Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 16:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: kbh
hej jeg har taget oxycontin i et godt stykke tid men kan ikke skaffe nok til mit forbrug . så vil høre om der er nogen som kender andre opiater som virker lidt som oxycontin ?? har prøvet med kodein og tramadol de virker slet ikke derhenaf

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder som om du er på vej ud på et sidespor? Indlægget er skrevet i sådan en dejlig "må ha mer"-junk stil. Nice.
Måske burde du holde lidt igen, så din Oxycontin vil virke som den skal igen? Oxycontin er forholdsvis kraftigt, og jeg vil ikke råde dig til at tage noget hårdere end det... Feels good man, men hold op det nemt at blive fanget.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ This.

Hvor længe har du taget det? Og som smertestillende eller bare til at lamme dig på?

Medlem

har taget 40-80mg om dagen i ca 1 år nu. ikke imod smerte bare til at lamme mig på , stupid i know men er fanget !! :?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ved du hvad, så tror jeg måske du skulle tænke lidt over dine værdier i livet. Er opiater virkelig dét værd for dig?
Du har også lige indrømmet, at du har et misbrug, så jeg håber du kan se indad, og prøve at trappe ned/stoppe.

Jeg ville i hvert fald på ingen måde anbefale et andet opiat til dig, og håber heller ikke andre vil supplere dit misbrug af oxycontin med hårdere alternativer.
Og jeg ved godt du spørger efter noget stærkere, og at jeg ikke lige holder mig til tråden, men helt ærligt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

John Doe said it, 40-80mg dagligt er en absurd dose.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

John Doe skrev:
Ved du hvad, så tror jeg måske du skulle tænke lidt over dine værdier i livet. Er opiater virkelig dét værd for dig?
Du har også lige indrømmet, at du har et misbrug, så jeg håber du kan se indad, og prøve at trappe ned/stoppe.

Jeg ville i hvert fald på ingen måde anbefale et andet opiat til dig, og håber heller ikke andre vil supplere dit misbrug af oxycontin med hårdere alternativer.
Og jeg ved godt du spørger efter noget stærkere, og at jeg ikke lige holder mig til tråden, men helt ærligt.

er godt selv klar over at jeg er ude i et misbrug . men at du ikke håber at nogen vil anbefale mig et andet (lægemiddel opiat) forstår jeg ikke da dette er et hr site , og alternativet til et lægemiddel ville være heroin som man næsten kan være sikker på ikke er rent

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
De giver dig den bedste hr. Stop!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, undskyld. Var for hurtigt. Jeg håber selvfølgelig, at du kan få fat i et rent opiat, da det er et foretrække fremfor heroin.
Men jeg står også fast ved, at jeg håber, du overvejer behandling frem for bare at øge styrken. I sidste ende vil du formentlig blot have brug for stærkere og stærkere opiater, og så er du for alvor ude at skide, når du begynder at lede efter heroin.

Undskyld for det og godnat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er sgu da ikke John Does skyld, at du ser heroin som eneste mulighed istedet for oxycontin.
Gå i behandling for dit misbrug og lad være med at bede et HR-site om hjælp til at erstatte dit misbrug med et andet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
altså buprenofin er ihvertfald et mere sikkert alternativt bliver ofte brugt til at trappe narkomaner ud.... er dog ikke særligt euforisk hvis det er et misbrug du gerne vil køre videre.. men for mange fungere det godt til nedtrapning... men som de andre vil jeg anbefale dig at snakke med en læge om det.. buprenofin eller metadon er der jo en reel mulighed for at du kan få udskrevet for at blive afvænnet med den dosis du har været vant til... jeg ved godt det ikke er sjovt at udlevere sig selv men det kan være nødvendigt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]