Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 15:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hvad er jeres egne erfaringer med Mephedron?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Mephedron advarsel

Junior medlem

Jeg var nu mere lidt intra i at høre om folks trip på Mephedron.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad vil du vide? Dit navn antyder at du kender stoffet ret godt selv?

Hvis du bare ønsker at starte en fan tråd omkring meph, tror jeg du har fundet det forkerte forum.

Mine erfaringer er en afsindigt redoserings lyst hos mine venner. En masse varme, og en fortrydelse bagefter over at jeg overhovedet indtog det en enkelt gang, hjerneskader er aldrig rare.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brug søgfunktionen. Der er nogle tråde, hvor folk fortæller om deres erfaringer. Men husk nu at læs advarslerne inden du overvejer at tage det. Så må du selv opveje, om det er risikoen værd - som det i min bog ikke er.

Junior medlem

SortSnog skrev:
Hvad vil du vide? Dit navn antyder at du kender stoffet ret godt selv?

Hvis du bare ønsker at starte en fan tråd omkring meph, tror jeg du har fundet det forkerte forum.

Mine erfaringer er en afsindigt redoserings lyst hos mine venner. En masse varme, og en fortrydelse bagefter over at jeg overhovedet indtog det en enkelt gang, hjerneskader er aldrig rare.

Jeg ønsker bare at høre om hvordan folks trip er på Meph.
Er det feks kun Mephedron der kan få dine Øjne til at flakker fra side til side?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Går du helt seriøst efter at få dine øjne til at flakke fra side til side? :roll:
Og nej, det tror jeg ikke det er; derimod er det ikke en ønsket effekt at få (dvs. bivirkning) efter indtagelse af knark.

Hvis du gerne vil høre mere om folks trip på mephedron, så søg her på sitet. Eller på google "mephedrone trip report" etc., det er ikke så svært.
Vi har også triprapports underforum, hvor du burde kunne finde noget.

Og husk nu; skidtet er neurotoxisk, så blot fordi det er billigt (still is?), synes jeg ikke du skal fylde din krop med det.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Møfking skrev:
Er det feks kun Mephedron der kan få dine Øjne til at flakker fra side til side?

Det er en almindelig bivirkning af mange stimulanser og psykedeliske stoffer. Effekten hedder nystagmus, du kan læse mere om forskellige årsager her: Wikipedia: Nystagmus

Junior medlem

SWIM skrev:
Går du helt seriøst efter at få dine øjne til at flakke fra side til side? :roll:
Og nej, det tror jeg ikke det er; derimod er det ikke en ønsket effekt at få (dvs. bivirkning) efter indtagelse af knark.

Hvis du gerne vil høre mere om folks trip på mephedron, så søg her på sitet. Eller på google "mephedrone trip report" etc., det er ikke så svært.
Vi har også triprapports underforum, hvor du burde kunne finde noget.

Og husk nu; skidtet er neurotoxisk, så blot fordi det er billigt (still is?), synes jeg ikke du skal fylde din krop med det.

Nej det er ikke noget jeg går efter, jeg ønsker bare at vide noget mere om hvorfor de gør det og hvad der for dem til at gøre det.
Jeg har prøvet at søge, men jeg fandt kun 1 trip rapport.

Junior medlem

Prometheus skrev:
Møfking skrev:

Det er en almindelig bivirkning af mange stimulanser og psykedeliske stoffer. Effekten hedder nystagmus, du kan læse mere om forskellige årsager her: Wikipedia: Nystagmus

Det var lige sådan et link jeg ledte efter, men kan jeg få den på dansk? :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Møfking skrev:
Prometheus skrev:
Møfking skrev:

Google translate er din ven...

P.S. Mephedrone er stadigvæk neurotoxisk, tag hellere noget MDMA hvis du vil have dine øjne til at flakke, evt sammen med en gang Alpha lipon syre til at mindske skade fra eventuel dannelse af frie radikaler...

Junior medlem

Alice skrev:
Møfking skrev:
Prometheus skrev:
Møfking skrev:

Google translate er din ven...

P.S. Mephedrone er stadigvæk neurotoxisk, tag hellere noget MDMA hvis du vil have dine øjne til at flakke, evt sammen med en gang Alpha lipon syre til at mindske skade fra eventuel dannelse af frie radikaler...

Det vil sige at MDMA & Keta kan altså også få dine øjne til at flakker?
Første gang jeg tog MDMA flakkerede mine øjne ikke, men anden gang gjorde de, men der havde jeg også taget Meph + Mdma + Coke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvorfor vil du have fucked up øjne, du ikke kan kontrollere? Hvad er det fede i det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Philip Fry skrev:
Hvorfor vil du have fucked up øjne, du ikke kan kontrollere? Hvad er det fede i det?

Når hele kroppen ryster fordi den er ved at kradse af på MDMA-Meph-Coke, så er det da godt at øjnene følger med, ellers ser det jo unaturligt ud.

Admin
Brugeravatar

Alice skrev:
P.S. Mephedrone er stadigvæk neurotoxisk

Kilder?

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
SortSnog skrev:
Philip Fry skrev:

Når hele kroppen ryster fordi den er ved at kradse af på MDMA-Meph-Coke, så er det da godt at øjnene følger med, ellers ser det jo unaturligt ud.

Ah ja. Hvorfor havde jeg ikke selv tænkt på det? Det kan jeg da sagtens se nu. :sucks:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA alene kan få dine øjne til at flakke. Men jeg har endnu ikke hørt om noget stof som i normale doser fik folks øjne til at flakke, det er ofte et tegn på at man har fået for meget. Men hvis du kan lide at lege med døden er det da dit problem. :)

Jeg tror jeg fik en hjerneblødning tidligere, ved ikke lige hvorfor jeg var så overbevist om neurotoxiteten. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes der var bred enighed om, at det var forholdsvis neurotoxisk? Det blev der vidst snakket om i en tråd her på psy.... hmmm

Nothing is known about the potential neurotoxicity of mephedrone, but scientists have suggested possible dangers associated with its use based on its similarity to other drugs - http://en.wikipedia.org/wiki/Mephedrone

http://www.bluelight.ru/vb/threads/412772-Arguement-for-Mephedrone

There is not enough information on mephedrone to establish the full neurotoxicity and cardiotoxicity of Mephedrone. The research simply hasn't been done. However, all preliminary evidence, as well as common sense with it's pharmacology and effects, indicate that mephedrone is (or at least has the potential to be) a very dangerous drug. The dangers are even more significant when you take into account the compulsive redosing Mephedrone can cause. -http://taimapedia.org/index.php?title=Mephedrone

Nå, det er jo ikke ligefrem kilder, der siger, at det er neurotoxisk.. Men jeg ville stadig holde mig tilbage..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Senest rettet af spaffeh 27 okt 2011 21:19, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Alice skrev:
MDMA alene kan få dine øjne til at flakke. Men jeg har endnu ikke hørt om noget stof som i normale doser fik folks øjne til at flakke, det er ofte et tegn på at man har fået for meget. Men hvis du kan lide at lege med døden er det da dit problem. :)

Jeg tror jeg fik en hjerneblødning tidligere, ved ikke lige hvorfor jeg var så overbevist om neurotoxiteten. :)

Hvor meget MDMA skal der så til?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Enten er du en troll, ellers er du fuldt ud retarderet...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]