Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 21:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 120 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
kulturen skifter hele tiden om 10 år ser alt anderledes ud.
fremskridt er vejen frem, ikke?
dine fordomme overfor for muslimer skal sku ikke ændre på at jorden drejer og folk søger nye steder hen. lev med det.
hvis du ikke kan tåle forandring kan du flytte til arktis, der kommer der ingen muslimer

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes bare det er trist. Især når det er et folk som aldrig ville gøre det samme for os. Jeg ville blive stenet til døde hvis jeg flyttede derned.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

de 1000 psykotiske præster der styrer landene ville stene dig til døde. de mange 100 millioner andre mennesker ønsker frihed, demokrati og også for kvinder. du har ikke familie der nede så ikke fortæl mig hvad de ville gøre. hva tror du hele kampen mod gaddafi handler om. kom nu ind i kampen alice, du lever i en kapsel hvor du ser hvad du vil se og hører det som du vil. medierne manipulerer med dig og det er sådan df får stemmer, via uvidenhed.

Medlem

det der med at alle voldtægter i oslo er begået af ikke vestlige mænd tror jeg ikke på. det lyder langt ude. alice, jeg tror det ville være sundt for dig at tage op i en moske, alle muslimer er altser ikke farlige voldtægts mænd, terrorister eller lignende. mange(efter mine erfaringer)muslimer er pisse fredelige.
p.l.u.r

Insane psychedelia user!

Så pis til USSR med dig. Os her fra DK vil gerne ha' måskéer i vores land. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

stupidity should be a crime

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg vil stadig gerne vide hvor Alice er fra.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

også mig vil gerne vide hvilket miljø der har påvirket hende i den retning

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sovjetunionen... Som sjovt nok bemærkede sig ved, at have mange forskellige kulturer og religioner

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det er faktisk meget mystisk alt sammen :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har et link til NRK1 et sted, så den med Oslo er god nok. :)

Jeg siger ikke at det ikke er ok de er her - jeg forstår bare ikke hvorfor staten går ind i det her. Synes der er så meget i den religion der går imod de vestlige værdier at jeg aldrig ville støtte den, blot indfinde mig med den.
Og hvis religionen har ændret sig forstår jeg ikke hvorfor man stadigvæk holder ved den og ikke skriver en ny, ligesom når man kalder sig kristen og ikke går i kirke. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

vil du virkelig have at nogen trækker argumentet om at breivik var kristen op? du har et forskruet syn på verden.
lad folk være dem de er. hvis jehovas vidner banker på min dør beder jeg dem da ikke om at rende og hoppe. så siger man nej tak men hav en god dag. ingen grund til at bede folk om at smutte fordi du er uenig. religion er hvad du gør den til. budhister undertrykker folk i asien, i næsten samme omfang som islam. men virker alle budhister som undertrykkere derfor? er alle muslimer terrorister? tænk... tænk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

P.S. Det var et bitch-flip og intet var ment i dyb alvor. Skulle udtrykke min frustration fordi at de her mennesker indirekte har påført mig en masse smerte og besvær i livet. I ville ikke tro mig hvis jeg fortalte historien. Og jeg vil heller ikke fortælle den i offentlig forum da jeg gerne vil bevare en vis grad af anonymitet. Kan dog sige så meget at det var ved at ødelægge min fremtid og det liv jeg har nu samtidig med at jeg blev kørt psykisk ned til et sted der var meget svært at kravle op fra igen. Jeg måtte gå til ekstremer for at løse problemerne og det var ved at gå meget galt.
Så det er af personlige grunde at jeg føler dette had mod kulturen, det had som måske ikke er så rationelt.
I ville sikkert føle det samme hvis det var sket for jer. :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
hvad er det du er ked af Alice? At de onde islamister kommer og trækker sharialovgivning nedover hovedet på dig? :roll: Få hovedetud af røven og find tolerancen frem, vi skal allesammen være her og have det godt, uanset trosretning og kultur - hvis man tør håbe på og arbejde for dét, kan det ikke gå helt galt....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

du har sikkert dine grunde og det respekterer jeg (: bare tænk over om de folk du hader virkelig alle sammen er skyldige?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Alice skrev:
P.S. Det var et bitch-flip og intet var ment i dyb alvor. Skulle udtrykke min frustration fordi at de her mennesker indirekte har påført mig en masse smerte og besvær i livet. I ville ikke tro mig hvis jeg fortalte historien. Og jeg vil heller ikke fortælle den i offentlig forum da jeg gerne vil bevare en vis grad af anonymitet. Kan dog sige så meget at det var ved at ødelægge min fremtid og det liv jeg har nu samtidig med at jeg blev kørt psykisk ned til et sted der var meget svært at kravle op fra igen. Jeg måtte gå til ekstremer for at løse problemerne og det var ved at gå meget galt.
Så det er af personlige grunde at jeg føler dette had mod kulturen, det had som måske ikke er så rationelt.
I ville sikkert føle det samme hvis det var sket for jer. :)

Hvad fanden er det for en snævertsynet generalisering?!? Jeg har da flere gange været tæt på at få tæsk (og også fået det), af mange forskellige typer mennesker. Men jeg begynder da ikke at hade hele kulturer bare på grund af et enkelt menneske der gør mig fortræd... Dit bitchflip er, hvad det er, og det er drevet af angst - lær den at kende, i stedet for at skubbe den væk...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:

Hvad fanden er det for en snævertsynet generalisering?!? Jeg har da flere gange været tæt på at få tæsk (og også fået det), af mange forskellige typer mennesker. Men jeg begynder da ikke at hade hele kulturer bare på grund af et enkelt menneske der gør mig fortræd... Dit bitchflip er, hvad det er, og det er drevet af angst - lær den at kende, i stedet for at skubbe den væk...

+1

Medlem
Brugeravatar

Alice skrev:
Jeg river lige op i debatten igen.
Nu kommer den fucking moske til Kbh. Det gør mig virkelig trist! Jeg er virkelig imod Islam og deres verdenssyn som går imod så mange af de værdier vores forfædre har kæmpet med blod, sved og tårer for at opnå. Hvorfor bliver man ikke hjemme hvor man hører til hvis man ikke kan indfinde sig med virkeligheden i det land man er flyttet til? Hvorfor går man rundt i kliker med andre fra sit land? Hvorfor kan børn der er født i Danmark ikke tale dansk? Hvorfor er 100% af voldtægterne i Oslo igennem de seneste år begået af mænd med ikke-vestlig baggrund? Hvorfor skal vi som samfund bruge så mange penge fordi børn ikke fatter dansk og derfor ikke kan følge undervisningen i skolen og derfor ikke kan få et højtlønnet job? Hvorfor støtter vi folk som bider den hånd der fodrer dem? Hvorfor rammer forsøget på at modvirke ovenstående ting uskyldige, dygtige mennesker? AAAAAAARG!
Sorry for bitchflip. Jeg er bare SÅ træt af det lort.

Vores forfædre hvad er det præcist de har opbygget som du mener islam kommer og ødelægger for DIG? Haha du skriver at de skal indfinde sig med virkeligheden i det land man er flyttet til? Tror du selv de har valgt at flytte hertil? Der er krig rundt om i verden hvis det er gået din snotdumme næse forbi? Gad du leve med chancen for at få smidt to tons dynamit i hovedet hver eneste dag? Og aaarggg 100 % procent af alle de voldtægter... Du er ude på tynd is, der må være noget du er bange for. Hop ud på en øde ø.

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Snoezel skrev:
:roll: Få hovedet ud af røven og find tolerancen frem

Jeg er enig med dig Snoezel, men jeg grinte nu alligevel over denne sætning. :lol:

Alice, tror du ikke, at den norske statistik har noget at gøre med den måde landet takler religion på?
Måske ville den (efter min opfattelse i forvejen snævre) radikale muslimske del af befolkningen lære at være tolerante, hvis de så hvordan religion ikke behøves handle om at have patent på den enegyldige sandhed? Tag for eksempel nogle af de hardcore kristne i USA (eller sågar Danmark, ja de gemmer sig derude) de ville da også have godt af at lære lidt tolerance. :)
Apropos det med at de oftest går sammen i flokke, så kan jeg informere om, at de danske immigranter i f.eks. Canada også tit færdes i fællesskab.
Der vil altid være idioter.
Håber dit sure opstød er gået lidt i sig selv, da det er mit indtryk ud fra dine tidligere posts, at du er meget sympatisk menneske ellers. :D
(Og ja, det er utroligt let at være en helgen på internettet. Alle har været sure på nogle før eller siden)

God dag og god vind! :cheers:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er personligt ligeglad med om der kommer en stormuské til Danmark. Men jeg forstår bare ikke hvorfor den skal ligge i kbh? Det er jo et oplagt mål for hærværk eller terror.

Det eneste gode ved at vi får en stormuské er vores omdømme i udlandet. Mange ser danskerne som et meget fremmedfjensk folkefærd, hvilket er meget forkert. De fleste af os kan bare godt lide vores land som det er. Jeg så da også helst at indvandringen slet ikke havde fundet sted, men sket er sket og jeg er ikke racist af den grund.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 120 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]