Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
http://www.youtube.com/watch?v=Iw15hUj3OXM
Hvis jeg vælter vil jeg også bare rulle og rulle og rulle, indtil jeg ender under en bil.

Medlem
Brugeravatar

leaf skrev:
Det er alligevel noget af et fund :)
Det er meget lidt udbredt i Europa.

Er du sikker på det ikke er en af de "nye" analoger? 4-meo-pcp, 3-meo-pcp, 3-meo-pce eller methoxetamine?

Der er for relativ nylig blevet fundet en (eller flere?) "ecstasypille(r)" i DK, indeholdende PCP og meth.
Grove løjer!

http://www.sst.dk/Publ/Publ2010/CFF/ecstasy/Ecstasyrapport2009.pdf

Men ud over det, så skal du (trådstarter) nok gå ud fra, at det er en pusherrøverhistorie.

Hvis i vil gøre jer umage:

Husk også at tage tid når (og hvis) I tager det. Notér indtagelses tidspunkt, hvornår I føler jer påvirkede osv. Udstyr jeres sitter med et stopur.
Bagefter kan i få en god indikation på om det rent faktisk lige var PCP og ikke 3-meo-, 4-meo-, bla. bla., noget helt tredje eller fjerde.
Dette forudsætter selvfølgelig at i holder jer fra andre stoffer når i prøver det af. Og at i bruger en vægt. Men det gør i jo alligevel :cheers: :shock: :rocking:

Test for PCP:

http://www.unodc.org/pdf/publications/st-nar-13-rev1.pdf scroll ned til side 55.
Den første test er næsten den samme som "EZ Test" sælger til at teste for kokain. Den burde også virke, måske med lidt modifikation. Se side 102, og side 42-43 i overståeende link. Desværre kan testen næppe bruges til skelne 3-meo,4-meo osv. fra PCP.
Mecke's test kan også bruges. Den forhandles også af EZ.

Se også http://www.bluelight.ru/vb/threads/512598-Marquis-Mecke-Mandellin-results-for-stim-empathogen-2C-X-RC-s-amp-more Mecke og 4-meo PCP omtales. God tråd iøvrigt.

I kan ved at investere 400-500 kr. (Mecke's test kit+Scott's test kid+en vægt) bliver lidt klogere. Og i kan måske også blive lidt klogere på andre ting i fremtiden.

Held og lykke og pas på jer selv.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
onkel fister skrev:
Der er for relativ nylig blevet fundet en (eller flere?) "ecstasypille(r)" i DK, indeholdende PCP og meth.
Grove løjer!

Det er lige godt den underligste kix jeg har hørt om til dato. Hvad er fordelen ved at konstruere sådan en? Det kan da umuligt være i økonomiske øjemed at de har fået idéen at proppe pcp i en kix.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Arthur Spooner skrev:
Nogen der ved om det er en almindelige bivirkning ved pcp at man smider tøjet og løber nøgen rundt?

Jeg mener at have læst, at man ofte føler man brænder/har det meget varmt under rusen :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ciBOvvHZeGM&feature=results_main&playnext=1&list=PL1363A0454C61AA1C[/youtube]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg bliver manisk af mxe, og hvis det var mere stimulerende ville det helt klart ende galt. Jeg ville ikke indtage pcp. Men godt, at i laeser op paa det og har en tripsitter. Det kan nok afvaerge en del problemer. Aftal med ham eller hende, at vedkommende selv maa vurdere, hvad der paakraeves for at redde situationen, saa der ikke opstaar en ubehagelig situation, hvor der ikke ringes efter hjaelp eller lignende, hvis det er paakraevet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]