Halose skrev:
Det skal helt sikkert høres iaften. Er der nogen dybere grund bag at du inde på din væg på Fjæsen har lagt et billede af CoA op, med 'Child of Aum'-tag?

Går ud fra at det har været under jeres indspilning.
- Ja jeg tog lige et par billeder under indspilningen - Det er af Morten, der har lagt stemme til CoA. Vi synes han lignede et monster på billedet, så han insisterede på at jeg smed det op på fjæsbogen.
Silvio Berlusconi skrev:
Jeg har lige hørt første afsnit, umiddelbart lader det til at jeg får mere ud af at læse den igen, men jeg vil fortsætte og forhåbentlig på et tidspunkt forstå meningen med lydbøger.
Så vidt jeg husker var der snak om at der var flere herinde fra der ville være dig behjælpelig med hensyn til indtaling osv. Hvem har lagt stemmer til?
Jo der var snak om det, Fanny tilbød også at indtale fortællerstemmen - og mange tak i øvrigt

.
..Men det endte så med at jeg lavede det hele selv og fik nogle venner til at indtale HopIFjorden, CoA og Dagny.
Jeg kan ikke lige huske hvorfor, tror måske bare jeg umiddelbart synes det var det nemmeste, så jeg kunne komme igang.
Så skal jeg lige undskylde for det halvhjertede/halvhjernede photoshop eksperiment der sejler rundt og leger logo for projektet (I første post). F.eks. kan jeg ikke svare på hvorfor der vælter blod ned af taget.
..Jeg var lidt skæv da jeg lavede det i går..
..Jeg synes også at visse stemmer lød lidt underligt da jeg lyttede lidt til et par afsnit i går nat, men igen kan jeg ikke være sikker på om det bare var fordi jeg var lidt skæv.. - Jeg har ferie, jeg må godt ryge lidt for meget!
Ellers burde der være nogenlunde styr på det, men kom bare med jeres ris og ros.