Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 18:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bemærkede intet kaos, men har jeg aldrig oplevet på noget, er meget god til at lukke sådanne ting ude. :)

Medlem

Enig - høje doser MXE er så forvirrende at det er grænsende til meningsløst IKKE at tage det i en "lukket øjne, slukket lys, godt musik"-situation. Her er der ingen forvirring, intet kaos... Intet er, udover selve eksistensen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alice skrev:
Fortæl om 5-APB. :D

Kig på side 8, der står min oplevelse med det. :)

Jeg har prøvet at hole på MXE hvor jeg lyttede til musik. Efter 3 sange blev jeg igen rastløs og endte igen med at rende forvirret rundt og ikke ane hvor jeg skulle gøre af mig selv.

Jeg har tænkt mig at bestille noget methylone hjem snart. Er der grund til at være nervøs for at blive snuppet?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogen der har leget med 6-APB? :)

Medlem

Alice skrev:
Nogen der har leget med 6-APB? :)

Ja, og det er skide lækkert. Hvad vil du vide :)?

Minder på nogle punkter lidt om MDMA, og så alligevel ikke helt. Jeg orker ikke pt. at komme med den helt store trip-rapport (Sorry) men kig på Bluelight - Der er masser af god information om 6-APB :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan ikke rigtig finde ud af det stof, synes der er mange delte meninger. Er det meget psychedelisk?

Medlem

Nej det føler jeg slet ikke. Nu er min egen erfaring med psychedelisk begrænset, da jeg kun har leget med svampe få gange og så ketamin og MXE. Men 6-APB kan slet ikke sammenlignes med de stoffer. Ligheden mellem disse stoffer er langt mindre end ligheden mellem 6-APB og MDMA.

Jeg føler at mit syn bliver lidt sløret i høje doser, som på MDA, men udover det finder jeg det ikke specialt psykedelisk.

Site Webmaster
Brugeravatar

http://eprints.lincoln.ac.uk/3956/
http://eprints.lincoln.ac.uk/3956/2/Ana ... ersion.pdf
Citat:
In recent years the availability of so called legal highs over the internet has hugely increased. Numerous online legal high retailers market a broad variety of products
which are advertised as research chemicals, bath salts or plant food although clearly intended for human consumption as recreational drug replacements. No guidelines exist as to what is sold and in what purity. Consumers are led to believe that purchased goods are entirely legal.

In this study several legal high products were purchased and analysed for their content. The powdered products were screened with ATR-FTIR followed by GC-MS analysis of methanol extracts. Spectra were compared to reference standards and the NIST library.

Results showed that 6 out of 7 products did not contain the advertised active ingredient. Moreover, five samples contained the controlled substances benzylpiperazine and 1-[3-(trifluoromethyl)phenyl]piperazine combined with caffeine.

Hyg jer, med jeres piperaziner.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem

rbp skrev:
http://eprints.lincoln.ac.uk/3956/
http://eprints.lincoln.ac.uk/3956/2/Ana ... ersion.pdf
Citat:
In recent years the availability of so called legal highs over the internet has hugely increased. Numerous online legal high retailers market a broad variety of products
which are advertised as research chemicals, bath salts or plant food although clearly intended for human consumption as recreational drug replacements. No guidelines exist as to what is sold and in what purity. Consumers are led to believe that purchased goods are entirely legal.

In this study several legal high products were purchased and analysed for their content. The powdered products were screened with ATR-FTIR followed by GC-MS analysis of methanol extracts. Spectra were compared to reference standards and the NIST library.

Results showed that 6 out of 7 products did not contain the advertised active ingredient. Moreover, five samples contained the controlled substances benzylpiperazine and 1-[3-(trifluoromethyl)phenyl]piperazine combined with caffeine.

Hyg jer, med jeres piperaziner.

Hvis man bevæger sig lidt rundt på nogle af de udenlandske boards skal man ikke være videnskabsmand for at finde ud af hvilke vendor', der har de legit' produkter.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har fundet en masse kilder der siger at det er som methylone, men bare langt længere varingstid?
Methylone har ellers længe været mit yndlingsdope. Man skulle næsten prøve sig frem. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Jeg kan ikke rigtig se magien i MXE. Med lav doser giver det en subtil eufori og mild stimulering som self er meget behagelig. Ved højere doser bliver det simpelthen bare for kaotisk, jeg bliver rastløs, jeg render forvirret rundt. Sidst var jeg ved at græde da jeg ikke troede jeg ville blive normal igen og jeg ville være fanget i MXE's verden fuld at kaos og forvirring.

Det er ikke min kop thé, jeg skal ihvertfald ikke købe mere af det.

Selve trippet nyder jeg, har dog kun taget det under meget kontrollerede rammer. Men jeg oplever også stor forvirring og skizofrene tendenser mod slutningen af trippet.

Medlem

Alice skrev:
Har fundet en masse kilder der siger at det er som methylone, men bare langt længere varingstid?
Methylone har ellers længe været mit yndlingsdope. Man skulle næsten prøve sig frem. :)

Varigheden er meget længere end på Methylone, ja. Der er visse ligheder, men personligt kan jeg bedre lide 6-APB.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Interesting....

Jamen så burde man give det en chance jo. Hvad ligger dosis på? 130mg siger mange?
Og hvad mad tømmermænd? Er man på randen af selvmord dagen efter?

Dedikeret medlem

Puny_pete skrev:
Er der forresten nogen der har erfaringer med
5-IAI
5-MeO-DALT
De har lyst til at dele?

Jeg har (begrænset) erfaring med 5-MeO-DALT. Kort sagt synes jeg det var uinteressant. Hvis du er interesseret kan jeg copy/paste en PB jeg engang skrev om stoffet herind.

Medlem

Alice skrev:
Interesting....

Jamen så burde man give det en chance jo. Hvad ligger dosis på? 130mg siger mange?
Og hvad mad tømmermænd? Er man på randen af selvmord dagen efter?

130mg burde give en mærkbar effekt, ja. Jeg må erkende at jeg har indtaget højere dosis alle de 3 gange jeg har taget 6-APB (Hvis man tæller re-doseringer med), men der har så til gengæld også været fuld smæk på. 130mg burde kunne gøre det.

Jeg følte mig ikke specialt hårdt ramt dagen efter, bortset fra at jeg havde svært ved at få noget søvn - Det burde dog være muligt på 130mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak. :D Jeg melder tilbage til denne vidunderlige tråd med mine erfaringer. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Jeg har (begrænset) erfaring med 5-MeO-DALT. Kort sagt synes jeg det var uinteressant. Hvis du er interesseret kan jeg copy/paste en PB jeg engang skrev om stoffet herind

Meget gerne, det har været svært at finde erfaringer på 5-MeO-DALT.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har i overhovedet været inde og tjekke på bluelight? Der er massevis af information og førstehåndserfaringer derinde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes tit at det er nogle helt fucked historier jeg finder. Synes folk har andre måder at tage stoffer på. Og det er som om at de ofte får fat i noget lortenarko som slet ikke er hvad de tror det er. Kan bedre forholde mig til jeres erfaringer. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BehindMind skrev:
Har i overhovedet været inde og tjekke på bluelight? Der er massevis af information og førstehåndserfaringer derinde.

Jeg er dagligt inde på bluelight.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]