nu må jeg jo ikke give forhandler links, så jeg kan ikke henvise direkte til en god, billig, forhandler. mine erfaringer generelt: Bali kratom er ok, og billig, i hvert fald hvis man køber i en ordentlig kvalitet. køb pulver og lav the af det. du kan koge det 10 min og filtrere eller som jeg gør, hælde kogende vand over i kop med pulveret, vente 5-10 min og drikke det hele inklusive ækelt pulverslam. det kræver dog at man er hårdfør når det gælder bitre, ækelt smagende ting. jeg skyller gerne ned med noget juice. jeg får rigelig virkning af 3-4 g Bali premium pulver, fra min supplier, men som sagt, afhænger af om din forhandler er hæderlig og kun sælger kvalivarer. jeg tager generelt mindre doser end alle andre. jeg foretrækker den milde rus, eller også er jeg bare ekstraordinært sensitiv. jeg foretrækker Thai kratom frem for bali, da jeg synes det smager bedre. jeg ved ikke om det gør sig generelt gældende. jeg har også været heldig at få Thai, som var virkelig potent, og havde bedre kvalitative egenskaber i form af mere eufori og mindre sløvende effekt (stadigvæk meget anxiolytisk!). 2-3 g var rigeligt.
Pulver er i hvert fald vejen frem med kratom. glem ekstrakter. du betaler en voldsom overpris for en forarbejdning som er unødvendig, og som i værste fald har en negativ indvirkning på den kvalitative virkning af stoffet, da nogle alkaloider kan være sværere at udvinde end andre. jeg har prøvet det, da jeg fik en gratis sampler, men det ville være spild af penge.
_________________ Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke
|