Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 01:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jesus christ, Rektalt virker.......... Godt....

Ville 5-APB også virker så godt rektalt?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Admin
Brugeravatar

De fleste stoffer virker som regel godt rektalt. Og de behøver ikke være opløste, men det kan få dem til at virke hurtigere.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har netop modtaget mit 5-APB og har taget allergi test (1mg først, 5mg 2 timer senere)

Nu skal jeg ellers vente på en god mulighed byder sig for at prøve det.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har lavet en gelcap med ~70mg i, ville det være en OK. første gangs dosis? Jeg vejer 85kg og er temmelig muskuløs.

Jeg vil helst tage det oralt første gang da jeg helst vil blive "underwhelmed" end "overwhelmed" første gang.

EDIT: Er det meget tydeligt at se man er påvirket?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så fik jeg prøvet 5-APB og det var mildest talt helt fantastisk og lige præcis det jeg havde ledt efter.

Igår ved skt.hans skulle jeg være sammen med nogle gode venner og jeg besluttede mig for at prøve 5-APB der. Sammen med aftensmaden tog jeg ~60-70mg i en gelcap og 2 vitaminpiller og en glas juice.

T: 1:30, kan mærke meget lidt, så beslutter mig at tage 30mg rektalt.
T: 2, stadig meget svag virkning, beslutter for at tage en 30mg i en gelcap
T: 2:10 Jeg tager posen med og jeg bliver hentet, undervejs i bilen kan jeg tydeligt mærke et comeup, og det føles virkelig behageligt. Varme i ansigtet og i kroppen og det er sindsyg smukt at kigge udover landskabet.
T: 2:30 Vi ankommer til ham der holder skt.hans. Vi sætter os ude på terassen og drikker nogen øl, øllen smager rigtig godt, og sødt. Her tænker jeg "boy, det her er himlen på jorden, solnedgang over søen og en kold øl. Vi sidder længe og snakker og jeg snakker som et vandfald.
T: 3 Vi beslutter os for at tage ud og sejle i hans cykelbåd, så vi tager en øl mere derud og sejler derud af. Verden kan bare ikke blive bedre, helt vind stille på søen, og skyerne er helt lyserøde af solen.
T: 3:15 En af mine venner kigger mig dybt i øjnene og jeg forsøger at kigge væk, hun spørg: Tobias, hvorfor har du så sindsyg store pupiller? Her løber det mig koldt ned af ryggen, uff tænkte jeg, shit, de kan se jeg er på noget. Jeg skynder mig at sige at jeg har ingen idé,
T: 3:30 Vi sejler ind igen, og jeg går op for at gå på toilettet, da jeg går derop ræser der tanker afsted om de nu bagtaler mig og spørg hinanden og de tror jeg har taget noget. Da jeg kommer på toilettet, kan jeg godt se hvad de mener, mine pupiller er simpelthen enorme og det er så tydeligt.
T: 3:40 Kommer tilbage, men er stadig lidt bange, men det går over og det ser ud til at folk ikke snakker om mine pupiller mere, jeg prøver at lade være med at kigge folk i øjnene når jeg snakker til dem, der er massere af 40+ mennesker nede ved bålet og de spørg om vi vil have en pølse eller en glas champagne. Jeg takker ja tak til en lille glas champagne hvorefter vi snakker om roskilde festival.
T:4 Vi går op igen og jeg knapper en øl mere op, effekten er stadig stærk og ser ud til at holde sig lidt der, vi begynder at spille kort og jeg snakker selvfølgelig stadig som et vandfald.
T:5 Flere mennesker kommer, og det er godt at se andre mennesker, når de kommer for at give en krammer føles det super dejligt
T: 5:30 Min kæreste kommer, og jeg kysser hendes læber, det føles meget behageligt.
T: 7, vi bliver kørt hjem af en fra festen som ikke har drukket, da vi holder i et lyskryds kommer politiet op ved siden af os og ber os om at rulle vinduet ned. Betjentene spørg: Hvis bil er det? hvorefter min ven svarer: Det er mine forældres. Så svarer betjentene: Okay, kør forsigtet og så fik vi lov til at køre igen.
T: 7:15 vi er hjemme og jeg tænder for fjernsynet, jeg er rastløs, min kæreste spørg hvorfor mit hjerte banker så hurtigt, og jeg siger at det ved jeg ikke og at det kan være fordi jeg har drukket lidt.
T: 7:30 Min kæreste falder i søvn i mine arme, jeg begynder at gabe som en sindsyg så jeg slukker fjernsynet og forsøger at sove.
T: 9: Stadig en meget behagelig efterglød, men det er umuligt at sove. Jeg kigger på uret: 04:02, damn tænker jeg og prøve at sove igen. Kan stadig ikke sove.
T:10 Kigger på uret: 05:01, fuck tænker jeg. Men det må have været her omkring jeg faldt i søvn.

Næste dag vækker min kæreste mig 11:20 og sige nu skal du altså op. Jeg føler mig temmelig ristet, jeg tager tøj på og laver mig en bolle med noget ost samt et stort glas juice.

Appetitten er sgu ikke helt i top, jeg får spist halvanden bolle og får drukket 500mL juice. Jeg kan mærke jeg ikke er helt så glad idag og jeg generelt er temmelig færdig.

Senere idag smutter jeg op og får en lille træning, hvorefter jeg tager hjem og sover til middag.

Er det ligesom med MDMA at man kun bør tage det max 1 gang om måneden?
Hvornår får jeg min appetit tilbage?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Puny_pete skrev:
Har netop modtaget mit 5-APB og har taget allergi test (1mg først, 5mg 2 timer senere)

Nu skal jeg ellers vente på en god mulighed byder sig for at prøve det.

Tænk, den gode mulighed bød sig alligevel samme dag, hva? :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Tror du ikke det ville være sjovere hvis du ikke skulle skjule at du var påvirket?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Adobe - Man er vel nysgerrig, og så var lige skt.hans og en privatfest med kun gode venner kom op, så tænkte jeg, tjoh det kunne da være en god dag at tage det på så.

@Silvio - Helt sikkert, men hvad skulle jeg gøre? Tage et skilt på ryggen hvor der stod: "Jeg er på narko"? Jeg havde også lidt lyst til at sige det, men jeg tænkte det var bedst at lade være.
Men du må gerne komme med forslag på hvad jeg kunne have gjort.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Du kunne evt. bare fortælle dem det da de spurgte til størrelsen på dine pupiller.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vidste ikke hvordan de ville reagere på det derfor lod jeg være. Jeg have enormt meget lyst til at fortælle dem det, da det ikke er rart at lyve overfor sine gode venner. Jeg følte bare ikke jeg kunne da jeg følte deres reaktion ikke ville være ønskværdig.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Okay.
Hvis det var mig der var i den situation ville jeg nok lade vær med at tage stoffer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Måske lige i den situation havde det nok været smartest at ladet være, det kan jeg godt give dig ret i. For at være ærlig, troede jeg ikke pupiller blev så store som de gjorde, og regnede også med de ville trække sig lidt sammen hvis man var udenfor.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Back on topic.
Angående MXE.
Er det kun mig der har oplevet at man får vildt sur fodsved?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Silvio Berlusconi skrev:
Back on topic.
Angående MXE.
Er det kun mig der har oplevet at man får vildt sur fodsved?

Sjovt du siger det, mine fødder lugter normalt ikke, men da jeg kom hjem fra skovfest på nordhavn søndag formiddag, lugtede jeg ret slemt fra fødderne, og jeg havde kun taget MXE og røget cigaretter i løbet af aftenen. Det kan selvfølgelig også bare være en konsekvens af, at jeg havde haft sko på i næsten 20 timer, men mine fødder plejer ikke lugte så grimt af den grund.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg skal nok også lige lugte efter fødderne næste gang jeg beslutter at snuppe lidt MXE.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spørgsmål til MXE:
Skal prøve det sammen med nogle venner i morgen i moderate doser.
Det med at man bliver manisk, bekymrer mig dog.
Bliver man helt hjernedød og springer ud fra høje bygninger, eller har man en idé om hvad der er rigtigt og forkert?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, det går nok. Men have styr på set&setting og den dertilhørende dose.
Hvor meget skal du tage?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror vi laver allergitests på 2-5mg, vendor er troværdig, men han sidder jo sikkert ikke og tester alt hvad han sælger på sin egen krop.
Så tænker jeg 15mg sublingualt (drengene sniffer) og hvis lortet ikke giver effekt, 5mg mere osv. :)
Vi skal tage det hjemme hos en af drengene, alle mennesker kan lide hinanden og setting er jo tryg nok tænker jeg. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Små 20 mg. lyder fint nok. Bare pas på med at tage for meget (mani). Pludselig har man taget 100 mg og ved ikke hvad der er op og ned :lol:

Hvis det sker, så læg dig ned og luk øjnene

Go' tur :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok. Jeg skriver på min arm hvad jeg tager og hvad tid jeg tager det. Og så skriver jeg også beskeden "STYR DIT NARKOFORBRUG, SMARTE, ELLER SLÅR DU DIG SELV IHJEL". Ikke at jeg nogensinde lytter til mig selv. Men blokbogstaver kan måske gøre udslaget. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]