Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 20:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du er dagligt derinde, og har alligevel svært ved at finde noget som helst info omkring 5-MeO-DALT, eller andre research chemicals for den sags skyld? Come on....

...KLIK HER...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay, så fordi at andre har besvaret hans spørgsmål må han ikke også spørge her? Det er sgu da en dårlig mentalitet på et forum: "Led alle andre steder efter dine oplysninger, men ikke her!". Hvad med at psychedelia bare blev lukket så?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
:roll:

Selvfølgelig må han spørger herinde, men da der tydeligvis ikke er særlig meget info at hente, så hvorfor ikke kigge andre steder. Bluelight er en knudepunkt når det kommer til info om diverse research chemicals, så hvorfor ikke søge aktivt derinde? Det udelukker på ingen måde, at andre skulle komme forbi denne tråd, og give deres mening til kende om det pågældende stof.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det har han jo sikkert også gjort, ligesom jeg også har haft undersøgt AMT og MXE andre steder før jeg prøvede dem, men alligevel spurgte folk her. Jeg ved ikke om det bare er mig, men synes der er mere troværdighed i dette forum, måske fordi alle på en eller anden måde har snakket med hinanden og det ikke bare er random people man hører ting fra. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

På bluelight får man enormt mange forskellige meninger. Jeg har læst en del triprapporterne derinde, men alligevel synes jeg det virker mere troværdigt at spørge herinde.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Alice skrev:
Det har han jo sikkert også gjort, ligesom jeg også har haft undersøgt AMT og MXE andre steder før jeg prøvede dem, men alligevel spurgte folk her. Jeg ved ikke om det bare er mig, men synes der er mere troværdighed i dette forum, måske fordi alle på en eller anden måde har snakket med hinanden og det ikke bare er random people man hører ting fra. :)

den hårde kerne af bluelighterne (dem som skriver i advanced drug discussion) har sindssygt meget viden. der er en masse sørgelige stimulans-vrag der skriver tåbelige ting (ligesom på psychedelia. bluelight har bare større bredde. dvs. nørderne er supernørdede og retardoerne er virkeligretarderede). brug lidt tid på at undersøge hvem der lader til at nyde størst respekt og virkelig ved hvad de taler om. så får du den bedste information om RC's der findes. iøvrigt er det også "random people" du spørger her.

det er sjovt at du skriver vi herinde har større troværdighed. ham der først syntetiserede MXE skriver derinde, og han ved sagumelme hvad han snakker om. han har så vistnok selv nogle misbrugsproblemer. som altid gælder det: 'do as master says, not as he does'.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Wups. Jeg har slet ikke fortalt om min sindssyge oplevelse med MXE på Roskilde, som jeg faktisk ikke husker noget af overhovedet.
Jeg drak mig pisse stiv og besluttede mig midt i det hele at jeg da skulle tage MXE. Jeg hoppede ind i teltet og prøvede at veje en dosis på omkring 50mg, men det går ikke for underlaget er ustabilt og jeg er for fuld til at læse hvad der står på vægten. Det ender med at jeg bare beslutter mig for at snuppe en kæmpe dosis, jeg regner med at det var ca. 200mg. Jeg røg til samaritterne fordi jeg glemte at fortælle min camp at jeg havde taget det og de kunne ikke komme i kontakt med mig, jeg lå bare og stirrede på dem mens de forsøgte at snakke til mig.

Store mængder alkohol og MXE er en dårlig kombination.
Just so you know.

Medlem

Silvio, vær glad for du ikke kan huske det... Har du, ud over det, erfaring med MXE i semi-store doser?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godt du klarede den. :)
Hvad gjorde de ved dig mht. behandling?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg har masser af erfaring med store doser MXE, dog ikke så store, men jeg har været over 100 mg en del gange.. Jeg aner ikke hvad de gjorde ved mig, det har jeg aldrig spurgt dem der bar mig derop om

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kunne du spørge dem? Tænkte det kunne være god viden til folket så de ved hvad der er nødvendigt. F.eks. om du bare skulle trippe ud eller om du skulle have noget livsnødvendig medicin. Så man ved hvor akut det er med en antidote hvis ens ven pludselig ligger og tripper ud. :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg tror ikke de gjorde andet end at ligge mig ned, der var dog ingen der vidste at jeg var på MXE og samaritterne fik det heller ikke at vide. Jeg kan først huske noget fra jeg står op i mit telt dagen efter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der nogen der har erfaringer med at plugge methylone? Er det dét ekstra arbejde værd?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Er der nogen der har erfaringer med at plugge methylone? Er det dét ekstra arbejde værd?

google: bluelight methylone plug
første hit fortæller mig (uden at jeg behøver at trykke på linket):
"Methylone is more expensive than MDMA, but not so bad if you plug it (plugging requires roughly half the dose). ..."
Det oversætter google translate med: "tag dig nu sammen!"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja imens mange på bluelight mener det ikke er det ekstra arbejde værd, nogen siger det er det samme kun med lidt kortere onset, nogen siger det varer for kort tid med plug, andre siger oralt optages bedst og nogen siger det er det samme.

Er det så forfærdeligt at jeg spørg nogen indefar psychedelia om deres erfaringer, skal vi ikke bare nedlægge psychedelia.dk hvis vi alligevel bare kan spørge på bluelight?

Udover det, så virker det ikke særlig troværdigt når der står "methylone is more expensive than MDMA" - Nej, methylone er meget billigere.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I'm a highway child
Alice skrev:

No offense, men du er en af dem der er med til at gøre denne side mindre troværdig.
Tænk dig om.

Medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Ja imens mange på bluelight mener det ikke er det ekstra arbejde værd, nogen siger det er det samme kun med lidt kortere onset, nogen siger det varer for kort tid med plug, andre siger oralt optages bedst og nogen siger det er det samme.

Er det så forfærdeligt at jeg spørg nogen indefar psychedelia om deres erfaringer, skal vi ikke bare nedlægge psychedelia.dk hvis vi alligevel bare kan spørge på bluelight?

Udover det, så virker det ikke særlig troværdigt når der står "methylone is more expensive than MDMA" - Nej, methylone er meget billigere.

Du kunne jo f.eks. skrive "jeg har prøvet at søge på BL. Jeg synes dog der er meget modstridende oplysning. Bla bla. Derfor spørger jeg her".

Nå sorry for bitching.

For at bidrage med lidt konstuktivt:
Jeg har prøvet 100 mg 5-APB (brunt pulver. Ad) sammen med en kammerat. Vi var enige om følgende: meget behageligt. Føltes ugiftigt (NB: se nedenfor!!!). Et små speedet MDMA-trip med små psykedeliske undertoner (ala lavdosis 2 CB). Flotte farver

100 mg 6-APB ("benzo fury" tablet. føj). Føltes som overstående, men lidt mildere. jeg har læst at 6-APB har ca. 75 % styrken af 5-APB. Det passer meget godt.
Jeg var sammen med andre der ikke var påvirket. De sagde jeg opførte mig som en "normal" MDMA-brandert.

Begge stoffer varer væsentligt længere end MDMA (og 2-CB) og det tager over 1,5 time før de virker (på tom mave).

NB: jeg synes det er en meget dårlig idé at indtage stoffer med umættede bindinger (De føles forkert at indtage noget så reaktivt der skal nå ens hjerne). bromodragonfly indeholder også furanringe. BDF skulle eftersigne lave ireversibel skade. Måske, måske ikke er der en sammenhæng
Benzofuraner er (formodet?) cancerogene så mon ikke isopropylaminderivaterne også er?
Og de stoffer de "respekterede vendorer" sælger er ikke rene (de lugter, klumper og er misfarvede).
Der er nok en grund til at de gør sig meget umage med at advarer om at de ikke er beregnet til indtagelse.

Det er to meget spændende stoffer, men nu har jeg prøvet den. Tjek. Det var det. Jeg tror jeg holder mig lidt kviksølvholdigt MDMA i fremtiden. Det ved man da hvad er. Føj!

Admin
Brugeravatar

onkel fister skrev:
NB: jeg synes det er en meget dårlig idé at indtage stoffer med umættede bindinger...

Hvorfor? Stort set alle psykoaktive stoffer indeholder umættede bindinger. Ihvertfald som et aromatisk system, som benzofuranringen også er.
De fleste fedtopløselige vitaminer indeholder i øvrigt ikke-aromatiske dobbeltbindinger. Dobbeltbindinger er ikke i sig selv så slemme, det er nu mere, hvis de er konjugeret til noget stærkt elektrontiltrækkende. Benzofuran ringen er i sig selv en dårlig Michael acceptor, så jeg tror ikke, dobbeltbindingen i den ring spiller så meget ind på, om det er kræftfremkaldende. De fleste mindre, aromatiske hydrocarboner/ethere er som benzofuran, furan, benzen etc. er kræftfremkaldende i et vist omfang. Benzen er jo et ret slemt carcinogen, selvom mange ugiftige stoffer indeholder benzenringen.

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan 4-ho-met tages nasalt for hurtigere come up?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, klokken er ved at være mange, men vær varsom med at sniffe RCs (og ryge, IV, osv.)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]