Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 12:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle derude i landet.
har røget habilt i 2-3 år efterhånden sammen med nogle kammerater, og haft det skide sjovt og oplevet en masse.
men er begyndt at komme til et punkt hvor jeg egentlig ikke rigtig syntes det sjovt længere, og desuden bliver jeg fag-udlært om ½ år, så vil gerne stoppe eller have skåret drastisk ned.
grunden til jeg skriver herinde er at jeg har prøvet et par gange efterhånden med at stoppe, men det er desværre ikke rigtig lykkedes mig endnu.
har holdt den i et par uger, men så begynder jeg at kede mig helt vildt, og falder tilbage i gamle vaner.
ryger imellem 2-3g om dagen på bong. er så begyndt at ryge nogle J's istedet, og skære ned på den måde.
men har i andre forslag derude?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Jeg kan da godt forstå du ryger hash når du keder dig, men det lyder som om du ikke har nogle interesser ud over at ryge hash. Laver du motion eller går til en sport så du ikke går og keder dig?

Junior medlem

jeg arbejder på fuldtid som kokke elev, og går rigtig meget op i det, men arbejdstiderne fungere bare ikke skide godt til at ahve et "normalt" liv

Dedikeret medlem
Brugeravatar

du skal indse, at du ikke kan blive lykkelig så længe du lever et liv som hasher. Eller jo, måske i 1-2 år, men det er jo intet i forhold til hvor mange du har tilbage.
Det bedste er at droppe weed'en, for har man først været misbruger af det én gang, får man svært ved at holde et sundt forbrug. Jeg har været lidt on/off mht weed i nogle måneder- jeg har gode perioder, hvor jeg kan styre det, og andre perioder (som nu), hvor jeg næsten ryger hver dag.

og ja, så skal du få dig nogle interesser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg skal også snart stoppe :)
Jeg har ikke noget problem med at stoppe, men har nemt ved at falde i igen.
Da det ikke skal ske den her gang skal der nogle andre boller på suppen, i form af hobbyer, motion og træning :)

Junior medlem

Spørg dine venner om de er klar på at lave noget grineren - uden i behøver at puffe..

Bowling, Pool, Roadtrip, paintball - så i kan få en oplevelse af at i godt kan hygge og chille uden at være baked :)

Det gjorde jeg og det virkede rigtig godt.

held og lykke

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
motion! og hvis du også har problemerne med søvn og sådan så hop på cyklen eller i løbeskoene find nogle aktiviteter så du ikke kommer til at kede dig som du nævner

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]