Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 21:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

hej psy

købte i går mit første g. Kokain.
1 gram for 500 kr fra Istedgade. Pakkede det ud fra de små gule plastikposer der var smeltet om den inderste pose da alle 4 poser var pakket ud, bredte der sig en klam stank af gammelt pis, eller noget andet usexed.

virkningen var dejlig euforisk og snablen var godt bedøvet (indtog det over ca 5-6 timer) , men har bare altid tro'et at kokain var lækkert på alle måder. (smag, lugt, og oplevelse)

var det bare crap eller måske et reserch chem, som Synthacaine ? eller måske at jeg ikke har tolerance og det bare er 800 mg tørret nakkeost og 200 mg cola.

(er meget hærdet overfor amfetaminer , som dex,meth og metylphenidat som kun udløser dopamin (er der en krydstolerense mellem dem? )

mange spørgsmål hehe, håber i kan hjælpe :)

mvh Oblectamentum

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Regel nr. 1. Køb aldrig coke fra skumle gutter på istedgade. Du bliver som regelt taget i røven. Jeg går ud fra at de skamcutter det med al skæns ting og sager, og sikkert også noget, som får dig til at føle dig høj.

Insane psychedelia user!

Mange spørgsmål? Jeg kan kun se et. ]edit sorry, 2.

Methylphenidat er ikke noget amfetamin.

Jeg tror godt der kan gå hen og være krydstolerance mellem Kokain og Methylphenidat. Da det går ind og påvirker nogle af de samme signalstoffer som Kokain gør. Jeg er dog ikke ekspert, og kan muligvis tage fejl.

Sythacaine, det har jeg aldrig hørt om før, så det skal jeg ikke kunne udelukke.

Senest rettet af Røvkussen 21 aug 2011 20:40, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Sådan noget en neger har gået rundt med i munden? Måske var han blevet pisset i munden inden han solgte til dig...

Medlem
Brugeravatar

hahaha det var en neger(somalier) og han havde det i kæften , og når jeg tænker over det var hans lugt ikke ligefrem behagelig .

hvilken duft har det meste cola i dk ? så vidt jeg ved har ren coke ingen/næsten ingen lugt men hvad er standarten ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du får ikke "ren" coke i danmark, og da slet ikke fra random pusher. Jeg kender ikke lige tallene for koke, men er ret sikker på at du skal være heldig for bare at få noget der indeholder 10% kokain. Lugten kommer derfor fra cutstoffer og rester fra en evt. smuglingsmetode. Kan godt forestille mig nogle nedbrydningsprodukter fra kreatin der kan lugte lidt af urin.

Og jo, du kan godt have krydstolerance overfor alle dopamin-virkende stoffer, omend indirekte. Øget aktivitet af dopamin vil ændre hvor stærkt du reagerer på stofferne. Dopamin receptorene vil nedreguleres, der vil muligvis blive produceret mindre naturligt dopamin derudover kan der kommen en opjustering af genoptagelsen af dopamin.

Senest rettet af SortSnog 22 aug 2011 04:02, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
jim fear skrev:
Sådan noget en neger har gået rundt med i munden? Måske var han blevet pisset i munden inden han solgte til dig...

Rimeligt vildt gættet alligevel... måske for vildt gættet? Måske du er negernen der blev pisset i munden?

Medlem
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
jim fear skrev:

Rimeligt vildt gættet alligevel... måske for vildt gættet? Måske du er negernen der blev pisset i munden?

eller måske ham der pissede ? ;P

Junior medlem
Brugeravatar

vis dem hvem der bestemmer...

Junior medlem
Brugeravatar

handler du alene eller??? bedst og have nogle gutter med, hvis du kan?

Junior medlem
Brugeravatar

Det bedste er self og sige du vil have en prøve før du handler med svinet, især hvis det er en random bastard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZaQuiver skrev:
Det bedste er self og sige du vil have en prøve før du handler med svinet, især hvis det er en random bastard

Fattige somalier på Istedgader, render ikke rundt og deler prøver ud til random folk, kunne jeg forestille mig!

Jeg forstår ikke hvorfor man gider at handle med dem, og jeg forstår ikke folk der betaler for et stof, uden at have kigget på det/vejet det først :? Så skal man i hvert fald ikke brokke sig bagefter, fordi man beder da godt nok også om at blive taget i røven!

Junior medlem
Brugeravatar

hvis de ikke gider bevise det, så er der nok også noget galt...

ellers så true dem at hvis det er noget lort kommer i efter dem.

Medlem

Geografisk sted: La La Land
Så skal man da ivært fald have hele slænget med og nogle våben, da der som regel står 5-10 stykker sammen, som sikkert nok er armeret med dødbringende stikvåben :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
True folk? Hold da kæft .. Bare lad vær med at handle med dem! Støt de "ordentlige" pushere som kan deres kram istedet for det indavl på istedgade .. Har selv en gang for flere år siden været dum nok til at købe coke der. Føj en gang lort!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Oblectamentum skrev:
så vidt jeg ved har ren coke ingen/næsten ingen lugt men hvad er standarten ?

Jeg plejer at ha' adgang til relativt god kokain, hvor prisen så også er derefter, og det har en svag duft af benzin. Det er dog ikke tit jeg støder på den duft længere andre steder, med så meget skamcuttet kokain der flyder så mange steder.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Guldbajer skrev:
Dette er på baggrund af en meget lille sample. Men min erfaring siger mig, at coke-standarden man får fra Istedgade er EN DEL HØJERE end fra en random pusher andre steder.

Dog er der en del problemer ved at handle på Istgedgade. Og det kræver sgu, at man er lidt af en kold køter for at lave en god handel.

1. Man får dem i kugler. De påstår der er 1 g. i en kulge. Typisk er der nok lidt under et kvart gram.
2. Mange af kuglerne er der bare papir i. Så det er svært at skelne dem fra hinanden.
3. Det er naturligvis ret angstfremkaldende at handle midt ude på en gade.

Er der nogle der i øvrigt har gode råd til, hvordan man bedst handler med disse mennesker?

Enig. Jeg har flere gange oplevet at få fin kvalitet kokain på istedgade. Bedre end ved div. bekendte.
Men jeg har næsten ligeså ofte oplevet at få en klump vat eller toiletpapir.
Min erfaring siger mig at man typisk kan købe halv- eller helgrams pakninger, som indeholder 3-400mg eller 6-800mg.
Det er altid en god idé, at sige at man vil se indholdet af pakningen, evt. smage på det - men det kan godt kræve lidt nosser:) Hvis han nægter, bør man gå.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
SortSnog skrev:
Jeg kender ikke lige tallene for koke, men er ret sikker på at du skal være heldig for bare at få noget der indeholder 10% kokain

Ahh det vist ikke rigtigt..

Standard er cirka på 40-50% . også der det der hedder crak/flek coca som er på cirka 80%

har selv en som jeg har købt igennem flere år. og han levere altid den rigtige varer. koster så også 600kr.. (han kommer endda ud med det^^)

God coke drufter/smager lidt af sprit/benzin/diesel.. og efter du har taget det skal du kunne mærke det lige med det samme, og det SKAL KUN LOKAL BEDØVE!! ikke noget med du bliver lam i hele ansigtet!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
TATP skrev:
Guldbajer skrev:
Dette er på baggrund af en meget lille sample. Men min erfaring siger mig, at coke-standarden man får fra Istedgade er EN DEL HØJERE end fra en random pusher andre steder.

Dog er der en del problemer ved at handle på Istgedgade. Og det kræver sgu, at man er lidt af en kold køter for at lave en god handel.

1. Man får dem i kugler. De påstår der er 1 g. i en kulge. Typisk er der nok lidt under et kvart gram.
2. Mange af kuglerne er der bare papir i. Så det er svært at skelne dem fra hinanden.
3. Det er naturligvis ret angstfremkaldende at handle midt ude på en gade.

Er der nogle der i øvrigt har gode råd til, hvordan man bedst handler med disse mennesker?

Enig. Jeg har flere gange oplevet at få fin kvalitet kokain på istedgade. Bedre end ved div. bekendte.
Men jeg har næsten ligeså ofte oplevet at få en klump vat eller toiletpapir.
Min erfaring siger mig at man typisk kan købe halv- eller helgrams pakninger, som indeholder 3-400mg eller 6-800mg.
Det er altid en god idé, at sige at man vil se indholdet af pakningen, evt. smage på det - men det kan godt kræve lidt nosser:) Hvis han nægter, bør man gå.

man ku også bare lade være med at nedværdige sig selv ved at handle med de her scumbags. som sidegevinst sparer man en masse penge, støtter ikke voldelig kriminalitet og ødelægger ikke sit eget hjerte. :?

Insane psychedelia user!

Hallugenlampe:

Jeg tror det er underordnet hvor man handler Kokain. Hvis ikke man er nede med at støtte vold, gør man bedst i overhovedet ikke at handle stoffet. Coke er nok det stof der bærer allermest udnyttelse, destruktion og vold med i bagagen overhovedet.
Den smule vold osv gadehandlerne står for er vand ved siden af det som er gået forud for markedet i ex KBH.

Jeg har kun haft god erfaring med at handle i istedgade mht kvalitet. At man så ikke altid får den mængde man betaler for, risikerer at blive snydt, Og skal stå på gaden som en eller anden ussel bums, det er så den triste side af sagen. Men sådan er det nu engang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]