Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: århus
Modtag lidt mdma forleden, men har aldrig set sådan en farve - så er blevet lidt skeptisk

det jeg plejer at modtage er klart og lyst.. det her er mørke brunt og ligner faktisk en gang kattegrus
smider lige et billede med og uden blitz

Uden
http://imageshack.us/photo/my-images/594/img0213df.jpg/
med
http://imageshack.us/photo/my-images/838/img0214mj.jpg/

Insane psychedelia user!

Det er der intet ualmindeligt i, desværre. Det er sikkert sløseri med oprensningen efter syntese.
Jeg forstår ikke hvorfor folk overhovedet gider købe stoffet når det er den farve, eller alle andre farver for den sags skyld.
Den eneste måde vi kan få renere stoffer på, er hvis vi siger fra over for pusheren. Og det bliver vi nød til, når nu ikke staten gider at gå ind, regulere og kontrollere.
Ønsketænkning, tja.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvis der er et stof jeg tit er stødt på som optræder i alverdens farver pga. misfarvninger eller synteserester, så er det MDMA. Har haft MDMA i hænderne i snart alle farver, men aldrig så gustent som det du har der.
I denne tråd: Taget alt for meget MDMA. Hjælp!!, har trådstarter også en dårlig oplevelse med brunt MDMA, men jeg siger ikke at det nødvendigvis er samme batch som du har der, ligesom jeg heller ikke siger at det var pga. selve narkoen, men han blev ihvertfald ekstremt dårlig.
Misfarvet narko er bare ikke vejen frem, så jeg ville ikke indtage det hvis jeg var dig, eller ihvertfald vælge at se hvad en oprensning ville gøre ved det.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Selvom du har klart og hvidt mdma kan det stadig godt være noget lort..

Har haft gode oplevelser på brunt mdma som dit..

Synes faktisk tit jeg bliver skuffet over det hvide..

min kammerat har hvidt mdma i crystaller. og det hallucinere jeg sindsygt af!

Insane psychedelia user!

@ZIoR:
Ja, MDMA uden misfarvninger kan godt være krap. Dog er misfarvning et 100% sikker indikator for at dit produkt ikke er rent. Hvilket burde få dig til at bruge hovedet, imo.

Har du i øvrigt tænkt over om grunden til dit 'farvede' MDMA's kraftighed evt kan skyldes giftige, aktive urenheder?
I øvrigt er det ikke ualmindeligt at opleve 'hallucinationer'/mentalbilleder på store doser MDMA.

Medlem

Jamen hvis det urenheder giver et meget bedre og feder trip så ville jeg da fortrække det selvom det nok ikk er så sundt..

Har haft meget høje doser på mdma ja, men fra den hvide batch min kammerat havde var helt vildt. men anden ven som også var på det kom hen til mig da vi var til krama og spurgte om hvad alle de katte rendte rundt og lavede.. ( Det var virkelige Uhyggelige/Mærkelige ting vi så)
-det ødelagde faktisk vores trip til sidst..

Synes sku ikk rigtigt man kan sige om mdma er godt eller dårligt begrund af farven, så kan det godt være man siger at det er urent osv, men det er 80% af alt andet narko jo også?

og langt største delen af mdma har en eller anden farve, som sagt har jeg haft bedste oplevelser med den Grå med sorte misfarvninger eller det man kalder for "Kandis" :D

-har en kammerat der bor i tyskland han siger i hans område hvor han bor kalder de mdma for "Kandis" da det meste af det der i det område er brunt..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
ZloR skrev:
Jamen hvis det urenheder giver et meget bedre og feder trip så ville jeg da fortrække det selvom det nok ikk er så sundt..

Komplet idiotisk holdning og uden hold i virkeligheden. Urenheder fra doven / talentløs oprensning af produktet kan på ingen måde hjælpe til at stoffet giver en kraftigere effekt. Langt de fleste af biprodukterne og reaktanterne er slet ikke psykoaktive, i hvert fald ikke i de mængder de kan forefindes i som kontaminanter i et produkt.

Insane psychedelia user!

ZIoR:

:roll:

Det er satme kloge ord du fyrer af!!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
ZloR skrev:

Du er på et fucking HR board for fanden, lad nu vær med det pis.

Medlem

Tror i har misforstået mig..

Det hvide mdma jeg har fået har næsten altid været skuffende og ikke særlig god.. så derfor ville jeg nok tage den brune da jeg synes det er den bedste.. kan godt være den er brun. men hvem siger at det der er giftigt i den laver den farve?

Det kan være at alt farven er kommet ud af det hvide men der er stadig noget giftigt i det som gør at jeg får et dårligt trip?

Håber i forstår mig lidt bedre nu.. Det var ikke på nogen hensigt til at få mennesker til at tage urent mdma..

-Det var forkert skrevet sorry!

Senest rettet af Genopstået 12 okt 2011 17:32, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hvad kunne der misforstås ved den sætning?

Medlem

ZloR skrev:

Tror jeg ikke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
ZloR skrev:

Det hvide mdma jeg har fået har næsten altid været skuffende og ikke særlig god.. så derfor ville jeg nok tage den brune da jeg synes det er den bedste.. kan godt være den er brun. men hvem siger at det der er giftigt i den laver den farve?

Men ved så du hvad det brune er, som er i det stof du vælger at indtage? Hvis du får at vide at det ikke er meningen at MDMA skal være mørkebrunt.

Medlem

Nej det ved jeg desværre ikke..
men kan vi ikke være enige om at det hvide kan være lige så giftigt som det brune?
Men sandsynlighederne er at det hvide er renest?

Håber jeg fik forklaret mig lidt bedre. kan godt se jeg har skrevet det meget forkert.

SORRY endnu engang!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er helt i orden Zlor. Speaking of ZloR, stod du så helt forrest og kiggede MOD publikum til goa til staden om lørdagen?

Det hvide kan være lige så giftigt som det brune, men det bedste vi kan gå ud fra, er at det hvide er renere, og man derfor helst skal holde sig fra al misfarvet MDMA.
Som en i tråden nævnte kunne det være fedt, hvis vi fik strammet grebet om pusherne nok, til at de kun ville sælge ren MDMA (utopi hihi).

Det umage par: jeg ville altså tage lidt af gangen, eller fx tage 40mg og se, om den er god nok. Og se efter et par måneder tage en fuld tur.
Men der har bare været et par tråde på det seneste, omkring folk der har fucket op på MDMA. Enten fordi de har taget for meget eller fordi der har været urenheder, det ved jeg ikke.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem

Swim

ja det gjorde jeg stod lige uden for teltet i højre side. der var sådan en kran :D

Stod og shufflede i min sorte undertrøje,

(EDIT)

Læste forkert..
nej det har ikk været mig. var der kun om fredagen. ved det store telt

-Har forresten lige hentet noget emma til tam tam.. det er Meget lyse brunt. så nu må vi se hvordan det er.. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Stod og shufflede i min sorte undertrøje,
Billede

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har engang spist noget Emma, der lignede dit på en prik! Det var en dejlig aften, og jeg syntes ikke, at der var noget galt med kvaliteten!

Peace!
/MartinLP

Medlem

At MDMA'en er pink, lugter af vanilje lilla osv, er for det meste bare normal MDMA det er nemlig Fabrikantens kendetegn ;)

Admin
Brugeravatar

Xazon skrev:
At MDMA'en er pink, lugter af vanilje lilla osv, er for det meste bare normal MDMA det er nemlig Fabrikantens kendetegn ;)

^^Tjae... piperonal, safrol og mdp2p (precursorer til mdma) kan godt lugte lidt henad vanilje/blomster/lakrids i små mængder. Ihvertfald et eller andet sødt. De er nok i de fleste tilfælde grunden til, mdma kan lugte lidt af slik.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]