Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Philip Fry skrev:
-Ja, ja og ja. Du kan spise når du vil. Dog har det indvirkning på effekten (Se Snoezels indlæg)

Gnide svampevand i skridtet :?:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Hygge skrev:
Philip Fry skrev:
-Ja, ja og ja. Du kan spise når du vil. Dog har det indvirkning på effekten (Se Snoezels indlæg)

Yæs, det er den bedste metode, det ved enhver der har læst om det da... :roll:

Junior medlem

Drenge, jeg har brugt meget af min tid herinde fra igår til idag :) jeg ikke forstand på svampe eller noget hallugen, men har dog forstand på cannabis og amph. men i må kunne forstå mig i at jeg hellere ville være sikker, end at bare springe ud i det...

jeg mener ik jeg vil sidde foran en computerskærm, det var bare en af mine venner der foreslog det.

måske egner jeg mig ikke her inde pga. min alder men igen, hellere jeg lære om det en tidlig alder så jeg kan indse om det noget jeg har lyst til

Det med kinderægget :) jeg dyrker motion, går til fester, kan ikke prale af den store mængde fisse jeg får.

Jeg ville finde et mildere stof end amph, og stærkere end hash(kan ikke ryge hash) så svampe lyder fint som en prøve for mig :peace:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
Snoezel skrev:
Hygge skrev:
Philip Fry skrev:

Yæs, det er den bedste metode, det ved enhver der har læst om det da... :roll:

Det skal dog lige tilføjes at effekten fra svampene kan intensiveres en hel del hvis der bare lige addes en halv-hel teske chilipulver til vandet! :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Wepper skrev:
Drenge, jeg har brugt meget af min tid herinde fra igår til idag :) jeg ikke forstand på svampe eller noget hallugen, men har dog forstand på cannabis og amph. men i må kunne forstå mig i at jeg hellere ville være sikker, end at bare springe ud i det...

jeg mener ik jeg vil sidde foran en computerskærm, det var bare en af mine venner der foreslog det.

måske egner jeg mig ikke her inde pga. min alder men igen, hellere jeg lære om det en tidlig alder så jeg kan indse om det noget jeg har lyst til

Det med kinderægget :) jeg dyrker motion, går til fester, kan ikke prale af den store mængde fisse jeg får.

Jeg ville finde et mildere stof end amph, og stærkere end hash(kan ikke ryge hash) så svampe lyder fint som en prøve for mig :peace:

Oh jesus lord, bare stop... Hvis du er troll så, jae.. -.-
Noget mildere end amf og vildere end hash?
Du ved vel forhåbentlig at stofferne fungere forskelligt, right?

Junior medlem

ja :) men jeg snakker om skaden de forskellige stoffer kan foresage :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
indrøm nu bare at du ikke gider at bruge en time på at finde ud af det nødvendige om svampe?

amfetamin og svampe kan slet ikke sammenlignes.
HVOR GAMMEL ER DU?

Junior medlem

brugte 2 timer igår på ligepræcis at læse om NS, efter 1,5 time fandt jeg dette forum, og syntes meget godt om deres indlæg fra andre folk :)
16

Medlem
Brugeravatar

hold jer fra svampe så. der findes modne 16 årige som sagtens kan finde ud af at researche og undersøge sagen.

dig og dine venner er dog en undtagelse, vent et par år.

Junior medlem

Hater -.-' Læs reglerne please, personlige angreb ikke tilladt, jeg føler det der personligt, da du ikke ved hvordan vi er i vores dagligdag.

Medlem
Brugeravatar

jeg er ikke en hater, jeg er blot realistisk. i er ikke gamle nok :)

Junior medlem

jeg lader bare dig om det :peace:

Medlem
Brugeravatar

Wepper skrev:
brugte 2 timer igår på ligepræcis at læse om NS, efter 1,5 time fandt jeg dette forum, og syntes meget godt om deres indlæg fra andre folk :)
16

Når man kalder det for NS er man ikke gammel nok..

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Regelsæt skrev:
2) En vigtig del af forumets funktion er skadesreduktion. Derfor skal der ikke postes forslag som tydeligvis er farlige for helbred eller psyke. Der vil blive slået hårdt ned på overtrædelser.

Apropos regelsættet...
Just sayin'.

Medlem
Brugeravatar

det kan godt være rigtigt. men taget i betragtning af knægtenes alder og mangel på almen fornuft, har vi da slet ikke lyst til at råde dem til et trip de ikke kan klare eller forstår endnu? derfor er vi ufrivillige. det ville også sætte os i et dårligt lys at råde mindreårige til omgang med psykedeliske stoffer, da deres uvidenhed belyser så godt, at risikoen for det er potentiel (dårlige medieomtale, forældre på nakken).

Junior medlem

I råder os ikke, vi søger bare til mennesker der har forstand på det, istedet for at springe på en båd der synker.

Junior medlem

NS er en forkortelse, du må da undskylde jeg ikke bruger hele udtrykket for det, men igen haters gonna hate, lovers gonna love :peace:

Medlem
Brugeravatar

seriøst. generelt råder vi de færreste, for ikke at sige ALLE mindreårige (>18) til omgang med psykedeliske stoffer.

så lad mig spørge dig om noget: hvad tror du selv at du går ind til, ved at tage svampe?

Medlem
Brugeravatar

nej NS står for nøgen spidshat, det hedder den ikke......

Junior medlem

Spids nøgenhat :)
Latinsk har jeg ikke brug for at vide :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]