Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 19:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg skal på nogle festivaller i løbet af sommeren.
Det ene sted bliver man tjekket for narko, det andet sted skal jeg flyve til.

Jeg skal ikke have stoffer med ind nogle af stederne, men jeg skal tage nogen derinde.
Når jeg tager stoffer tager jeg også andre piller.
-Alpha-liponsyre og C-vitamin tager jeg fordi jeg har hørt rygter om at nogle stoffers neurotoxitet forbindes med oxidativ stess (og man det skader jo ikke at tage dem).
-For at det ikke går helt galt med overbelastning af serotoninsystem, søvnmangel og madmangel tager jeg også lidt 5htp når det føles nødvendigt.
-Desuden tager jeg ingefær-piller i forbindelse med f.eks. 2C-B og AMT for at undgå at kaste op.
-Herudover vil jeg gerne have noget paracetamol og ibuprofen med til hvis jeg skulle få hovedpine eller have svært ved at falde til ro.
-Jeg vil også gerne have nogle beta-blokkere med hvis mit hjerte skulle gå amok.
-Desuden tænker jeg på at medbringe en smule citalopram til hvis jeg skulle få det psykisk dårligt dagen efter et trip og ikke vil have mere narko til at booste humøret så jeg kan holde mig kørende på festivallen uden.

Alle de her ting er jo ikke narko og har intet lammepotentiale - men er det ikke ret freaky at komme ind i lufthavnen eller i et security-check med et halvt apotek?
Skal jeg smugle tingene? Det er jo RET mistænksomt med alle de piller. Nogen der har erfaringer med sådan noget?

Junior medlem

5-HTP er det ikke ulovligt?
- Derudover har jeg ingen erfaing desværre, men kan godt se det skulle se mistænkeligt ud, men på den anden side.. Hvis du er et sundhedsmenneske eller bare sikre dig en god festival :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen jeg vil også helst bare komme med lortet i original emballage og vise hvad jeg har, problemet er bare at tingene er i bøtter og ikke i blisterpakning - enhver idiot kan jo smide nogle forskellige ecstacy-piller i forskellige bøtter. Og så kan jeg lige se for mig at mine kære piller bliver konfiskeret. Når de så har testet dem i et laboratorie vil de finde ud af at jeg talte sandt og jeg vil ikke få en dom for nogen som helst, men jeg står stadigvæk og har mistet de piller som jeg skulle bruge til den fest. :(
Så tænker jeg på at smugle dem, men hvis det bliver opdaget vil de ikke blot konfiskere tingene, de vil smide mig ud fra festivallen eller i lufthavnens tilfælde sætte mig i varetægtsfængsel.
Det er virkelig en lortesituation.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Har du recept på betablokkerne og citalopram? Det er receptpligtige lægemidler, så hvis du ikke har, bør du lade dem blive hjemme - det er strengt taget ikke lovligt for dig at være i besiddelse af. Hvis du har recept, medbring recepten. Det er ikke medicin som normalt anses for at have et misbrugspotentiale, så jeg tror ikke det vil give problemer.
Resten ville jeg ikke være bekymret over. Jeg rejser selv med et pænt nød-apotek når jeg besøger lande med knapt så godt sundhedsvæsen, og har aldrig haft problemer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg dropper alt hvad der er receptpligtigt. :)

Ok, og hvad med festivaller hvor de visiterer folk for narko?

Jeg fik lige den bedste idé på en cykeltur lige før: at sige at jeg var gravid og ville være sund ved min krop samt havde brug ingefær til at tage morgenkvalmen. Men den holder nok ikke når man har p-piller med... :/
Men du tror ikke at de vil konfiskere tingene hvis de er i deres bøtter? Altså pillerne ligner ikke noget der er amatørlavet. Ingefæren og ibuprofen er de eneste der er runde, men de er jo samtidig presset af en god maskine på en rigtig medicinfabrik osv. :)

Admin
Brugeravatar

Det kommer helt an på, hvilken festival det er tror jeg. En af mine bekendte fik konfiskeret medicin til Skanderborg festival, selvom det ikke var receptpligtigt, og også noget receptpligtigt, som han ikke havde medbragt recept til. Til tæknå festivaller siger min erfaring, at man kan medbringe lige hvad man har lyst til. Der skal man ikke bekymre sig om at blive tjekket, medmindre man vifter poser i hovedet på politiet.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Der var på et tidspunkt en sørgelig skod version af en elektronisk festival ved navn "Summer Angel". Der tog de alt muligt, fx: negleklipper, panodiler, næsespray, p-piller, livsvigtig sukkersygemedicin(flot!), osv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]