænkte at de nok bare røg, og det var normalt. Men lugten blev altså hængende, og den er der stadig. Jeg tjekkede så deres have efterfølgende. Der lugter rigtig meget af skunk i perioder, men der var altså ingen planter at finde, efter hvad jeg kunne se. Efter jeg havde været ude på min efterskole i et stykke tid her mens der har været sol og regn, har jeg ikke tjekket så meget derovre. Men her for nogle uger siden, da tjekkede jeg lige haven igen, og fandt så en mærkelig plante. Den ligner ikke de normale hampplanter man ser når man søger på google. Planten har ikke takker i siden, hvilket undrer mig..... Men duften er altså præcis ligesom skunk - synes jeg - og jeg har altså gået og tænkt over det i lang tid nu!
Så jeg vil lige spørge jer herinde, om hvad fanden det er for en plante?
http://gupl.dk/58791/Tak