CubaKrigeren skrev:
Jeg har fandeme lige læst hele tråden gemmen hold kæft en kæmpe lang joke det er helt ufattelig,
thumbs up til de på første par sider der der virkelig prøver putte lidt fornuft ind i hovedet på trådstarteren,
men han er alt for opkørt til der er det fjerneste der sidder fast,
fatter virkelig ikke du siger du har røget den brede op til flere gange nu, hvilket jeg tvivler noget på,Jeg kan love dig for første gang jeg røg , var en del af en joint med noget halv sløjt semi røg kan jeg huske og jeg har aldrig haft en oplevelse ligende, jeg var ikke bare skæv som nu til dags, men med det vildeste trippy twist på det, det er virkelig ikke noget man ikke opdager første gang slap helt af..
Mener ikke det har været en lang joke, men det har folk kørt det op i, da regyr er ung, og naiv for at tro at alle svar findes på en net sidde med levende folk, og ikke google.. (taler af personlig erfaring)
Regyr har jo bare været interesseret i at ryge noget hash, det har vi været en del der har svaret på, så har han spurgt efter andet der efter, hvilket vi har svaret på, men jeg fatter ikke hvorfor folk flipper sådan ud over der bliver skrevet en del her som ikke burde, men ved selvfølgelig godt det er forkert, men derfor bliver man ikke nød til at 'flippe' ud, og lade en adminstrator om det, min mening.. (siger ikke du flipper ud, du tager det fint og det respektere jeg.)
TIL REGYR \/Det er jeg dog lidt enig i, hvor mange gange har du præcis ''røget''?(Cubakrigeren)Den første gang jeg røg var der ingen virkning, men det var også noget færdig rullet lort til en halvtredser.. Men næste gang jeg røg, var det noget pot (som jeg husker) Hvilket slog meget hårdt igennem, mig og en ven fik røget et gram i løbet af aftenen, til en fest.
Derefter har jeg for det meste købt skunk, da jeg synes det er langt bedre, har også invisteret(staves?) i en grinder, da det hjælper godt hvis man nu har en del liggende, så er det hurtig ordnet

Men ja, hvis efter alt du har røget ALDRIG fået virkning, måske gå over til noget hårdere? Altså stadig cannabis, men jeg tænke på noget White Widow.
Men hvis du endelig gør det, så husk for guds skyld!
Din krop er ikke vant til den effekt, så lad værre med at tror det er et legetøj.
Start med at ryg lidt af det, så vent noget tid, vurder hvordan du har det, og så ryg lidt mere, og bliv ved sådan, til du nu vil, kan jo ikke forhindre dig i at ryge hele lortet på en gang, men håber ikke du er så dum som mig og andre..