Ja den er go nok.. Jeg prøvede faktisk at tage mit eget liv i et lsd trip.
Jeg har ikke tænkt mig at skrive så meget, men føler det vigtigt at fortælle, da jeg selv virkelig ikke troede det skulle var muligt.
Lidt om mig selv: Jeg er 25 og læser medicin på 3 år. Mit hoved fejler absolut intet og jeg er altid utrolig positiv og livsglad.
LSD har altid været mit absolut favorit stof. Har ca.200-250 lsd trips bag mig. Alle sammen har været vellykkede trips og mange af dem lå på mellem 800-1200 mics.
Har altid taget høje doser uden det har betydet noget.
Så her sidste gang gik det galt.
Jeg to det sammen med min aller bedste ven ( som også har ligeså mange trips bag sig ) og vi to ca.1000 mics vil jeg skyde på.
Han ender efter nogle timer med at få det utrolig dårligt. Meget bange og ked af det samt paranoia. Jeg prøver at berolige ham så godt jeg kan, men er selv meget påvirket og til sidst bliver jeg ligeså "fucked" for nu at bruge et godt ord. Men for mig bliver det bare værre og værre.. Jeg hører stemmer der fortæller mig alverdens syge ting og jeg begynder at hallucinere kraftigt...Lige pludselig får jeg så den fuldstændige syge ide at, for at få "ro" så bliver jeg nødt til at dø. Begynder at råbe til min ven at han skal slå mig ihjel, og det gør han selvfølgelig "heldigvis" ikke.. Han er derimod blevet mere eller mindre "normal" og prøver at få mig ud af den psykose som jeg er kommet i..
Nu vil jeg ikke skrive en lang historie om hvad jeg oplevede i den psykose men det var forfærdeligt..Jeg så mine forældre og søskende blive slå ihjel og alle de maridt i kan tænke på..Jeg oplevede dem alle og troede de var 100 ægte... Til sidst får jeg så bildt mig selv ind at jeg er død men stadigvæk fanget i den her verden. Så da det går op for mig at jeg aldrig kommer til at se eller tale med dem jeg elsker og at jeg fanget her for evigt så kan jeg ikke klare det mere.
Jeg går ud i min opgang og laver et hovedspring ud. 12 m lige ned på beton og kommer selvfølgelig rigtig galt afsted...
Det var ihvertfald min historie. Så det kan sku ske for den bedste

... Pas på jeg selv.
PS. Min ven var ikke inde i bygningen på det tidspunkt, men udenfor hvor han ringede efter en ambulance og politiet.. Han var blevet så bange for mig ( jeg havde også prøvet på at kvæle ham, hvilket jeg ikke kan huske ), hvis i undrer jeg over han ikke prøvede på at stoppe mig.