Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 16:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Er der andre der har prøvet og gå i bad på diverse psychedelica'er ?
Jeg var selv på et 2.6 g. Cubensis trip igår, og valgte at prøve hvordan det ville være og gå i bad på et svampe trip.
Det jeg kom frem til var at jeg kunne ikke få vandet varmt nok (begyndte og frys)
Efter et stykke tid begyndte det og gå amok, hele trippet blev intensiveret utroligt meget og alt i alt, syntes jeg det var den dårligste idé hele aften, men fandt senere ud af at det kun gjorde det hele bedre, og mærkeligere :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg prøvede engang imens jeg var på trøfler, og da vandet ramte kroppen blev det rødt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg har kun gode erfaringer med det. Jeg er endnu bedre erfaringer med at gå rundt i regnvejr.
Det føles som om man bliver renset for hver dråbe der rammer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg gjorde det i nat, men det var ganske vidst på 2c-b.
Men det var LÆKKERT. Nå ja, gjorde det også på Ozora mens jeg var på LSD. Det gav no shit.. Helt ny energi, frisk på det hele, hvor man før var helt bagt grundet varmen og LSD'en..

Bare gør det, det er nice - husk det skal være KOLDT

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg elsker at bade når jeg tripper, man føler sig så dejlig ren og frisk på alting efter en tur under bruseren.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
^that.

Det er helt igennem en fantastisk følelse at bade imens man tripper.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
det er rigtigt lækkert ja :P på syre især, oplever jeg at blive ramt af en varm skarp form for lys når jeg gør dette, som en solstråle der gør mig mega glad

Junior medlem

Farvede mit hår pink i en brandert engang og lidt inden jeg skulle i bad og skylle farven ud fik jeg øje på nogle streger 2cb jeg havde linet op på et spejl - og så, ja. Op i snuden :)

Var en lidt sjov fornemmelse at det sparkede ind under bruseren.
Og med farven der løb ned ad mig og i vandet på gulvet.
Var en sjov og lækker start på trippet, men så syntes jeg at jeg begyndte at få hårfarve i munden, det var knap så nice og lidt svært for mig at undgå. (set i bakspejlet kunne jeg jo lukke munden evt?)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Eller ... vente med at trippe..
Hårfarve i øjne og mund under et trip lyder knap så rart :D og sundt.

Admin
Brugeravatar

Jeg har kun prøvet at sidde på tønden på diverse psykedelika. Eller jo, har engang været ude at bade i en sø mens jeg var på 2c-b. Det var ret lækkert :D
Ellers har jeg engang stået på syre i et fællesbad for mænd og kvinder til en festival. Fårk det var underligt at stå og være nøgen, helt knast sammen med kvinder og mænd, jeg aldrig havde set før mens solen stod op. I den situation skulle det egentlig bare overstås hurtigt, da vandet var fucking koldt. Men min kammerat og jeg endte alligevel med at stå der længe, fordi vi trippede så meget. I løbet af natten inden havde jeg været indsmurt i mudder fra top til tå. Det var virkelig som at blive født på ny, da man blev skyllet ren af det kolde vand, mens vi begtragtede solopgangen bag træerne.

Jeg har aldrig været i rigtigt bad på psykedelika tror jeg. Måske kun, når jeg har været på vej ned fra et eller andet og skulle i seng. Så har det bare været rart at få skyllet sved osv af sig og komme i seng :)

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Imp skrev:
Ellers har jeg engang stået på syre i et fællesbad for mænd og kvinder til en festival. Fårk det var underligt at stå og være nøgen, helt knast sammen med kvinder og mænd, jeg aldrig havde set før mens solen stod op. I den situation skulle det egentlig bare overstås hurtigt, da vandet var fucking koldt. Men min kammerat og jeg endte alligevel med at stå der længe, fordi vi trippede så meget. I løbet af natten inden havde jeg været indsmurt i mudder fra top til tå. Det var virkelig som at blive født på ny, da man blev skyllet ren af det kolde vand, mens vi begtragtede solopgangen bag træerne.

Fuck hvor lyder det lækkert. Jeg stod også i eftergløden af et svampetrip i de kolde fællesbade-containere, på Roskilde sidste år. Der var kun mig og en enkelt pige derinde, men det var også en mærkelig oplevelse. Men man står bare og sludrer med en man ikke har set før, så det er meget hyggeligt :).

Ellers har jeg taget et iskoldt bad på MDMA for nogen år siden, men jeg kan faktisk ikke huske om jeg også syntes at det var lige så lækkert som jeg håbede på. Jeg havde ihvertfald læst at nogen havde haft gode oplevelser med det, som et boost i hvor påvirket man føler sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Har ikke selv prøvet det men lyder meget spøjst :D
Da jeg læste indlægget og svarene fik jeg dog en urolig tanke, mens jeg forestillede mig selv stå under bruseren. Nu er vores fællesbad ikke det flotteste, altså det er ret indelukket og pænt kedeligt at se på. Er bange for jeg vil få det dårligt. Men det ligger så også seperat fra mit lejede værelse :/

Men vil helt sikkert tage det op til overvejelse når jeg kommer et mere rart sted hen. Tror det vil være meget sjovt at lytte til lydene og føle vandets små fingre kærtegne kroppen :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har badet i en pool paa mdma og ketamin. Det var super leakkert..
Var ogsaa i bruseren igaar efter en streg keta.. Mums!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
har været i bad efter en hård tur på mdma, fordi min krop var så varm. men kunne ikk holde følelsen ud at dråberne ramte min krop så meget kildede det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg var i bad på LSD her i fredags. Det var dog ikke helt så fedt, som jeg havde håbet. Det skal prøves igen, forhåbentlig med lidt bedre resultater :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]