Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jul 2025 14:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hey,

jeg har ikke rørt kokain i lang tid. Før i tiden har jeg aldrig taget det før sent på aftenen hvor jeg var godt fuld.

I går skulle mig og nogle venner så i byen, og jeg tænkte at det var tid igen... Denne gang fik jeg noget som var en del bedre end hvad jeg er vant til.. Jeg prøvede, før jeg overhovedet havde drukket noget, med en streg på 100mg - det var måske lidt for meget, men det virkede godt. Problemet var at efter ca 2. minutter fik jeg den der belastende, halv-kvalme agtige følelse hvor det spænder i maven, det føles lidt som om man har en luft bobbel siddende, eller at man skal bøvse. Kunne næsten ikke tvinge noget ned, hverken mad, drinks eller øl. Begyndte først at få det nogenlunde igen noget tid efter at vi havde sniffet det sidste af grammet, og der var natten så småt ved at være forbi og folk var trætte, så det var en lidt stenet bytur. Jeg var da høj på coken det meste af tiden, men det opvejede bare ikke spændingerne i maven og det, at jeg ikke kunne hælde drinks ned.

Hvad skyldes denne følelse i maven? Før i tiden synes jeg ikke det har været et problem, men der har jeg som sagt været godt fuld før jeg tog en streg - har det noget med det at gøre? Skyldes det et cut-middel?

Nogen der har været ude for dette?

på forhånd tak

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Billede
det kunne skyldes hvad som helst. hvor skulle vi vide det fra?

Insane psychedelia user!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad det er der gør at du bliver ved med at sniffe af stoffet, når du får det dårligt af det. Er det ikke halvdumt?

Medlem

Halugenlampe, tænkte at nogen måske havde prøvet noget lignende og kunne komme med en specifik grund.

Fjas, tjo, det kunne man godt sige. Set i bakspejlet tror jeg også klart at det havde været bedst, tror bare jeg forventede at det blev bedre hvis jeg byggede rusen lidt op, jeg forbinder ikke rigtig coke med ubehag i kroppen.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Altså en god ting som jeg ved.. så hav altid maven tom når du tager coke.. ellers skal du ud og skide 5 gange før du får et nice coke trip..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Jeg tog coke igår for første gang og fik osse den der følelse i maven, som om der var luft til en stor bøvs eller noget, jeg syntes bare det føles som om man er sulten og det forstår jeg sgu ikk for havde spist mig mæt 4 timer før indtagelse.
Indtog det omkring kl 01.00 og har stadig den følelse i maven nu her dagen efter..

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
viewtopic.php?f=19&t=37719&hilit=ormekur - det er ormekuren der smadrer jeres maver!!!! :evil: Ej, jeg ved det ikke... Men virker da ikke usandsynligt at der kunne være en sammenhæng...

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg mener, men er ikke sikker(har ingen kilde) - At kokain har den bivirkning at det blandt andet stopper/sløver/bedøver eller lign din maves normale funktion. Det med kvalmen oplever jeg kun hvis jeg tager for hurtigt eller for meget. Jeg tror det har noget med Dopaminens niveau, at det bliver udskilt for hurtigt og derved kroppens egen reaktion = kvalme. Ret mig endelig hvis det forkert. Men det er min forståelse af det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Nu er jeg også en meget flittig suger, og kan godt genkende det du skriver om. Jeg ser det mere som et dejligt buzz i maven. Men ja når jeg suger bob får jeg også sindsyg luft i maven

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Naar jeg overdoserer paa coke, saa faar jeg det saadan, som du beskriver. Ellers faar baade jeg og alle jeg kender mavesmerter uanset hvad, naar vi tager coke. Jo bedre jo vaerre, kan man sige. Overaktiv mave og tyndskid er vidst, saa vidt jeg har erfaret baade direkte og inddirekte, reglen snarere end undtagelsen. Men klumpen i maven kan vaere paa grund af sindsygt hoejt blodtryk. Hovedpulsaaren kan bevirke, at man faar det. Jeg har faaet det to gange. Begge gange var paa heroiske doser, hvor jeg svaevede mellem sikker og doedeligt syg. Et godt raad er, at man skal lytte til sin krop. Saa undgaar man en del akutte problemer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]