Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 07:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
SortSnog skrev:
Jeg kender ikke lige tallene for koke, men er ret sikker på at du skal være heldig for bare at få noget der indeholder 10% kokain

Ahh det vist ikke rigtigt..

Standard er cirka på 40-50% . også der det der hedder crak/flek coca som er på cirka 80%

No way, og så googler jeg da for dig. Kan se at de sidste tal siger gennemsnit på 24-25%. Da det er i 2005 og tallene er faldet kraftigt op til, samt at kokain fortsat er steget i popularitet vil jeg tro den er væsentlig under 20% nu.
http://www.sst.dk/publ/PUBL2006/CFF/NAR ... arge64.htm
(fra http://www.sst.dk/publ/PUBL2006/CFF/NAR ... pter11.htm)

"Ren" kokain direkte fra producenten er på 80-90%, så nej, det forhandles ikke af pushere. Crack er bare behandlet med base der gør det muligt at ryge, renheden kan være akurat den samme. Flek er presset kokain, og renheden kan være akurat den samme.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Fjas skrev:
Jeg tror det er underordnet hvor man handler Kokain. Hvis ikke man er nede med at støtte vold, gør man bedst i overhovedet ikke at handle stoffet. Coke er nok det stof der bærer allermest udnyttelse, destruktion og vold med i bagagen overhovedet.
Den smule vold osv gadehandlerne står for er vand ved siden af det som er gået forud for markedet i ex KBH.

lige præcis

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
SortSnog skrev:
ZloR skrev:
SortSnog skrev:
Jeg kender ikke lige tallene for koke, men er ret sikker på at du skal være heldig for bare at få noget der indeholder 10% kokain

Standard er cirka på 40-50% . også der det der hedder crak/flek coca som er på cirka 80%

No way, og så googler jeg da for dig. Kan se at de sidste tal siger gennemsnit på 24-25%. Da det er i 2005 og tallene er faldet kraftigt op til, samt at kokain fortsat er steget i popularitet vil jeg tro den er væsentlig under 20% nu.

"Ren" kokain direkte fra producenten er på 80-90%, så nej, det forhandles ikke af pushere. Crack er bare behandlet med base der gør det muligt at ryge, renheden kan være akurat den samme. Flek er presset kokain, og renheden kan være akurat den samme.

okay der blev jeg så klogere.. har bare hørt noget andet..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
SortSnog skrev:
ZloR skrev:
SortSnog skrev:

under 20 % ?? wtf der er nogle der bliver revet rundt i røvskægget her :O

Dedikeret medlem
Brugeravatar

XxHeXeHxX skrev:

En anden rapport der siger lidt det samme, her tal fra 2007:
http://www.emcdda.europa.eu/stats09/ppptab7a

Lidt vildt så store udsving der er mellem landene. Ifølge rapporten har Danmark europas tyndeste coke

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold dig væk fra Coke/Crack i Istedgade.Det kan udmærket gå godt et vist antal gange,men Murphys lov vil melde sig før eller siden.Som flere har skrevet,det er scumbags af værste skuffe vi har med at gøre her.Undtagelsen vil bare bekræfte at måske 75-90% af dem der sælger derinde,er bundskrabere.Du kan også sagtens blive rullet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
SortSnog skrev:
XxHeXeHxX skrev:

Lidt vildt så store udsving der er mellem landene. Ifølge rapporten har Danmark europas tyndeste coke

well det kommer nok an på hvor og hvilket miljø man køber sine ting

måske er istedgade og andre lign steder på gadeplan af cracknegere på den %, men har aldrig fået noget i nærheden af 20 % og har fået meget lorte coke igennem tiden

hvis jeg fik sådan noget lort tror jeg nok lige jeg skulle have en snak med den pusher :O

Dedikeret medlem
Brugeravatar

XxHeXeHxX skrev:
SortSnog skrev:
XxHeXeHxX skrev:

måske er istedgade og andre lign steder på gadeplan af cracknegere på den %, men har aldrig fået noget i nærheden af 20 % og har fået meget lorte coke igennem tiden

Hvordan kan du være så sikker på det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Han har været i Bolivia og prøvet den rene vare :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
SortSnog skrev:

har selv en som jeg har købt igennem flere år. og han levere altid den rigtige varer. koster så også 600kr.. (han kommer endda ud med det^^)

God coke drufter/smager lidt af sprit/benzin/diesel.. og efter du har taget det skal du kunne mærke det lige med det samme, og det SKAL KUN LOKAL BEDØVE!! ikke noget med du bliver lam i hele ansigtet!

Arh, det er vidst en røver.. Man skal altså ikke tro på alt hvad en pusher fortæller dig. Standard coke på 50% lyder imo ret overdrevet.

Medlem

Jeg fatter ikke hvorfor folk er så meget efter pusherne på Istedgade... De er vel ikke værre end alle de andre. Det er noget pjat!

De sorte der render rundt og sælger tors/fre/lør aften er ikke selv narkomaner el. ude i et misbrug (af hvad man umiddelbart kan vurdere). De er en del af et større netværk (så jeg engang et indslag om på Station2), og har ofte rigtig god kokain (væsentligt bedre end jeg har fået noget andet sted). At det så er ubehageligt at skulle stå og deale på gaden, er en helt anden ting... :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
OhImNew skrev:
De sorte der render rundt og sælger tors/fre/lør aften er ikke selv narkomaner el. ude i et misbrug (af hvad man umiddelbart kan vurdere). De er en del af et større netværk (så jeg engang et indslag om på Station2), og har ofte rigtig god kokain (væsentligt bedre end jeg har fået noget andet sted).

Hvorfor skulle det være en indikator for at det er god kokain du får? Det er en kynisk industri hele vejen igennem, og jeg tror på ingen måde, at de er et hak bedre end en eller anden random dude, som sælger dig et givent stof et andet sted. Problemet med istedgade er, at det netop er et sted som folk tager hen for at købe - måske for første gang - kokain, da gaden nu har det ry. Altså er der masser at penge at tjene på at snyde og hustle folk. Selvfølgelig kan man da være heldig at score noget god coke, men jeg tror ikke at der er de bedste chancer.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg købte coke på istedgade igår da jeg var på vej i byen. Jeg havde 200 kr, og ville købe en enkelt kugle.
Jeg cykler stille forbi en sort som ser ud til at have cola, og giver et tegn på at han skal følge med..
Vi mødes ved en koisk, og jeg spørger efter en prøve-kugle til 200kr.
Jeg spørger efter hans navn, og fortæller ham at jeg er på vej til fest, og at jeg måske skal bruge mere coke senere da mine venner også skal have (hvilket er løgn)
Han giver mig en kugle og hans navn..
Jeg pakker kuglen op og hælder coken i en zipbag - og til min glædelige overraskelse er der cirka et 1/2 gram udemærket kokain i posen

Så ja, du kan sagtens handle coke på istedgade !

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

BehindMind skrev:
OhImNew skrev:
De sorte der render rundt og sælger tors/fre/lør aften er ikke selv narkomaner el. ude i et misbrug (af hvad man umiddelbart kan vurdere). De er en del af et større netværk (så jeg engang et indslag om på Station2), og har ofte rigtig god kokain (væsentligt bedre end jeg har fået noget andet sted).

Hvorfor skulle det være en indikator for at det er god kokain du får? Det er en kynisk industri hele vejen igennem, og jeg tror på ingen måde, at de er et hak bedre end en eller anden random dude, som sælger dig et givent stof et andet sted. Problemet med istedgade er, at det netop er et sted som folk tager hen for at købe - måske for første gang - kokain, da gaden nu har det ry. Altså er der masser at penge at tjene på at snyde og hustle folk. Selvfølgelig kan man da være heldig at score noget god coke, men jeg tror ikke at der er de bedste chancer.

Det er bare min erfaring baseret på 8 - 10 handler jeg har haft på Istedgade.. Jeg forestiller mig at dette 'netværk' har bedre forbindelser, end Johnny fra Brøndby :D

... Og så er det også lidt dét billede der tegner sig her på boardet, kan jeg se..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Naah, jeg tror ikke på, at de udelukkende sidder på al den "gode" coke i Danmark. Det handler vel i lige så høj grad om at kende sin pusher, som med så mange andre stoffer. Men det er da fint, at du (og andre) har haft nogle gode oplevelser derfra.

Medlem

Det er jo heller ikke fordi jeg siger de udelukkende sidder på den gode coke i hele Danmark, jeg siger bare at jeg tror de ofte vil have bedre forbindelser end standard pusheren ;)

Medlem

Det er rigtigt som der bliver skrevet tidligere i tråden at de flest negere der sælger der i weekenden, er helt clean og kun kommer der for at sælge.

Deres coke plejer også at være i ok kval. Det skal lige siges at det de sælger plejer at være små kugler på .2-.3 gram der koster 150-200 pr stk.

Jeg vil dog anbefale at passe meget på derinde, jeg har flere venner der blevet rullet af folk med knive, en bekendt de prøvede at kaste salmiak spiritus i hovedet på.
Min ven der har været gade narkoman har fortalt mig at de fleste derinde går med kniv og han sagde han regnede det for regelen nærmere end undtagelsen.
Handel på gaden, og lad være med at gå ind i nogen gårde eller parkeringspladser.
Og jeg ville selv gå efter nogen der har ordentligt tøj på og er upåvirkede.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Man kan altså også blive taget jævnt meget i røven på istegade.

En jeg kender gav 500kr for et gram citronsyre, og en anden 400kr for et gram knust Pernodil. Måske derfor politiet ikke kan gøre noget ved denne handel med "kokain" når det i virkeligheden er knuste pernodiler der bliver solgt der inde :P

Medlem
Brugeravatar

Efter gennemlæsning af det her topic kan jeg konstatere at jeg har lyst til coke ...

Medlem

Haha.. +1

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]