Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 16:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

hej psy.

jeg er i gang med min første growbox som er begyndt at pinne og der er faktisk kommet ret mange det er første flush med p.cubensis cambodian.

MEN MEN MEN der er nærmest sådan noget hvidt pus på ALLE mine pins pånær en kan det virkelig passe at alle er aborter eller er det normalt når de er små ?

Medlem

Lyder ganske normalt :)

Dedikeret medlem

okay prøver at lade det stå nogle dage hvis de begynder at hænge må jeg vel plukke og smide dem ud og så dunke det 12 timer igen :)

Dedikeret medlem

nå er der nogle stykker som har den "rigtige" farme men de er nye MEGET tykkere end alle de andre og vokser pisse hurtigt. syntes ik rigtig de andre vokser har sat mig for at jeg venter til mandag hvis ik der er sket noget med de andre så bliver de plukket og ryger i toilettet og de andre får lov og vokse færdigt lyder de helt dumt ? :D

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor dog smide dem ud? Det er normalt, at de ikke vokser lige hurtigt, og det er også normalt, at de har forskellig længde og tykkelse. Alle mennesker er jo heller ikke ens, og man smider dem da ikke i lokummet af den grund.
Nogle gange plukker jeg sideløbende de svampe der er færdigtudvoksede. Der er selvfølgeligt risiko for at kontaminere ved hver gang, men ved lidt behændighed har det ikke været et problem for mig.
Prøv at smide billeder op næste gang du har spørgsmål i samme kategori. Det gør det hele langt nememere for folk at bedømme.

Godt grov, og godt trip! ;)

Dedikeret medlem

tak der ^^ det var desværre aborter da de ik havde vokset i 4 dage og var godt smattet da jeg tog dem og efter jeg har taget dem er det kit stejlet helt vildt kan slet ik styre det der vælter svampe frem :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]