Puny_pete skrev:
Ja imens mange på bluelight mener det ikke er det ekstra arbejde værd, nogen siger det er det samme kun med lidt kortere onset, nogen siger det varer for kort tid med plug, andre siger oralt optages bedst og nogen siger det er det samme.
Er det så forfærdeligt at jeg spørg nogen indefar psychedelia om deres erfaringer, skal vi ikke bare nedlægge psychedelia.dk hvis vi alligevel bare kan spørge på bluelight?
Udover det, så virker det ikke særlig troværdigt når der står "methylone is more expensive than MDMA" - Nej, methylone er meget billigere.
Du kunne jo f.eks. skrive "jeg har prøvet at søge på BL. Jeg synes dog der er meget modstridende oplysning. Bla bla. Derfor spørger jeg her".
Nå sorry for bitching.
For at bidrage med lidt konstuktivt:
Jeg har prøvet 100 mg 5-APB (brunt pulver. Ad) sammen med en kammerat. Vi var enige om følgende: meget behageligt. Føltes ugiftigt (NB: se nedenfor!!!). Et små speedet MDMA-trip med små psykedeliske undertoner (ala lavdosis 2 CB). Flotte farver
100 mg 6-APB ("benzo fury" tablet. føj). Føltes som overstående, men lidt mildere. jeg har læst at 6-APB har ca. 75 % styrken af 5-APB. Det passer meget godt.
Jeg var sammen med andre der ikke var påvirket. De sagde jeg opførte mig som en "normal" MDMA-brandert.
Begge stoffer varer væsentligt længere end MDMA (og 2-CB) og det tager over 1,5 time før de virker (på tom mave).
NB: jeg synes det er en meget dårlig idé at indtage stoffer med umættede bindinger (De føles forkert at indtage noget så reaktivt der skal nå ens hjerne). bromodragonfly indeholder også furanringe. BDF skulle eftersigne lave ireversibel skade. Måske, måske ikke er der en sammenhæng
Benzofuraner er (formodet?) cancerogene så mon ikke isopropylaminderivaterne også er?
Og de stoffer de "respekterede vendorer" sælger er ikke rene (de lugter, klumper og er misfarvede).
Der er nok en grund til at de gør sig meget umage med at advarer om at de ikke er beregnet til indtagelse.
Det er to meget spændende stoffer, men nu har jeg prøvet den. Tjek. Det var det. Jeg tror jeg holder mig lidt kviksølvholdigt MDMA i fremtiden. Det ved man da hvad er. Føj!