Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: frøsorter.
Medlem

Geografisk sted: sidder i en havestol på uranus med en kold bajer og en joint :D
mojn folkens,

her i torsdags fik jeg en pakke frø fra zenseeds men pakken var så tom,
jeg skrev en mail til dem og fik at vide de ville sende min ordre efter dagen efter(fredag)

her i lørdags fik jeg så mine frø men jeg fik 13 udendørs frø med oveni åbenbart (som faktisk kostede det dobbelte af mine frø, har undersøgt det)

men det jeg så vil vide er, er disse frø noget værd?

har fået 13 styks af (uk cheese x danish passion) X (b3n7 erdpurt x royal dane)

er de nemme at passe/dyrke ? er de i det hele taget noget værd? :D måske lidt info om den sort i det hele taget.

og har også et spørgsmål , hvad er størrelsen på en average yield? bare sådan ca hvor meget kan man få ud af en plante hvis det er gået fint med ordentligt lys osv.

og købte så disse indendørs frø (den originale ordre) som bare hedder zenseeds mix. er der nogen der ved hvad det er, eller er det bare random indendørs frø der er blevet smækket i en pakke?

Håber i kan hjælpe mig. (er first time grower, dog langtidsryger)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
ZenseedsMix er højst sansynligt bare en håndfuld frø af alverdens sorter som de har krydset, som er blevet kastet ned i en pose. Dvs. blandet godt fra gufferen. :)

udendørs frø ved jeg ikk en skid om, men den der UK cheese, har jeg hørt sku stinke forfærdeligt meget af gammel ost :S

Medlem

Geografisk sted: sidder i en havestol på uranus med en kold bajer og en joint :D
hahahah og så mig der hader ost. men det vel nok også derfor den hedder uk cheese :D men ja tror nemlig også bare de har smækket en stak random frø ned i den mix :D.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]