Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey, jeg vil gerne sniffe lattergas. Nogen der ved om man kan bruge en almindelig flødeskumssprøjte man køber i et supermarked? synes de der siphon er latterligt dyre, den billigeste jeg kunne finde på nettet kostede 400kr? og jeg aner slet ikke hvad en ''cracker'' er. Vil gerne finde den billigste metode at sniffe det på

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du bliver desværre nok nød til at skaffe dig en siphon. Og som det ikke var slemt nok, så er lattergas patroner ret dyre...

(Baudelaire 1860).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
En cracker:
Billede

De fleste jeg kender der lejlighedsvis suger N2O, har erhvervet sig en siphon i Metro. Altså, hvis det er grej til at blive høj på, så synes jeg da ikke det er så dyr en investering igen.
Jeg kender også flere der har forsøgt sig med hammer, mejsel og pose, men det er ikke noget jeg vil anbefale, da det er gas under tryk vi snakker om.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hvis du hverken kan skaffe en siphon eller en cracker, burde du i det hele taget holde dig fra n2o patroner.. Og som Halose siger, så lad være med at prøve på selv at punkterer patronerne for det kommer der intet godt ud af! (Personlig erfaring)

Og ja, teoritisk set kan du godt tømme en flødeskumsdåse fra den lokale købmand ned i en stor frysepose, men hvis du vil have en decideret rus ud af det, er du i meget bedre stillet med en siphon/cracker..
Så teoritisk set, kan det godt fungere, men i praksis er det i no-go.. :)

Og hvis du allerede har sat dig for at købe et læsfuld n2o patroner, burde prisen på en siphon sgu da heller ikke være så pebret? :D

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En ren rus på N2O er vildt dyr, hvis man laver en helt simpel cost/dose analyse af praksis - og det gælder både ved brug af cracker/siphon (som er KLART det bedste og nemmeste) og flødeskumsbeholdere med N2O som drivgas.

Junior medlem

http://www.creamchargers.org.uk/index.a ... s-48-p.jpg

tror i man kan bruge denne her?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
ja, det er en siphon...

Medlem
Brugeravatar

Og så er det meget lettere at inhalere gennem munden end at "sniffe" det gennem næsen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Trådstarter det er en "Mosa" siphon du har fundet dig der. Samme som jeg personligt har. Kan kun sige køb den hvis du vil inhalere latter! Billig og god kvalitet .. De der cracker er vel fine nok, men det er nu lækkert at have noget ordenligt at inhalere af - plus man virkelig hurtigt kan skifte patron i en siphon .. Win-win!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ser da pænt farligt ud???

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det er det også... Hvis du ikke trækker noget ilt ind mellem dine patroner... Eller bare suger en million patroner i træk...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen det ser da ud til at være sådan som GHB, at folk bare kan tage og tage og tage og tage... :/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alice skrev:
Jamen det ser da ud til at være sådan som GHB, at folk bare kan tage og tage og tage og tage... :/

Bortset fra at folk dør af GHB. Lattergas i sig selv er nok noget nær det mest uskadelige euforiserende stof og er en glimrende "forstærker" til andre psykedeliske stoffer. Du skal ikke træde meget ved siden af med GHBen før det går rigtig galt. Med lattergassen skal du virkelig fucke op for at der sker dig noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad mener du med det indlæg, Alice?
Tror forresten de færreste bliver afhængig af det, hvis det er det du mener. Det skulle være forholdsvis dyrt, og.. man kan jo ikke rigtig lave andet som man kan under andre misbrug.

Ellers er der vel flere end hende her derude et sted men tror man skal lede længe efter sådanne..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kender intet til stoffet end ting jeg lige har hørt og set. Ville bare lige forsøge at få et eller andet HR-perspektiv på det. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dazzel: Brug google. En cracker er ikke så svær at finde

Og lidt HR http://www.erowid.org/chemicals/nitrous ... cle2.shtml

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....

Er det dine erfaringer? For de folk jeg har set pisse og skide i bukserne, samt ryge afsted på skadestuen, på en masse GHB, har jeg ikke lige oplevet mht lattergas... En meget farlig sammenligning du kommer med her - derudover er GHB meget synergisk med fx alkohol, benzoer, opioider etc.
-ikke at lattergas ingen synergi med andre substanser har - det har bare ikke så fatale konsekvenser som GHB'en...

Syntes vi skal blande GHB helt ude af lattergas snakken!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej, det var slet ikke sådan ment. Det jeg mente var at det er et stof som det ser ud til at folk kan blive ved og ved og ved med at tage over mange dage. Det kan du jo ikke med f.eks. MDMA. :)

Også derfor jeg ikke er så nede med cannabis - fordi man kan ryge det hver dag.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Nej, det var slet ikke sådan ment. Det jeg mente var at det er et stof som det ser ud til at folk kan blive ved og ved og ved med at tage over mange dage. Det kan du jo ikke med f.eks. MDMA. :)

Også derfor jeg ikke er så nede med cannabis - fordi man kan ryge det hver dag.

Men nu er lattergas ikke så sjovt i længden alene, jeg får personligt hovedpine og rusen var ikke mere end et par minutter max

Medlem

Tjaeh det varer længere jo flere du tager i træk, som en slags omvendt tolerance. Hvis du tager 40-50 stykker over en aften så begynder de sidste virkelig at ramme hårdt og i lang tid, op til fem minutters god eufori.
men det er ret intetsigende at tage alene. Jeg elsker dog at gøre det skæv - så når man kommer ned fra rusen igen er der stadig lidt gang i den :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]