Jeg kender flere, som dog er på vej ud af misbrug, som har kombineret antidepressiv medicin, alkohol og hash, men de føler ikke selv det har ændret på meget andet end at trappe ned på medicin, da hashen hjalp dem med at forholde sig "rolige" og være i ret godt humør.
Selvom du kun ryger inden sengetid + den ene gang med veninden, så kan du godt blive irritabel hvis du holder en lille pause. Især hvis du har en depression. Jeg syntes det bedste ville være, som du selv spørger om, hvorvidt du skal sige noget eller ej. Det bedste vil nok være at få det sagt, så både famiie/venner samt læger o.lign. bedre kan hjælpe dig.
Mine forældre vil ikke have jeg ryger hash når jeg besøger dem en weekend af og til, så jeg får tit lige en baldrian eller 2 en time inden sengetid. Det hjælper i hvert fald meget, mht. at skulle ryge istedet inden sengetid. Det kan forresten købes i Matas, uden recept selvfølgelig.
Mht. Kombinationen du er bekymret for, så kan jeg ikke sige dig om det er forsvarligt eller ej. Men da det virker til at være begrænset omfang, vil jeg nok ikke være alt for urolig, selvom det altid er godt at tage tingene op til overvejelse igen