Hej, som nævnt i min overskrift er jeg nybegynder til at grow, da jeg netop flytter hjemmefra her om en uge, jeg har valgt at jeg vil bygge et grow skab, regner med at jeg vil plante 6 stks. Har siddet og læst meget inde på den her hjemmeside for at vide om hvordan man gør det helt rigtig, tror jeg har fåët meget styr på de tre faser osv. har købt materiale til mit skab, 6 potter, en ting til at styre tiden med, kæde til at justere højden på lampen, malig, ventalition, digitalt termometer. Har ikke selv fundet ud af om jeg vil købe et skab, eller selv bygge et skab.
Jeg står og mangler viden om hvilket jord og gødning jeg skal bruge, har læst om hvad for noget er godt, men vil gerne vide hvad i bruger, og hvordan i bruger det evt link.
Mangler at købe lamper, hvor mange lamper skal jeg bruge når jeg har 6 planter og hvad for en lampe fortrækker i evt link.
plastic til at gøre skabbet helt isoleret, så der ikke kan komme mørke ind, hvor kan man købe det evt link.
er der nogle seeds som er gode begynder seed? eller er det bare med at gå igang.

Her er en ide til mit Grow-skab, tror i det vil virke, der er selvfølgelig låger foran.
tak på forhånd. peace out