ganjabus skrev:
Cannabis får dig ikke til at tabe dig - stoffet har ingen betydning for hvor meget din krop forbrænder (til et vidst punkt, jo, for når du indtager det, forhøjes pulsen).
Grunden til at du får munchies/fråder, er at kroppen tror at du har fået en farlig sygdom, idet at din krop er i en fysisk og psykisk tilstand som den ikke er vant til.
Så ryger du 15 joints om dagen, har du ikke så meget fråder på som hvis du ryger en enkelt pind i måneden - simpelthen fordi din krop har vænnet sig til at blive euforiseret.
Så når du fråderen melder sig, er det fordi at kroppen ved at den kan få mere THC ud af kroppen hurtigere ved at fylde fedtdepoterne med kalorier.
Det eneste du vil kunne tabe dig ved var hvis du røg en pind om dagen og ikke spiste mere - så ville det fungere lidt som en mild gang clenbuterol, idet at kroppens immunforsvarer får pulsen til at stige. Det er derfor at du ikke er skæv i flere dage når du er skæv - kroppen vil altid udskille det igen.
Hilsen Ganjabus
Jeg har selv undret mig over den øgede appetit og har læst mig til at forhøjet stofskifte kombineret med faldende/lavere blodsukker, skulle være årsagen.
Du kommer her med en helt anden forklaring, som jeg godt kunne tænke mig at du underbyggede med et troværdigt link eller to, så jeg og andre interesserede med en sund videnskabelig tilgang, kan læse lidt mere om

Hvordan forholder det sig med andre stoffer, som f.ex. amfetamin? Kroppen er jo i DEN grad i kemisk alarmberedskab under en amfetamin-rus! Vil du give en forklaring på hvorfor appetitten ikke øges ved indtagelse af stimulanser og rigtig mange andre stoffer, hvor "krop og sind" virkelig får bøllebank ift. en hash-rus?