Godt nok ikke et rigtigt digt, men nærmere en meget kort novelle. Dog er det et øjebliksbillede og jeg synes derfor godt, at jeg kan retfærdiggøre at poste det her

Bevægelser.
Han visker stille i hendes ører: jeg elsker dig. Hun lukker øjnene og lader sig forføre. Ud på en rejse af kærlighed og erotik. Rummet fyldes langsomt af nye lugte og sex. Af svedperler og støn. Langsomme, glidende bevægelser. Hun mærker ham vokse, mærker hvordan blodet sitrer i hendes krop. Hvordan hendes bryst ikke længere blot er et bryst, men et kammer af varme og følsomhed. Orgasme.
Han kærtegner hendes krop, mens han sulten æder hende med øjnene. Han elsker hendes krop og begærer hende fuldt ud. Hun elsker hans begæring og ved ikke noget bedre end at blive nydt. Når han fortæller hende hvor smuk hun er, alt imens hendes krop forvandles til hans erotiske lærred, gyser hun af fryd, og stønner højlydt og længe.
De elsker. De knepper og elsker. De smelter sammen. Hans varme omslutter hende. På denne solrige eftermiddag eksisterer der ikke andet end ekstase. Hun er ekstase. Hans lem bevæger sig langsomt, men bestemt og for hvert stød nærmer orgasmen sig, insisterende og overvældende. Som meterhøje bølger kommer den brusende og overskyllende. Hun ryster da hun kommer, og han holder hende tæt og fast og varm.
Han fortsætter sin gøren, nu i et højere og mere bestemt tempo. Hun tager imod hans dybe stød. Hendes åbne, varme skød sluger hans pik, og hans bevægelser bliver vildere, som en hulemands første møde med en kvinde. Han affyrer sin ladning og stønner højlydt.
De ligger begge og hiver efter vejret, glade og tilfredse. Han kigger hende kærligt i øjnene og planter et vådt og lidenskabeligt kys på hendes læber. Hun elsker ham. Og han elsker hende. Han tager hende tæt ind til sig, og sammen nyder de den kølige brise, som kærtegner deres udmattede kroppe. Lyden af børn og fugle høres svagt gennem det åbne vindue. Hun smiler for sig selv, her i deres trygge og varme hjørne af verden.
Aldrig har hun elsket så meget som nu.
Kom gerne med kritik