LSD, ja det er et super middel til at få en spirituel oplevelse, og udforske nye sider af sig selv, andre og omverdenen i det hele taget.
Jeg kan da også bedst lide at planlægge et trip, og så forberede sig til trippet da jeg på den måde nemmere kan få en mere spirituel selvudviklende trip, hvis det da er det jeg søger i mit trip.
Jeg kan dog ikke sige at jeg aldrig har taget et mere eller mindre spontant, mindre planlagt trip, men igen, det kommer helt an på hvad man nu søger i den rus på det givne tidspunkt. Dog ikke sagt man ikke kan have nogle spirituelt oplysende trips på de mere spontane trips; har personligt haft nogle af de mest dybtgående trips ved nogle af disse mindre planlagte trips. Fordelen ved de mere spontane trips, er at man går ind til trippet totalt open-minded, og ikke prøve at følge en bestemt plan for at opnå et eller andet.
Nu ved jeg ikke hvilket forhold du har/har haft til Cannabis, men denne plante er for nogle folk, såsom Rastafarierne, ikke bare et rusmiddel, men noget meget mere helligt for dem. Er det så ikke i orden at folk ryger sig en fed for at sidde og sumpe med en god film, høre noget fedt musik og på anden måde bruge Cannabis som et rekreationelt middel? Ligesom med LSD, nyder jeg da at bruge Cannabis rusen til forskellige ting, alt efter set & setting. Nogle gange er det nice bare at sidde og flyde ud til noget musik, sidde og chille med vennerne etc, mens andre gange bruger jeg hele rusens varighed til at lave noget mere kreativt.
Imp skrev:
Jo, det er ligeså meget et stof, som alkohol, heroin eller kokain. Det er bare et kemikalie, som påvirker din hjerne.
Jeg kan ikke se, hvor problemet ligger. Jeg synes folk skal ha lov at bruge stofferne, som de har lyst. Så længe det er uden at komme til skade selvf.
qft
Fortsat god dag allesammen