Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 20:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Imorges omkring kl 5 startede jeg med at tage MDMA som var blandet op med amfetamin. Senere fik jeg det så rent. Men problemet er, at jeg har taget virkelig meget af det! Har ikke målt det, men ved bare jeg har overdoseret alt for meget. Og det har resulteret i total forvirring, stive muskler (især i lårene), kuldegysninger, svedeture (så sveder jeg, og så får jeg det hundekoldt), ufrivillige bevægelser, har nemt til chok, bliver panisk hvis andre mennesker rører ved mig, føler det ekstremt ubehageligt! Rysteture, tør i munden, ingen lyst til at spise, kan ikke forstå sammenhængen i hvad andre siger nogengange, det hele er meget tåget mentalt! MEGET! Mange synsforstyrrelser. Lyde bliver forvrænget. Hurtige bevægelser. Der er sikkert mere, men kan ikke komme på det hele ligenu. Og det har stået på fra i formiddags og, har det stadig på samme måde uden nogen form for ændringer.
Begynder at blive nervøs for hvad der er galt. Det skal siges, jeg har taget MDMA utallige gange før, og har aldrig oplevet noget lignende før.. Ved ikke om jeg skal tage op til vagtlægen eller hvad jeg skal, synes et eller andet sted det er flovt at fortælle det, men er ogs bange for der sker et eller andet. Og jeg kan ikke sove, min puls og hjertebanken er i højdrift.
Er det normalt det her?? Er jeg bare den eneste der har været heldig det aldrig er sket for før, eller er det helt fucked... Please hjælp mig en eller anden der ved noget...

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Hvis du frygter for dit helbred skal du tage til lægen.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej og velkommen til.

Jeg ved desværre ikke så meget om det, men det er i hvert fald en god idé at tvinge noget mad og vand ned.
Eventuelt kan du have nummeret til Giftlinjen klar: 82 12 12 12.

Tror "bare" du har overdoseret. Og hvis du er ærlig, startede du så kl. 5 i morges eller blev du ved kl. 5 i morges.. For der var godt nok nogle brændte mennesker i nat til Progressive Vibrations.

PS: men ja, som Silvio siger, tag til lægen hvis du frygter for helbredet.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Senest rettet af spaffeh 08 okt 2011 20:07, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ring til vagtlægen!!! Har du noget beroligende? Hvis du har havde jeg personligt snuppet et par stykker. Men lige meget hvad, så kontakt vagtlægen, hvis du er den mindste smule i tvivl om din tilstand. Better safe than sorry. Ellers så prøv at komme lidt ned på jorden, selv om det er svært. Få frisk luft, rolige omgivelser osv. Tænk over, at det snart er overstået (ved mindre du har det seriøst fysisk dårligt selvfølgelig). God bedring og op med humøret :)

Svar med citat  
Jeg tog det imorges da jeg kom hjem fra byen. Havde kun drukket alkohol hele aftenen.
Jeg har ingen beroligende nej, har ellers prøvet alt hvad jeg kunne for at få fat i noget, men uden held.
Jeg er i helt rolige omgivelser, har jeg været i 4 - timer nu, bare mig selv, men det er endnu ikke blevet bedre. Det er ikke nogen psykisk nedtur, det håber jeg ikke jeg har givet udtryk for. Det "eneste" mentale påvirkning det har, er total forvirring, forstår ikke hvad folk siger til mig (kan ikke f det til at hænge sammen). Selv nu hvor jeg sidder og læser jeres svar, er det svært for mig at fokusere og kncentrere mig. Har ikke noget nedtur på, ikke udover at jeg er bange for den her tilstand jeg er i ligenu.
Men håber det går over som I siger. Det føles bare helt forkert det her.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg kan kun råde dig til at ringe til Giftlinjen på 82 12 12 12. Det kan du gøre anonymt, og de kan hjælpe dig med at vurdere om du har brug for hjælp. De får mange opkald om euforiserende stoffer og har en stor viden om mange forgiftningsrelaterede emner.

Svar med citat  
Vil bare sige tak for jeres hjælp. Det var virkelig den værste oplevelse jeg nogensinde har haft! Jeg fik fat i en, der havde nogle benzoer, så købte 7 rivotriler, og spiste dem alle på en gang (jeg er vant til benzoer, så det er ikke meget for mig). Det fik mig ned på jorden, og fik mine tanker helt væk, og resulterede i en skøn nattesøvn, og da jeg vågnede op havde jeg underligt nok, utrolig meget energi. men jeg har fået mig en lærestreg. Ved ikke om det MDMA jeg havde fået fat i var cuttet op, for det kan umuligt ha været rent, når jeg fik det sådan :S skal så også siges jeg plejer at få det i rene krystaller, men dette var noget brunligt pulver. Kan kun fraråde folk at købe det, hvis de kommer i nærheden af det brune, det er virkelig noget skidt stads og i hvert fald ikke rent!
Nå, ville også bare give en lille update og sige tak for hjælpen, er glad for der er et borad som dette, når man virkelig har brug for hjælp. Det er jo ikke alle man "bare lige" kan gå ud og spørge om hjælp til, så denne side er helt suveren!

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej igen.

Godt at høre du er ovenpå igen, og tak for advarslen.
Jeg tænker mere og mere, om pusherne er begyndt at bruge MDPV til at cutte deres stoffer op med? Selvom det ville undre mig meget, men synes der har været et par topics, hvor folk har slået helt ud af et "ellers normalt stof".

Fremover så er giftlinjen også et rigtig godt bud, ikke vær genert. Som Prometheus skriver, er det anonymt.

God vind fremover.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Svar med citat  
Junior medlem

Jeg kan til de her situationer anbefale noget the og et stykke frugt hvis du magter det. Og sæt noget South Park på, måske kan det aflede dig lidt. Lyder ubehageligt, godt det gik over!

Hvis du tripper meget kan det være en god idé at have nogle benzos liggende til hvis det gakker helt skråt.

Svar med citat  
Junior medlem

SWIM skrev:
Hej igen.

Godt at høre du er ovenpå igen, og tak for advarslen.
Jeg tænker mere og mere, om pusherne er begyndt at bruge MDPV til at cutte deres stoffer op med? Selvom det ville undre mig meget, men synes der har været et par topics, hvor folk har slået helt ud af et "ellers normalt stof".

Fremover så er giftlinjen også et rigtig godt bud, ikke vær genert. Som Prometheus skriver, er det anonymt.

God vind fremover.

MDPV er ekstremt billigt at anskaffe, i forhold til hvor små doser man skal tage. Håber ikke du har ret, for det er virkelig noget ækelt stads, specielt hvis man ikke er forberedt.

Svar med citat  
Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er MDPV? Og hvad er dets virkning?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Anonym89 skrev:
Nu spørger jeg nok dumt, men hvad er MDPV? Og hvad er dets virkning?

http://www.erowid.org/chemicals/mdpv/mdpv.shtml
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_MDPV.shtml ;)

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Roolig nu...

Du tog det kl 5 om morgenen efter en nat i byen(og alkoholindtag) - du ved den første del er en blanding med amfetamin og erkender du har taget meget.

... Og så bliver du overrasket over du får det dårligt og tror der er noget galt med narkoen?

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]