selvfølgelig er der billig cocio og franske hottere til jer drenge.
I dag er dag 70 helt uden noget. Det er sgu vildt nok. Jeg er så småt begyndt at vænne mig til denne "frihed" igen. Men så sent som igår, syntes jeg at der manglede noget i min taske, da jeg skulle ud af døren. Er så vant til at have pillerne med mig
Kom i tanke om hvordan jeg kunne gå fuldstændig i panik, hvis jeg havde glemt at tage dem med mig. Ikke fordi jeg skulle bruge dem, men hvad nu hvis der skete noget uforudset. Det er en fantastisk frihed, ikke at skulle bekymre mig om den slags længere.
Ellers ikke så meget nyt. Jeg skulle være flyttet til Kbh for 2 uger siden, men der er lige opstået et problem, så bliver først pr. 1/12. Så jeg keder mig lidt - vil så gerne i gang. Synes jeg har en frygtelig masse energi som jeg spilder. Og er blevet totalt afhængig af cola og sukker, så jeg bliver sgu også fed af bare at sidde her. Så snart jeg flytter hedder det 0 cola, træning hver anden dag og gulerødder. (ja ja det lyder i det mindste godt

)
Men for lige at være seriøs, så er jeg virkelig lykkelig. For jeg har opdaget at jeg ikke er nødt til at være doped for at fungere og for at være glad. Jeg troede faktisk at jeg ville mangle det. Men det er lige stik modsat. Det er så fedt at kunne tænke klart igen og ikke at have dårlig samvittighed konstant. Jeg kan stadig blive rastløs, men hvis jeg nu skal være helt ærlig, så har jeg vist altid været sådan. Der er jo røget noget af hukommelsen de sidste år, men indtil jeg begyndte at spise tramadol som bolsjer, blev jeg altid kaldt dampbarn som joke, fordi jeg var så energisk og til tider rastløs. Og det var jeg faktisk ret glad for at være, for fik altid en del fra hånden, så jeg tror det bliver virkelig godt når jeg kommer i gang med at arbejde

Og hvis der er stilstand i kundestrømmen, kan jeg jo altid løbe en tur med min pølsevogn hihi.
Det var vist alt for denne uge. Pas på jer selv !!!!