Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Snoezel skrev:
hvorfor være så vattet?

Vattet hvem er vattet?? Jeg vil bare ikke ødelægge det for min med rygere, men det ser ud som om at det er du ligeglad med.... :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Vi ses dér!

Medlem

Jeg er der med et pressekort og en 20-pak færdigrullede, dækker den gonzo så ser vi hvad der sker. Vi ryger jo næsten dobbelt så meget igennem som metro-rygerne i KBH, så vi må finde det gode smoke frem, og koge den sammen gennem indre by.

Mvh
Anarkrig

Medlem
Brugeravatar

jeg forstår altså ikke helt pointen med at man skal være 18 og ikke må ryge??
hvorfor har de lavet den regel, de kunne jo bare lade være med at skrive sådan noget overhovede? eller hvad

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Jeg tror sgu næppe de vil kunne kontrollere hvem der ryger og ikke gør, slet ikke når marchen er i gang... og hvis der er nok guf på folkene der er med, så tror jeg sgu næppe på at demoen stopper fordi der er et par der hiver deres joints frem :D

Jeg har på fornemmelsen at der kommer en god sjat mennesker der i det tilfælde skal holdes MEGET styr på...
Desuden tror jeg mest at reglen er ren PR ift. lovens lange arm :D

Medlem
Brugeravatar

ja, men jeg synes og lidt, at det får det til at lyde som om, at det rent faktisk ville ha været meningen, at folk skulle ryge til marchen hvis ikke det var for at der står at man ikke må?
og hvorfor skal man dog være 18, der bliver jo alligevel ikke røget eller noget alligevel?? og skal man nu være 18 for at have en mening om noget, det er vel for fa'en ikke en stemme-seddel man setter sit kryds på :( hmm :shock:
Nå ja, det er da heller ikke noget at gå så meget op i, forstår bare ikke helt præcist hvad deres tanker har været, ud over en underlig form for PR.

Medlem
Brugeravatar

Tak for i dag allesammen, det var en fed og vellykket march. Til trods for at umanerligt mange af os nu er 2000 kroner fattigere og en plet på straffeattesten rigere, synes jeg vi fik vist flaget på en strålende måde. Næste år kan vi kende de fucking civilpadder, så bare på med krum hals!

Skyd den op, og igen tak for en god og rolig demo!

/ - Dagny

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Dagny skrev:
Tak for i dag allesammen, det var en fed og vellykket march. Til trods for at umanerligt mange af os nu er 2000 kroner fattigere og en plet på straffeattesten rigere, synes jeg vi fik vist flaget på en strålende måde. Næste år kan vi kende de fucking civilpadder, så bare på med krum hals!

Skyd den op, og igen tak for en god og rolig demo!

/ - Dagny

Fedt at i manifestere jeres holdning. Ærgeligt at politiet i Århus ikke ser i gennem fingre med civiloprør. Hvordan var de ovre i KBH?

Jeg håber sku jeg kan deltage i en af dem næste år.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Jeg tror nu kun de skriver det for at påminde folk om at det selvfølgelig (desværre) heller ikke er legalt at ryge den her demo dag.
Men at man skulle blive smidt ud af demo'en eller at den helt ville stoppe pga. folk røg pinde, ja det er sku ikk helt rigtig!

Alle røg jo pinde, selv tuxen spurgte i mikrofonen om folk var skæve osv! fed march.. jeg kommer helt sikkert også næste år!

PS. og politiet i kbh var nu ret rolige, men hvad andet kan de gøre.. de ved de skaber balladen hvis de først rykker ind og stjæler vores joints!
respekt til politiet, LIGE IGÅR!, og tak fordi i lod os ryge vores fede uden at blande jeres lugte fingre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Kredes skrev:
Jeg tror nu kun de skriver det for at påminde folk om at det selvfølgelig (desværre) heller ikke er legalt at ryge den her demo dag.
Men at man skulle blive smidt ud af demo'en eller at den helt ville stoppe pga. folk røg pinde, ja det er sku ikk helt rigtig!

Alle røg jo pinde, selv tuxen spurgte i mikrofonen om folk var skæve osv! fed march.. jeg kommer helt sikkert også næste år!

PS. og politiet i kbh var nu ret rolige, men hvad andet kan de gøre.. de ved de skaber balladen hvis de først rykker ind og stjæler vores joints!
respekt til politiet, LIGE IGÅR!, og tak fordi i lod os ryge vores fede uden at blande jeres lugte fingre.

Det er derfor jeg er modstander af ACAB. Der findes trods alt nogle med intentionen i orden.

Medlem
Brugeravatar

I Århus var der i hvert fald både pansere og bøder nok:
http://jp.dk/aarhus/krimi/article2424475.ece
Grisene lukkede endda en ganske lovlig efterfest.

"Der var god stemning, også under festen senere på aftenen." sagde vagthavende ved Østjyllands Politi i går.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det var mega hyggeligt ;)
-Fuck politi

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det var sgu ganske hyggeligt, men ja, lidt irriterende at de ikke bare kunne lade folk ryge på dagen - godt man holdte sin røg i tasken.... :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]