Halose skrev:
Crime skrev:
jeg starter gerne min morgen med at ryge mig skæv med mine kollegaer da vores job som nedriver kan være ret så steneren. vi er nok 3-10+ mennesker der ryger hele dagen lang og vi kan allesammen sagtens passe vores arbejde som både kræver man har hovedet med og fysisk overskud. og vores dagligdag når vi kommer hjem. der er ik nogen af os som har under 20 k udbetalt om mrd. kan ik rigtig se problemet i vi ryger når det på ingen måde skaber nogle problemer udover det sædvanlige skade som alting jo har.
hvis vi nu havde gået på en udd eller andet havde det nok ik været så smart. men nogles liv egner sig bare mere til at ryge og kapere det end andres
Betjener I så teleskoplæsser osv., imens I er tordnende skæve?
Men ellers er jeg enig i at nogen nok kan klare det bedre end andre. Dengang mit bongmisbrug var på sit højeste, var jeg også ansat i en virksomhed, hvor jeg helt klart var den med mest energi i virksomheden, og min anbefaling fra chefen da afdelingen lukkede ned talte også for sig selv.
Har aldrig haft så meget overskud som dengang jeg var derude, og det års tid jeg arbejdede der er den bedste oplevelse jeg har haft på arbejdsmarkedet. Dengang nappede jeg lunger på glaspikken lige fra jeg kom hjem fra arbejde, og indtil jeg gik kold, hvor jeg så vågnede op om morgenen for at tage på arbejde igen.
Når jeg kigger tilbage var det usselt, men jeg fungerede mere end godt på arbejdet, og jeg faldt lynhurtigt til blandt kollegerne. Ved ikke om jeg ville kunne gøre det samme idag, men dengang trivedes jeg helt fint med det.
Jeg kan også huske at jeg var så glad for bongen derhjemme, at hvis jeg på arbejdet kom til at tænke på at den stod klar, rengjort derhjemme og der stadig lå bongmix klar fra dagen før, så blev jeg helt sindssygt euforisk og blev enormt høj og tydeligt glad bare ved tanken. Så det var nok på tide at lægge piben lidt på hylden.
well, vi laver stort set alt nedrivning "skæve". der er dog nogle få gange hvor vi skal lave noget hvor jeg kan bringe mit eget eller andres liv i fare og der ryger jeg selvfølgelig ikk. og vil da os blive pænt tosset hvis nogle andre der havde mit liv i deres hænder stod pisse skæve. men det er jo alt med måde
vi ryger os jo heller ik i hegnet. jeg ryger altid sativa domineret urt om morgeren og på arbejde da det ik gør mig så stenet og jeg ryger måske 1 joint med 0.5/1g fra kl 6 til kl 3.
de sidste uger hvor jeg har rendt med en trillebør hele dagen lang eller bare lavet lalle arbejde er det fedt at være skæv. man går bare i sin egen koger og tænker 1000 tanker om alt muligt istedet for at bare vil hjem og kigge på uret hver 5 minut. en skæv arbejdsdag føles nok som 3-4 timer hvor en normal stener dag uden røg føltes som 10 og vi er der ca 8 timer dagligt.
vores firma er pænt fuckt. vi er nok 60 mennesker. og der er måske 3-5 personer som ik er stiv/skæv/blæst på diverse ting hver dag. selv vores chefer som styrer pladserne og har måske 20-40 mænd under sig og virkelig mange ting at holde styr på, sidder og ryger store joints med os i pauserne eller suger narko i lange baner, jeg omgås nok 50 forskellige håndværkere hver dag og de er stort set allesammen fuckt up på et eller andet. det er helt vildt. og stort set alle af dem har udd / børn / fam og passer deres ting
i har fuldstændig ret i at mit misbrug føre mange dårlige ting med sig, og det er jeg ik bleg for at indrømme. men så længe at det gode overskygger der dårlige vil jeg blive ved. og den dag det ikke gør vil jeg tage mit forbrug op til en kraftig overvejelse