Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej allesammen6, min kammerat har for nogle timer siden før han kom guffet 2 mg rovtril en enkelt og snuppet 20 mg metadon.....
Han er lidt vand (ikke meget)til en rivo om dagen, me ikke metadonen...
Han har det mega chill og godt... Har ikke brækket sig eller noget, han siger bare han er træt o gerne vil sove....
Er bare NERVØS om jeg må give ham lov, da jeg ved at benzoer og opiater ikke er en god blanding....
Han veje ca 65.....
Kan der ske noget ved dette...?
Kan jeg turde lade hm sove ude at være nærvøs for han stiller træskoene eller skal jeg ringe til en ambulance...?????
Er bare nervøs selom det ser ud til hn har det fantastisk uden kvalme ellr noget, bae træt....?????
PLEASE svar hutigt !!!!
Han har også røget en halv pin ligfør, så de kan være t der har slået hm "ud"

På forhånd tusin tak for hjælpen...

Medlem
Brugeravatar

Uden stavefej har han indataget:
1 2mg rivotril indeholdende clonazepam
20mg metadon....
0,3g god tjald
Og det er bombesikkert!

På forhånd tusind tak for svar :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Træt!? Klokken er jo kun halv fire!! Ring til lægevagten, de ved sikkert så noget der :)

Medlem
Brugeravatar

Er her ingen proffer som kan svare ????
Kan de finde på at tvvinge en til at komme forbi, eller sige man kulle komme op og blive kigget på, for vil ikke knaldes.....
Han har det lige så godt iskolen og sådan :-)
De ville ikke kunne spore en hvis man ringede med hemmeligt ummer vel ? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Jeg kan ikke svare dig på hvad der sker med den blanding, men jeg vil helt klart råde dig til at holde et vågent øje hvis du er nervøs for at der kan ske noget uheldigt. Lad ham have det roligt uden larm og for meget lys, lidt afslappende atmosphere og få noget samtale kørende hvis muligt.
Hvis han falder i søvn så hold øje med puls og vejrtrækning, og gerne se om du kan få ham til at reagerer ved at ryste hans ben lidt eller på anden måde skabe kontakt.

Beklager jeg ikke kan hjælpe ang. hvad han har indtaget, men håber i klarer den igennem natten uden de store problemer :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du tænker for meget. Ring nu bare

Medlem
Brugeravatar

Det e ikke specielt store doser ved jeg :)
Er bare nervøs.....
Og ved at hvisder komemr en proff forbi nu her, ville de sagtens kunne give et svar! :)
Ellers ngen som ved det med lægevagten? Om de ligesom kan spore/tvinge/ringe tilbage til en ford de vil have en under obsevation, eller finde ud af hvem man er hvis man ringe med hemmeligt numr osv....???? :-(
Det eneste vil jeg vil have er et svar på om han kan dø!
Ved selv at tjallen mulighvis er det der har slåt ham ud, for han så meget bedre ud før han røg.....
Men ved også at benzoer + opiater kan give vejrtrækningsdepression.....
Han siger forresten det var ved 7 tiden rivoen blev indtaget, og ved 8tiden meten blev slugt :-)

Tusind tak for svar - Gerne hutige svar please :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Læger har tavshedspligt.., Men hold øje med ham, hvis du vælger ikke at ringe

Og spis noget sukker

Medlem
Brugeravatar

Er her ikke nogen Benzp/opiat forbruger på forumet lige nu?????
Så svar lige hurtigt ikke, er selv fuld, og ville kysse jer for et damn svar!

Peace :-D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er et farligt område at begive sig ud i.

Hvordan endte det?

Medlem

Hvad er vigtigst, sandsynligheden for at lægevagten kommer forbi og sporer alt muligt, eller din vens liv?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Det er jo for sent nu, men jeg mener ikke der er nogen faretruende signaler, efter det du beskriver. Du kan åbenbart tale med manden, han kan svare relevant på spørgsmål og der er puls og vejrtrækning. Jeg ville holde øje med ham og prøve at slappe af. Hvis han var blå i hovedet eller ikke kunne tale, så ville jeg være bekymret.

Men tænk jer for fanden da om, giv ham en kæmpe skideballe og spørg dig selv om du gider, at sidde og have det sådan en gang til.

Lær af erfaring og husk.

Most of the physical world is unseen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

thisisright skrev:
Er her ikke nogen Benzp/opiat forbruger på forumet lige nu?????
Så svar lige hurtigt ikke, er selv fuld, og ville kysse jer for et damn svar!

Peace :-D

Du skriver klokken halv 4 om natten, folk har nok ligget og sovet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Ærgeligt der ikke kom nogen profesionelle narkohoveder. :roll:

En anden gang så ring til giftlinjen hvis du er så desperat.
Eller noget helt andet - lad vær og indtag lort når i ikke ved hvordan de arbejder sammen.
Smart, ikk'?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

thisisright skrev:
Er her ingen proffer som kan svare ????
Kan de finde på at tvvinge en til at komme forbi, eller sige man kulle komme op og blive kigget på, for vil ikke knaldes.....
Han har det lige så godt iskolen og sådan :-)
De ville ikke kunne spore en hvis man ringede med hemmeligt ummer vel ? :)

Hvis du har brug for AKUT hjælp, så er der http://giftlinjen.dk/ , tlf. 82 12 12 12. Psy er ikke er realtids-medie, og din panik og resulterende dårlige opførsel synes jeg ikke folk her fortjener.

Du kan godt ringe til Falck/112. Politiet rykker ikke ud sammen med Falck, så længe der ikke sker noget ekstraordinært på adressen (som at nogen indrømmer, at de sælger stoffer eller der er optøjer som til fester).

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Giver mig kvalme at du vægter frygten for at blive knaldet med et par receptpligtige piller, højere end din vens helbred.......
Har taget 2 Krydser, 40mg Oxycontin og massere joints uden andre problemer end overdrevet træthed ( Absolut ingen god ide )
Ps: Når du skriver "på forhånd tak for svar" så vær taknemmelig over de svar du modtager. Selv hvis de råder dig til at ringe til lægen.

Junior medlem

vær aldrig bange for lægevagten, de er kun til for at hjælpe.. de har tavshedspligt og alt muligt gejl

Junior medlem
Brugeravatar

Selvom det er sagt flere gange tidligere, kan det bare ikke understreges nok... Hvis du er i tvivl om du står med en OD, så RING!!! Giftlinjen eller direkte til 112, fuck om du så bliver knaldet med hero, hash, piller whatever, du vil ikke stå med en anden mand/kvindes liv på samvittigheden pga af noget så ligegyldigt som penge eller en plet på straffeattesten! Second, hvis du har tænkt dig at blande nogle stoffer, så undersøg altid grundigt hvordan deres effekt er på hinanden. Sørg for at have erfaring med de individuelle stoffer på forhånd, så du har en idé om hvordan du reagerer på dem, så du kender dem inden en kombination; og du kan bedre indentificere hvad der evt måtte gå galt i dit trip.

Medlem

Opiod/benzo blandingen er ALTID risikabel.
Kan nok ikke komme i tanke om en opiod der er værre at bruge til det formål end metadon, med mindre det er et selvmordsforsøg. Diazepam havde nok været værre på benzo-siden, men clonazepam er heller ikke noget smart valg. Hvis I skulle være helt sikre, skulle i have haft ham vågen i et halvt døgn min.
Jeg vil ikke komme med "gode ideer" til benzo/opiod kombo, hvis ikke man ved nok til det selv, skal man slet ikke overveje det.
En lille kærlig tanke til jer der aldrig vågnede igen, og til de levende: ta' jer nu sammen derude!

Mvh
Anarkrig

Junior medlem
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Opiod/benzo blandingen er ALTID risikabel.
Kan nok ikke komme i tanke om en opiod der er værre at bruge til det formål end metadon, med mindre det er et selvmordsforsøg. Diazepam havde nok været værre på benzo-siden, men clonazepam er heller ikke noget smart valg. Hvis I skulle være helt sikre, skulle i have haft ham vågen i et halvt døgn min.
Jeg vil ikke komme med "gode ideer" til benzo/opiod kombo, hvis ikke man ved nok til det selv, skal man slet ikke overveje det.
En lille kærlig tanke til jer der aldrig vågnede igen, og til de levende: ta' jer nu sammen derude!

Mvh
Anarkrig

Super godt sagt! Der er efter min mening ingen grund til at blande benzoer og opioid/ater, da det er så farligt at, som Anarkrig siger, der er mange som aldrig vågner op igen. R.I.P.

Desuden synes jeg de to grupper, hver især ødelægger hinandens rus, imo anyway!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]