Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej har bare lige et hurtigt spørgsmål.

Hvor lang tid tager det før det virker for jer hvis i tar en gelatinekapsel med fx 200mg mdma i?
Og gør det nogen forskel på hvor meget man har spist hele dagen osv?

- Martin.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hej Martin, fedt du lige kigger forbi inden du kaster dig ud i tingene.

Ja, det gør en forskel hvor meget du har spist. Hvis du gerne vil have den hurtigste effekt, skal du indtage dit MDMA i hvert fald et par timer efter du har spist, så din mave har nået at fordøje maden. Så for den bedste effekt skal det indtages på tom mave.
Virkningen skulle gerne komme ca 20 minutter efter, hvis du spiser det på tom mave.
Og så vil jeg lige påpege at 200mg er en temmelig høj dosis. Prøv evt med 125mg og se om det ikke skulle være fint. Det ville jo være surt at spilde dyrt stof, hvis det ikke gør oplevelsen federe.

Svar med citat  
Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Som philip fry siger. er korrekt. men hvis du vil have det skal sparke hurtigere ind så opløs det i noget væske og drik det^^

Altså 200mg dose er sku fint nok altså hvis man normalt er oppe og tage i de doser.. som sagt så tager jeg selv meget mdma når jeg blæser. så vi op på de +700mg på en aften..

lige et spørgsmål..
er det din første gang?

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Som philip fry siger. er korrekt. men hvis du vil have det skal sparke hurtigere ind så opløs det i noget væske og drik det^^

Altså 200mg dose er sku fint nok altså hvis man normalt er oppe og tage i de doser.. som sagt så tager jeg selv meget mdma når jeg blæser. så vi op på de +700mg på en aften..

lige et spørgsmål..
er det din første gang?

Det er jo også bare helt ude i tovene.

Det kan IKKE tilrådes NOGEN SOM HELST at gøre ovenstående. Tænk på din krop og din hjerne, før du kaster dig ud i den slags doser.

Tilføjelse: Dette er et HR site, ZloR. Jeg synes ikke, det er i orden at opfordre folk til at tage så meget.

Svar med citat  
Medlem

Jeg opfordre ham ikke jeg skriver bare hvis han normalt er oppe i den mængde så gør det..

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Jeg opfordre ham ikke

ZloR skrev:
så gør det..

Det er da lige præcis, hvad du gør.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR, jeg synes det er en rigtig dum idé at du rådgiver folk med udgangspunkt i dine doser. Det er ikke normalt at man kan tage så meget, og jeg ville ikke kunne tåle en dosis på 200mg selvom jeg har en vis tolerance over for empathogener. :)
En gelatinekapsel opløses i løbet af 2-3 minutter i maven, hvis du drikker godt med vand til kan du få mavesækken til at tømme sig hurtigere så stoffet kan komme videre til tarmen hvor det kan absorberes i blodbanen. Hvis du er sulten når du gør det tømmer mavesækken sig hurtigere. Du vil begynde at kunne mærke effekten efter 20 minutter hvis du mærker godt efter. Efter 30-40 minutter burde den fulde være indtrådt. Hvis du efter 45 minutter ikke kan mærke noget som helst, har du enten ikke taget nok eller det er noget rigtig dårlig MDMA du har taget.
Jeg har endnu ikke prøvet et batch MDMA som ikke har givet mig en god rus ved 150mg, så gå ikke højere end det. Hvis det er første gang du skal prøve så forsøg dig med 100-120mg, da nogle mennesker er særligt sensitive over for det.
Husk at passe på din selv, og husk at den gode effekt ikke nødvendigvis følger dosen. Så det nytter ikke noget at tage mere og mere for pludselig er det ikke sjovt, i værste fald falder man død om. :)

Svar med citat  
Medlem

Jeg siger bare hvis han har gjort det før og synes det fedt så gør det igen?

ville da aldrig sige til en person der ikke har prøvet mdma før at han skal æde en bombe på 200mg?

200mg er nu også utroligt meget.. ( på en gang )

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]