Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: syd for oslo - nord for rom
STEN LARRIS ! - fandme længe siden jeg har hørt nogen omtale ham. Husker stadig indslaget med Sten, hvor han blev inviteret ind til dr, for at fortælle lidt om sine små "venner". "Svampene fortæller én hvis man har fået nok..."

SANDT SOM DET ER SAGT

- med hensyn til SN - har jeg selv gode erfaringer ved at plukke en til sig selv og to-tre til kaffefiltret (bruger gerne noget svampene kan ånde i til at opbevare dem). Lige med et begynder man at bevæge sig på skumgummi puder og pludselig lyser ens små "venner" nærmest op på de dejlige, fugtige, gødede, nordvendte græsenge.

Med hensyn til dit spørgsmål vdr. "roden" - du får ikke meget ud af at æde jorden, medmindre du synes om det :D

Desuden opfordrer jeg, ligesom mange andre, at samle dem der har smidt sporer og holde igen med at fyre for mange i skallen når der skulle være en olm tyr, flok kreaturer og gamle bønder.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Min roommate syntes ikke at spids nøgenhat virker så godt igennem øjet.. Tror det er et svært at optage dem den vej :roll:

Medlem
Brugeravatar

Newbie124 skrev:
Dengaleremote det står herinde:D http://www.stenlarris.dk/HALUBIL/HALUBOG.TXT
En bog af Sten Larris der hedder ''Forbyde hallucinogener? Forbyd naturen at gro!''
Og lige for at være sikker, hvad er det for noget det der med at man skal tage svampene op på en speciel måde? Et eller andet med at man ikke skal rive hele roden med?

Haha, hans bog er jo så godt som ugyldig som kilde. :P Så den hopper vi ikke på!

Hvorfor kaffefilter? Hvad har svampekødet nu gjort? ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Efter at have eksperimenteret end del med forskellige indtagelsemetoder, er og bliver min ynglings forberedelse af svampene følgende:
x gram tørret svamp bliver grundigt blendet med en form for juice der indeholder syre. Det drikkes straks efter det er blendet.
Det giver efter min mening det hurtigste comeup, samt at der opstår minimal kvalme, da svampene er blendet til atomer.. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg er blevet yderst begejstret for at hakke svampene fint og komme dem i en cup nodle eller hvad det hedder. Så lade det stå og trække ti minutters tid under et viskestykke, så er det klar til at blive spist.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
Det ville nok være på sin plads du retter din tidligere post John Doe så folk ikke skimter teksten og ser din fejlinformation..

Personligt har jeg desværre ikke spist svampe men kunne nok forestille mig tørrede har lidt mindre af den våde svampe smag ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Happy? - ellers må du lige henvise til hvad det er og læse hele tråden.

Tørrede har mindre af den våde smag, de er meget mere fæle og bitre. Har en utrolig klam, rådden svampe-eftersmag, you'll see soon enough.

Du må stadig henvise til hvilket.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Senest rettet af spaffeh 14 sep 2011 19:12, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
Noget gladere er man da! Ej, det var måske også lidt ordkløveri, men det er nu rart at få sådanne ting skrevet ind rigtigt! - Desuden har du faktisk skrevet forkert to steder :D

John Doe skrev:
Newbie: spiser du 20 svampe som er TØRREDE, får du en langt kraftigere virkning, end hvis du spiser 20 der er FRISKE

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Arla skrev:
STEN LARRIS ! - fandme længe siden jeg har hørt nogen omtale ham. Husker stadig indslaget med Sten, hvor han blev inviteret ind til dr, for at fortælle lidt om sine små "venner". "Svampene fortæller én hvis man har fået nok..."

SANDT SOM DET ER SAGT

- med hensyn til SN - har jeg selv gode erfaringer ved at plukke en til sig selv og to-tre til kaffefiltret (bruger gerne noget svampene kan ånde i til at opbevare dem). Lige med et begynder man at bevæge sig på skumgummi puder og pludselig lyser ens små "venner" nærmest op på de dejlige, fugtige, gødede, nordvendte græsenge.

Tak for te! :D Jeg har har været på trip-samletur og fandt svampe lige indtil de sparkede ind...så blev synet alt for sløret og jeg måtte fandme helt ned med snuden i græsset, så det opgav vi hurtigt til fordel for joints :) Jeg har kun gjort det én gang LOL.

Da SN vokser i lort og bakteriefyldt jord, så koger jeg helst svampene, hvis jeg skulle trippe. Desuden har jeg set masser af orme i masser af svampe, som mit civiliserede ego helst vil spise "tilberedt" :)

Dedikeret medlem

Khazim skrev:
Jeg er blevet yderst begejstret for at hakke svampene fint og komme dem i en cup nodle eller hvad det hedder. Så lade det stå og trække ti minutters tid under et viskestykke, så er det klar til at blive spist.

Ja! Det er også klart den metode jeg har syntes bedst om.
unb skrev:
Som de andre skriver er effekten af x antal svampe cirka lige så stor hvadenten de er friske eller tørrede IME. Man skal dog tage højde for at når de er friske skal man spise masse-mæssigt fråde 10 gange så meget, og derved burde det teoretisk set tage lidt længere tid før effekten sætter ind (hvor lidt/meget har jeg ingen anelse om). Tørrede svampe har ikke lige så stor koncentration psilocin (da dette stof er ret så ustabilt), da denne bliver oxideret.

Det nærmer sig nok flueknepperi, men en tørret svamp har nok stadig en større koncentration af psilocin end den havde som frisk (men totalt set en mindre mængde psilocin, selvfølgelig) :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]