Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dårlig ryger
Junior medlem

Her forleden røg jeg en joint, med et ukendt indhold, det skulle eftersigende havde været 80' hash. Fyren jeg køber af plejer at være troværdig nok. Så derfor køber jeg indimellem færdigrullede joints af ham. Jeg ved godt, at det ikke er smart at købe færdigrullede joints, men da jeg bor i en mindre by er både udbuddet og efterspørglen betydelig lille, så jeg måtte tage til takke med hvad vi fik.

Mit problem lyder følgende: da vi fik tændt op for jointen mødte en kraftig og uigennemkendelig lugt os. Det var ikke den klassiske krydrede lugt, men tilgængæld en kraftig parfumeret lugt. Jeg kunne ikke umiddelbart genkende smagen, men den mindede mest af alt om "parfume".

Jeg har googlet for at finde ud af, om der findes hash med den tidligere nævnte smag, dog uden succes.

Da jeg ikke har de store erfaringer med hash, ville jeg forsøge mig herinde, med håb om der var nogle der kunne fortælle mig hvad vi havde røget. Jeg tviliver selv stærkt på at det var hash, da ingen af os blev påvirket.

Kunne jointen evt havde indeholdet et andet narkotisk middel eller lignende?

På forhånd tak.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Arsenalist skrev:

Højst sandsynlig ikke, da der ikke ville være noget profit i at gøre det.

Men lad vær med at ryge noget som lugter af kemikalier. Der kan nemt være kommet et middel i, som gør hashen blødere eller mørkere.
Spørg din dealer hvad der er i, og sig at den lugter underligt.

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HrKnudsen skrev:
Arsenalist skrev:

Højst sandsynlig ikke, da der ikke ville være noget profit i at gøre det.
Der er da mere profit i at sælge joints med syntetiske cannabinoider som JWH-XXX, HU-XXX og CP-XXX end der er i normale færdig rullet joints.. Det er så bare ikke god stil at sælge det som hash.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har oplevet skunk der lugtede ret parfumeret, dog ikke kemikalie-agtigt. Mere naturligt sødt og parfumeret.

Insane psychedelia user!

Skunk kan jo også tilføjes forskellige smage under "modningen" (curing). Det kan også være tobakken som er anderledes end den du er vant til. Jeg ryger ikke selv, men jeg har hørt flere hardcore rygere brokke sig over, at en af tobakskompagnierne gik fra at lave "lækre" smøger til meget perfurmerede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Dr. Phibes skrev:
Skunk kan jo også tilføjes forskellige smage under "modningen" (curing). Det kan også være tobakken som er anderledes end den du er vant til. Jeg ryger ikke selv, men jeg har hørt flere hardcore rygere brokke sig over, at en af tobakskompagnierne gik fra at lave "lækre" smøger til meget perfurmerede.

Ja, cecil.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Ryger selv cecil, og har aldrig oplevet det gav den store ændring i smagen af joints. I hvert fald ikke sådan så jointen begyndte at smage parfumeret.
Men umiddelbart synes jeg HrKnudsens bud lyder meget rigtigt. Der bliver puttet alverdens ting i hash for at øge profitten. Fik engang noget fra staden der direkte smagte af opvaskemiddel, også hvor det ikke gav den store skævert. Lige i det tilfælde er det vidst noget med at hashen skulle udvide sig, hvis man ligger det i blød i opvaskemiddel, så nok noget i samme dur, der er prøvet på med det du har fået.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
det er også ved at være et års tid siden nu :)
Prøv og lugt til dem.. før i tiden lugtede de af MANSWEAT. Nu lugter de af kamillete.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cecil? Er det ikke jysk?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cecil? Rød cecil?
Sælges over hele landet mate.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]