Hvad ligger dosen på? Altså det er jo depot så det nytter nok ikke noget at han bare venter til om aftenen med at tage MDMA hvis han har taget Efexor om morgenen.
Det kommer til at have en synergieffekt med MDMA på den ekstracellulære koncentration af serotonin og noradrenalin. Hvilket er skidt, da han meget nemt kan risikere at få for meget. Da dopaminen ikke øges samtidig kan jeg godt forestille mig at man kan få det underligt. Dette er dog kun teori, har ikke set nogen blande de to i praksis.
Ved at man godt kan tåle alm. SSRI'er sammen med det.
Ud over at lade være med at tage MDMA ville mit bedste bud være at knække Effexor-kapslen, tage halvdelen af knust indhold om morgenen og så tage MDMA om aftenen. Det er dog virkelig dårlig HR det her, men det eneste jeg umiddelbart kan se som løsning hvis han ikke skal droppe sin medicin og samtidig ikke skal få en gang dødelig serotoninsyndrom. Bedste råd for ham ville være at lade helt være til han ikke var på psykofarmaka mere, så er han også mere psykisk stabil og kan håndtere trip+tømmermænd.