Det var SN

har fået en til at se på resten jeg havde (næsten intet) han var helt sikker på det var SN. Men min ven blev stortset ikke påvirket. Og røg 2,5 gram hash(jeg er vandt til hash

. Jeg blev faktisk ikke rigtig påvirket af det som normalt. Følte mig helt sober og var rimelig normal frisk. Har fået nogen rigtige fra hawai i dag, så prøver det om en måned med nogen venner(ved jo ikke hvordan svampe virker på mig. Og tager også akarin og speciel fiskeolie til min ADHD og tourettes. Men derfor skal jeg kun have ca. 0,3 g svamp og skal have 1-2 af mine bedste venner til ikke at tage noget som helst så de kan hjælpe mig hvis jeg får bad trip. Prøvede amf i dag, og det virkede faktisk okey. Ikke noget jeg gider prøve igen da jeg elsker at sove

men det virkede på ingen måde så godt på mig som de andre. Det var ca. 50% rent. Men tror måske at det virker lidt beroligende på mig pga. ADHD og tourettes. Men det fjernede alle mine gigt smerter bedre end noget jeg har prøvet

begyndte kun på at ryge hash fordi jeg ikke havde det godt med de meget meget stærke piller jeg får af lægen. Men hash virker ikke lindrende længere sådan rigtigt. Og vil ikke være amf junkie. Så skal se hvad der kan hjælpe mig der er billigt men stadig ikke noget jeg kan blive dybt afhængig af. Skal være helt friviligt at jeg tager/ryger det jeg ender op med. Sorry er stadig lidt høj så skriver alt hvad der falder mig ind. Mvh. Stephan