Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle på psychedelia.dk :rocking:

Først og fremmest vil jeg gerne sige at dette er en fantastisk hjemmeside, hvor man kan samle sig mange gode informationer omkring de forskellige ting vi nu engang godt kan li og proppe i os. :)
Så tak til alle der er så flinke til at poste og skrive gode brugbare emner og tråde ! :)

Mit spørgsmål til jer idag, er om der er nogen der har været ude i den danske natur og lede efter syller her i 2011 ??
Jeg bor i nordlige nordjylland, hvor regnen og generelt det dårlige vejr har taget over for solen, i et par uger nu efterhånden.

Så jeg går altså med en mistanke om, at jeg godt kunne få noget ind på min "sylle-konto" allerede nu .

Hva tror i ?

På forhånd tak !

Ps. Har flere sæsoner igennem nu, hørt fra folk, at syllernes gro-aktivitet og mængde, bliver betydeligt større, efter der har været fuldmåne .. :lol: "ved godt det lyder lidt freaky", men er der noget om snakken eller ej ??? :)

Dedikeret medlem

der er et en tråd en 3 stykker under din hvor der er en som har fundet de første nøgenhatte :) evt kig i tråden om svampe fund der kan du os se det :) så mener bestemt at det kan være MULIGT nu ikke sagt at det er nemt men muligt :)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Hvorfor går du ikke ud og kigger, i stedet for at sidde på din flade og spørge på internettet?

Nogle er heldige på denne tid af året, andre venter til den første nattefrost

Junior medlem

Frugthat skrev:
Hvorfor går du ikke ud og kigger, i stedet for at sidde på din flade og spørge på internettet?

Jeg sidder heller ik bare på min flade !
Var ude de sidste timer, hvor jeg faktisk fandt et par stykker, selvom der var langt mellem dem !
Men jeg tror bestemt heller ikke der er lang tid til, før man virkelig kan begynde at finde dem .

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Frugthat skrev:

- Fordi dette nu engang er et forum til bl.a. disse spørgsmål. Prøv at fjerne ordet "kigger" i dit svar og erstat det med "tager stoffer".

Hvorfor er folk begyndt at bruge så meget tid på at nedgøre andres spørgsmål?

Personligt holder jeg mere af "Hej og velkommen til Psychedelia. Har du husket at læse reglerne? Husk at bruge søgemaskinen, før du poster"

Just sayin', you know.. Peace.

Junior medlem

Har været ude og kigge i dag forskellige steder, der var så mange forskellige svampe, bla Violet Ametysthat, som er smuk og fotogen, men ikke en psilocybin svamp.

Var 4 forskellige steder, ingen gevinst :(
Jeg er ikke god til det med at vente, så det er lidt trist at have brugt over 5 timer sammenlagt, uden et eneste godt fund. Tålmodighed er ikke min stærke side, men naturen er flot og det er også en dejlig part af, at gå på svampejagt.

Lokation for forsøg af fund: Sjælland

Jeg har læst så meget på denne side de sidste mange dage, jeg har fulgt de hint der er givet, men jeg har aldrig haft muligheden for at snakke med nogen om SN, som har erfaring med både brug og "jagt".

Jeg er glad for denne side, for hvis man søger lidt, og forsøger at sætte sig ind i tingene, så burde det være til at finde ud af, jeg er måske bare
uheldig.
Jeg har set VIRKELIG MANGE svampe de sidste par uger, men kun 1 stk SN for flere uger siden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvis sæsonen er begyndt tidligere i år, end den plejer, kan dette være en forklaring: http://www.mushroomprints.com/hurricane ... mushrooms/

Jeg er godt klar over at vi ikke har haft helt lige meget blæst som Irene gav, men en hel del blæst og storm har der da været!

//blazR

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]