Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har noget AMT som jeg ikke er meget for at spise, da jeg er ret sikker på at jeg kommer til at kaste op af det.
Opløseligheden for stoffet skulle dog være ret dårlig, så det ville vel ikke i sin freebase form ikke fungere sublingualt?
Er proceduren at man kan smide noget saltsyre på? Er dog mest for at bruge "alt godt fra køkkenet", men der står jo ikke hvor mange molær syre der er i en autocitron, så jeg har ingen idé om hvor meget autocitron der skal bruges (og om autocitron kan gøre udslaget). :)

Nogen der kan hjælpe mig? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du prøvet at lugte til det? Er du sikker på, at du vil have det inde i munden i lang tid?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er sindssygt klamt, men jeg vil prøve.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde ingen problemer med at indtage stinkende AMT i kapsler, jeg bemærkede ikke fælheden da jeg indtog dem. Det kan selvfølgelig have lidt at gøre med at jeg sad i et rum fyldt med samme stank.

Brug en syre med en kendt koncentration, vil tro der er for meget gætværk i det andet :)

Jeg prøvede at lave noget AMT til HCl.salt på et tidspunkt. Jeg brugte ca 2n HCl : 1n AMT (ved en fejl, jeg var blæst og meningen var at forholdet skulle være 5:1.)
Det gik dog meget langsom, og der var ikke synderligt meget AMT der blev opløst i min saltsyre opløsning. Jeg tvivler på en særlig stor mængde af mit AMT nu er på saltform.
Hvis du forsøger dig, så brug stort overskud af saltsyre/randomsyre.

Derudover skiftede mit AMT farve fra gråt/svagt gulligt til rødt(rødbrun efter tørring), hvilket jeg frygter kan være nogle overgangsmetaller fra en eventuel katalysator :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det har ikke noget med smagen at gøre, har kapsler. :) Det er fordi jeg har tendens til at kaste heftigt op af 2C-B fordi det lige får påvirket nogle receptorer i maven. Prøver at undgå at stoffet kommer den vej. :)

Kan godt forestille mig man skal bruge mere syre stofmængdemæssigt. Pænt irriterende at producenterne ikke skriver om kemiske egenskaber for mad. Tænker de slet ikke på os der leger kemikere med narko i vores køkken?

Admin
Brugeravatar

Du kan nok godt bruge citronsyre. Prøv at slå pKa op for amt og citronsyre, så får du en idé om det :)
Men jeg vil æde min hat på, at citronsyre godt kan protonere amt.

Det er svært at sige, om amt base vil virke sublingualt. Der er flere ikke vandopløselige stoffer, som virker nasalt. Men jeg tror sgu, jeg ville vælge en anden indtagelsesmetode. Amt lugter sgu for klamt til, jeg vil ha det i munden længere tid ad gangen :P Om det bare er urenhederne eller amt basen skal jeg ikke ku sige. Selvom det som hovedregel er en ret dårlig idé, ku du måske ryge det i stedet? Ligesom DMT

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen forstand på rygning. Ruller man en cigaret med det? Og det er jo meget små doser der skal til så.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kan sagtens tage aMT (freebase) oralt, og få en god rus. Det er da helt sikkert at foretrække i forhold til at ryge det eller ligge det under tungen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ikke i tvivl om at jeg vil få en god rus. Frygter bare den kvamle der vil opstå. Ellers må jeg jo prøve at udholde den tid det gider mig kvalme. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror ærligt talt at det er langt mere overkommeligt, at udholde den smule kvalme der kommer ved at du indtager det oralt,i forhold til at skulle lægge det under tungen eller ryge det. Du kan godt regne med at knække dig i lårtykke stråler, når du tager et kæmpe hiv af piben som er fyldt med stinkende amt...føj for satan.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Enig, jeg tror jeg ville få langt mere kvalme af at gå rundt med smagen af kemisk mødding i munden i ½ time fremfor den smule kvalme stoffet giver. Efter min mening er det ikke så slemt som med 2C-B. Det er også meget nemmere at finde orale doser man kan sammenligne med.
Bare af interesse, hvis det er første gang, hvilke doser har I tænkt jer at indtage?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
enig - AMT er ikke den store kvalme-provokator ved oral iondtagelse. smagen og lugten af det, er langt det værste.
Jeg har før vaporiseret AMT, og det er egentlig heller ikke så slemt - det smager lidt af plastik eller hest, men det har været overkommeligt, og en rar måde at få effekten på.

Admin
Brugeravatar

Jeg mener selvf. også vaporiseret og ikke brændt som i decideret rygning af det. Det smager sikkert af bæ, men det synes jeg alle vaporiserede tryptaminer gør.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tog 2mg i går som allergitest uden nogen effekt.
Jeg tager 10mg til at starte med for at se om jeg er overfølsom for det. Derefter 10mg mere hvis det ikke virker.
Men så æder jeg det og lader maven om at gøre det til et salt. :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ved vaporisering, har jeg flere gange haft succes med at putte en dose i bunden af et stort reagensglas, og varme under det med en lighter - så har jeg formet et sugerør af papir, med et klistermærke på, til at suge røgen ud med.
ved rygning syntes jeg at omkring 20-25mg har passet fint, hvor omkring 40mg har været mere passende ved oralt indtag.

apropos det med at protonere freebasen - hvordan har du gjort, sortsnog?
kunne forestille mig at man brugte en alkohol (IPA) med syre i, og så puttede freebasen i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bare vandig saltsyre til det uopløselige pulver, kan godt være det var der den gik galt. Om ikke andet skulle syren kunne reagerer med basen i overfladen og derved opløse det, men det blev aldrig særligt opløst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvorfor har ingen nævnt muligheden for rektal indtagelse endnu? :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen skal det ikke være opløst for at passere tarmvæggen? Har jeg altid gået og troet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Derfor jeg tænke på at gøre det til et salt.

Edit: og hvis det alligevel er et salt er der mere praktiske måder at tage det på. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
AFAIK kan ingen molekyler passere en biologisk membran uden at være i opløsning.

Kommer du det op rektalt er jeg overbevist om at det vil blive opløst i omkring liggende kropsvæsker efter noget tid. Opløseligheden og opløsningshastigheden er rimeligt sikkert væsentligt højere for saltet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]