Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 20:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen da jeg synes det er på tide at hævde niveauet har jeg snakket med min kat og fortalte mig denne lille historie. undskylder på forhånd for stave fejl da jeg er ordblind og håber dette er forståeligt.

dette er baseret på cebil (Anadenanthera colubrina)
1. brug en blender eller kaffekværn til at pulveriserer frøene
2. tilsæt frøene kun lige nok vand(jeg anbefaler demineraliseret vand) til at det bliver vådt tilsæt Kalcineret Soda og bland det godt i en 5 til 10 min men husk det er en relativ stærk base så brug glas og rustfristål ske eller træ ske. Lad det tørre helt.
3. Tag pulveret put det i en glaskolbe fyld acetone et par centimeter over pulveret lad det stå en time gerne med omrystning engang imellem og hæld det igennem et kaffe filter gem væsken. igen Fyld glaskolben med pulveret og frisk acetone lad det stå en time hæld det igennem et kaffe filter gem væsken. igen Fyld glaskolben med pulveret og frisk acetone lad det stå en time hæld det igennem et kaffe filter gem væsken. Dette gentages 3-5 gange
4. hæld alt acetonen sammen i en kolbe og tilsæt fumarsyre men gør det i små mængder ad gangen så får du fine gennemsigtige krystaller dette kan tage 12+ timer herefter når blandingen ikke længere bliver hvid er der ikke flere krystaller der dannes. Hæld acetonen fra.så kan du enten tage krystallerne ud med en ske og lad dem tørre på et glas fad eller du kan lad dem tørre helt i kolbe her efter opløse dem i vand og lad det fordampe i et glas fad.
5. afvej krystallerne tilsæt 1 til 1 Kalcineret Soda og lidt vand bland det rundt. Lad det tørrer skrab det sammen herefter tilsætter du frisk acetone filtrere og lad det fordampe på et glas fad. Varm det op med et vandbad når du skal skrabe det ellers vil du have bufo pulver ud over alt. Dette vil være et mørkt hård produkt.dette kan ryges som de
6. så skulle du have bufotin freebase i relativt rent(sammenlignet med start produktet) men du kan også gå et skridt videre som er ren krystal.
7. Det første du skal gøre er at måle 25ml Zippo lighter gas og fordampe det og se om det efterlader noget olie eller ligne for så skal du finde et andet mærke og gøre det samme med det. Kommer der ingen ting efter det er fordampet så kan du bare bruge.
8. brug en 10ml eller 25ml måleglas eller noget i den størrelse bare det er glas. Til ca.500mg (0,5g) rimeligt rent bufotin skal du bruge ca.2,5ml acetone put det op i glasset og opløs bufotinen herefter i acetonen. Tålmodighed er vigtigt for man skal dryppe lightergassen ned stille og roligt efter ca. 2-3ml lightergas vil du se at de vil begynde at skille sig ad. En slags klistret olie vil falde til bunds og sætte sig fast på bunden. Så skal du tilsætte ca. 5ml lighter så bliver opløsningen tåget og bufotin begynder at falde ud af den tåget opløsningen. Så skal du skynde dig at hælde den tåget opløsning over i et glas fad eller lignende. Den klistrende olie skulle meget gerne bliver tilbage også skal du bare fordampe den tåget opløsning du har nu bufotin krystal hvis du har fulgt alle punkterne præcist om beskrevet i denne guide.
for at se et billed af det færdige resultatet kilk på linket
http://uploadpic.org/v.php?img=gGOAYn4bj

alle informationer er fra min kat og dette kan ryges på bong eller fordampes

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
@well0513

Hvad sker der for dig, og dine malplacerede engelske posts?

psylover skrev:
Hej alle sammen da jeg synes det er på tide at hævde niveauet har jeg snakket med min kat

psylover skrev:

Go koger? :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jeg har været her
Halose skrev:
@well0513

Hvad sker der for dig, og dine malplacerede engelske posts?

psylover skrev:
Hej alle sammen da jeg synes det er på tide at hævde niveauet har jeg snakket med min kat

psylover skrev:

Go koger? :mrgreen:

hahaha +1

Junior medlem

Halose dette er ikke bare en god koger men en måde at sige at jeg ikke deltager aktivt i ulovlige aktiviteter og det med at sige sin kat er fra engelske forumer. dette er 100% selvskrevet post.
så nu må du forklare mig hvordan dette kan være en engelsk post??? :hm:

fordampe er bare på dansk. engelsk hedder det vaporizing

ps. min oprindelige post er ikke en opfordring blot information
:peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan godt være at jeg stadigvæk sejler eller ikke har læst posten ordentligt igennem, men hvad er en 'kat' så?

Og læg mærke til, at det ikke var dit brugernavn jeg skrev over det med de engelske posts.
Den post er godt nok blevet slettet i mellemtiden kan jeg se, men det var well0513 der havde skrevet den.

Insane psychedelia user!

Halose skrev:
Kan godt være at jeg stadigvæk sejler eller ikke har læst posten ordentligt igennem, men hvad er en 'kat' så?

Billede

well0513 var en spambot som følte banhammeren.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Billede

Dr. Phibes skrev:
well0513 var en spambot som følte banhammeren.

Alrighty!

Insane psychedelia user!

Der er ingen joke. Med en kat menes en kat, en Felis catus. Der er ligesom at skrive SWIM.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Der er ingen joke. Med en kat menes en kat, en Felis catus. Der er ligesom at skrive SWIM.

Okay, det var jeg ikke lige klar over. Synes dog det er lidt underligt at bruge i denne sammenhæng.
At En Der Ikke Er Ham har fortalt ham det, hvorfor ikke bare smide det op som det er? Det er da et underligt sted at ansvarsfraskrive.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede

Denne her kan ved nok en del mere om narko - se lige hvor slidt den er!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]