Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
Ville bare lige spørge om der er nogen som har fået spottet nogle SN i dyrehaven på denne tid af måneden. Jeg planlægger selv at tage derind engang onsdag-fredag, med nogle venner, men ville dog først lige konsultere Psychedelia da det virker som om en del af jer holder har erfaring fra tidligere sæsoner og dyrehavens vækst af SN :lol: .

Er der nogen som allerede nu har spottet SN i Dyrehaven, og hvis ikke så, hvornår plejer i så at kunne se de første spidse komme frem?

Derudover er folk også mere end velkomne til at give råd til hvor der skal ledes. Det lyder som om størstedelen har bedst held på golfbanerne så det er nok der vi starter, men er der nogle specifikke tegn eller steder i vil pege os imod da det er første gang vi begiver os ud på jagt derude! :cheers:

Og lige en in be4 :sucks: :D - På forhånd tak for dem som faktisk fik læst teksten og forhåbeligt har noget brugbart input!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Da tråden bliver brugt af folk lader jeg den løbe så folk kan "opdatere" med deres fund!

Senest rettet af Lmao 14 okt 2011 22:27, rettet i alt 2 gange.

Junior medlem

Geografisk sted: København
Følger spændt med..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg skal også på min første jagt derude med en veninde i løbet af ugen, selv om det nok er en smugle for tidligt, så hvis vi finder nogen melder jeg da helt klart tilbage i denne her tråd, men om der er nogen nu ved jeg intet om.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Var ude og kigge efter på amager fælled hvor køerne har stået hele sommeren.. fandt INTET!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har faktisk aldrig haft succes så tidligt som nu ... Jeg venter i hvert fald en månedes tid endnu.

Junior medlem

Har fundet en 30-40 stk. i Jylland.
Lod en masse stå og så prøver jeg igen Lørdag :)

Stodder
Brugeravatar

De er også i gang på Fyn. Fandt kun 30 men det er da en start.

Junior medlem

Jeg var ude og gå dyrehaven flad her forleden med nogle venner. Vi fandt absolut intet! :( men jeg regner da stærkt med at tage ud igen inden så længe! men det kunne være fedt hvis folk lige rapporterer om fund derude....

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
Space Cadet skrev:
Jeg var ude og gå dyrehaven flad her forleden med nogle venner. Vi fandt absolut intet! :( men jeg regner da stærkt med at tage ud igen inden så længe! men det kunne være fedt hvis folk lige rapporterer om fund derude....

Vores tur blev udsat til en gang i starten af oktober så når vi når der til skal jeg nok rapportere om hvordan vores tur gik!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Hej Alle,

Jeg vælger at bruge denne tråd til at spørge om hvordan i års svampe periode kunne forventes at blive (da jeg ved i ikke er meget for at man opretter for mange tråde hvis det kunne være under et relevant emne).

Jeg har undersøgt Aarhus omegn så småt de sidste uger uden held. Jeg har vokset op i vesten og derovre var det ikke så stort et problem at finde SN på dette tidspunkt.

Mit spørgsmål er så, hvorvidt i tror dette år er forsinket mht. svampe perioden, pga. det lumre vejr og det så småt forsinket efterår. Eller om Aarhus omegn faktisk bare ikke er et særligt potent område for SN?

Tusind tak.

Medlem

Geografisk sted: La La Land
Vi fandt ca 5, men meget små allesammen, så jeg tror der går lidt endnu

edit: og vi var ude for ca 2 uger siden, i dyrehaven

Medlem
Brugeravatar

Delysid skrev:
Hej Alle,

Jeg vælger at bruge denne tråd til at spørge om hvordan i års svampe periode kunne forventes at blive (da jeg ved i ikke er meget for at man opretter for mange tråde hvis det kunne være under et relevant emne).

Jeg har undersøgt Aarhus omegn så småt de sidste uger uden held. Jeg har vokset op i vesten og derovre var det ikke så stort et problem at finde SN på dette tidspunkt.

Mit spørgsmål er så, hvorvidt i tror dette år er forsinket mht. svampe perioden, pga. det lumre vejr og det så småt forsinket efterår. Eller om Aarhus omegn faktisk bare ikke er et særligt potent område for SN?

Tusind tak.

Jeg kan tilføje at jeg heller ikke har fundet nogle i århus endnu. Var ude i dag, prøver næste uge igen :)

Medlem

Har fundet både i Randers og oppe i nærheden af Aars hvis det er til hjælp for nogen :)

Junior medlem

jeg har allerede fundet til de første par trip i år :) har fundet en rigtig lækker mark med køer, en lille sø, et lille vandløb og så ellers bare skov rundt om.. de er dog ikke vildt store endnu men om et par uger skulle den være der

Junior medlem

@ Lost In Space
Ikke for at "nakke" din mark, men når du siger Randers er det så ved engene af? :-D
Er nemlig selv fra Randers, og jeg finder mine ude på Djursland.
Kunne virkelig være dejligt at få bekræftet, at det virkelig kan lade sig gøre i Randers! :-)

Dedikeret medlem

Jeg har efterhånden fundet en 60-70 stykker i Nordjylland, de fleste af dem er dog stadig ret små.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg var derinde igår, fandt ikke noget.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg har gået nogle ture i Dyrehaven de sidste uger, men har ikke fundet andet end få, andre svampe.
Selvom vi generelt ikke har haft så koldt om natten herovre på Sjælland som f.eks. Jylland, så virker det underligt at der endnu intet er sket....

Vi genoplever vel ikke sidste år :(?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej allesammen. Nu er det det d7 oktober. Så jeg ville bare høre om der er nogen der har haft held med sig i dyrehaven med SN? Jeg havde nemlig tænkt mig at ta en tur derud i morgen.
Mvh Detlev

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Detlev skrev:
Hej allesammen. Nu er det det d7 oktober. Så jeg ville bare høre om der er nogen der har haft held med sig i dyrehaven med SN? Jeg havde nemlig tænkt mig at ta en tur derud i morgen.
Mvh Detlev

Det er da den 8. i dag?

CannaChem skrev:
Jeg har gået nogle ture i Dyrehaven de sidste uger, men har ikke fundet andet end få, andre svampe.
Selvom vi generelt ikke har haft så koldt om natten herovre på Sjælland som f.eks. Jylland, så virker det underligt at der endnu intet er sket....

Vi genoplever vel ikke sidste år :(?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]