Du kan jo lige sende mig en PM.
Bare lige til Atratus - jeg har forsøgt at sende dig en PM, men den ligger sig bare i udbakken så jeg ved ikke om du har fået den/dem. Senest har jeg bare smidt et link til et musikforslag.
medd. lød:
Citat:
Her er det nummer jeg snakkede om:
http://soundcloud.com/royaltyfree/cosmic-journeyDet er bare for at give dig én eller anden form for idé om hvad jeg leder efter.
Noget der er ikke er for temperamentsfuldt eller dominerende, men samtidig spændene.
Mvh
..Og det var en fortsættelse på:
Citat:
Jo altså, hvis du skulle have tid og lyst til et ekstra projekt, så kunne jeg godt bruge noget ambient - evt noget 'stjernemusik' som jeg plejede at kalde det - med flydende spacy arpeggios etc. Jeg ved ikke helt om du forstår hvad jeg mener, det er lidt svært at forklare.
Jeg prøver lige at høre noget mere af din musik igennem, og så har jeg et track jeg lavede til sidste ep. der er lidt derhenne af. ..Det skal jeg lige køre igennem Cubase igen da der er et hak i nummeret..
Bare lige så andre kan følge med når nu jeg bruge alm. forum som PM kanal.. Beklager i øvrigt!
Nummeret jeg linker til er i øvrigt ét af dem jeg lavede til sidste EP af min youtube serie - The Cosmic Ocean.
Ang næste EP, så er det blevet lidt forsinket da Vladimir Romanuk (skaber af Space Engine) har spurgt om jeg ikke kan vente til den nye version kommer ud (den sku' egentlig ha' været ude i weekenden, men det var ikke tilfældet..)
Mvh