Jack von Hashluder + 1.
Barsk læsning Honey - men rigtigt stort at du er kommet frem til erkendelsen:
"Det jeg prøver at sige er tak, for de vise personer som har kunne holde mig ud.
Støttet mig igennem flere år, men nu er det på tide jeg selv maner mig op, og forsøger selv,
Jeg ved det bliver en lang og svær kamp, med både op og nedture.
Men jeg skal fejre og vinde denne kamp"
Hatten af for det og jeg må sige at læsningen af dine tråde frem til overstående har givet mig modet til selv igen og tage skridet fuld ud jeg vil hurtigst muligt i et afgiftnings sommerhus så jeg kan få stoppet med meth misbruget igen.
Jeg vælger og forsøge det direkte stop fordi jeg ved en nedtrapning vil forlænge den tid hvor jeg vil være til en belastning for mine nære omgivelser - så heller 2 uger hvis jeg får lov eller en uge hvor der er folk som arbejder med abstinente narkomaner end min elskede og vennerne - det vil være ubehageligt for både dem og jeg - så jeg forlader den trygge boble og gør det værste af alt slipper kontrollen.
For det betyder ingen af de kendte hjælpemidler her tænker jeg især skunk og hash, men også muligheden for at blande lidt af hvert fra eget medicin skab giver jeg afkald på og det er ok - eneste ting jeg vil have er at jeg får antipsykotisk og gerne i en rimelig høj mængde seroquel eller truxal 100 mg fordelt morgen aften i den fysiske del af abstinencen.
(Til rette vedkommende - Ja det er meth det viser urin prøve testeren - vil lige sige tak for din vedholdende modstand mod mit yngligs stof og de link du sendte mig for uden den viden jeg fik mig her fra så havde jeg nok mistet fokus).
Jeg lader det her stå i hvor jeg startede med og skrive det - men ligger den også der hvor den høre hjemme i medaljens bagside så har i input - gode ideer så lad os tage den der - og jeg vil bruge det til min hold fokus tråd.