Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 18:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej med jer.

Jeg har fået fat i et ark ketoganer, og kunne godt tænke mig at lamme mig på dem i aften.
Problemet er, jeg ikke kan finde ud af hvor høj min tolerance er.
Dvs. første gang jeg tog dem, hvilket er en månedtid siden, synes jeg ikke rigtig at kunne mærke dem, i hvert fald ikke ligeså kraftigt som anden gang! Begge gange har jeg taget 2 på samme tid, ved ikke hvor mange mg de er på, da det ikke står på pakken. Har røget heroin en 7 - 8 gange, men har aldrig fået det samme "buzz" på af heroen, end som anden gang på disse ketoganer. Vil gerne opnå den rus igen, men ved ikke hvad farerne er ved at spise 3 piller, eller skal jeg bare tage 2 som de andre to gange? Jeg sidder alene, så vil gerne være på den sikre side. :) Er det overhovedet muligt at overdosere på dem? Og hvor meget skal der til? Jeg har aldrig taget andre morfin præperater eller morfin, udover disse, og så røget heroin. Men det med heroinen har været med et halvt års mellemrum, og så bare nogle dage i træk.
Håber I kan hjælpe.. :)
På forhånd tak.

Medlem
Brugeravatar

Skal lige siges det er på fuld mave jeg vil i aften, hvis det har noget at sige.

Insane psychedelia user!

Bare nøjes med 2. Du kan altid redosere, hvis det ikke behager dig nok.

Ja, du kan sagtens overdosere med ketoganer. mht dosis er det svært at sige.

Pas på dig selv.

Medlem
Brugeravatar

Jeg prøver med to så, men problemet er jo bare, at hvis jeg redoserer, får jeg jo ikke hele virkningen på en gang af de 3 piller, hvis jeg vælger at tage en mere. Da der jo går omkring 1 - 1,5 time før det peaker... :S

Medlem
Brugeravatar

Hmm, synes ikke rigtig den har nogen virkning idag. Det har vel noget at sige, jeg spiste dem på fuld mave? Redoserede endda med en mere efter en time, og det "eneste" jeg føler er lidt træthed, sløvhed og en smule summen i kroppen, ellers ik noget vildt. Vil ikke spilde resten på at redosere igen, af hensyn med helbred og jeg tænker det er spild.. Nogen der ved om man får nogen virkning ud af at sniffe dem?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Hvorfor spiser du dem på fuld mave ? Jeg ville ihvertfald ikke spilde opioder på det..
Prøv at spis 2 stks, 1 time efter et let måltid ( frugt, nødder, havregrød etc.)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

Kunne forestille mig at de to tabletter du førhen har fået var 10 mg, men skal ikke kunne sige det.. Personligt skal jeg (har ingen tolerance) på 20-25 mg for at opnå det såkaldte buzz du snakker om. Vil dog ikke stå til ansvar for dit opioid-eksperiment, men du kunne prøve med 3 tabletter og så evt redosere med én mere efter en times tid, hvis virkningen ikke kan bemærkes synderlig. Hyg dig med dem dit heldige svin :D Opiaden

Medlem
Brugeravatar

Dengulesaks - Jeg vil vove at påstå, at så meget forstand på opiater har jeg heller ikke, så vidste ikke det ville være spild at spise dem på fuld mave. Men det ved jeg nu, og det fandt jeg så ud af. Men er heller ikke total uvidende, hvis nogen tror det. Så I ikke bare tror jeg propper mig med pooder, uden at vide noget om det. Det var bare lige en ting der, jeg faktisk ikke anede noget om.

Opiaden - Jo tak, føler mig også lidt heldig, da ganerne er rimelig svære at få fat i nu om dage? (har jeg i hvret fald fået fortalt) :D Så slog da også til med det samme, da jeg fik at vide hvor jeg ku få dem, hehe...
Men næste gang jeg vil spise nogle, bliver det på tom mave, følte bare jeg spildte dem jeg spiste igår, for kunne knap nok mærke dem :/ Så nu må jeg vente en 14 dage eller en måneds tid med at eksperimentere igen :)

Medlem

Lyder som en fornuftig plan med pausen, eftersom Ketogan er blandt de opioder der har størst afhængighedspotentiale :) Som Dengulesaks nævner, kan det være en fordel at indtage tabletterne på tom mave. Biotilgængeligheden ligger også kun mellem 25-50% for Ketobemidon, så ville i hvert fald være den måde du ville opnå det bedste resultat på :) Forresten så skulle ketogan gerne opnå den maksimale plasmakoncentration efter en halv time ved peroral administration, så hvis du evt. skulle starte ud med 3 tabletter, hvor der ikke indtræder en mærkbar effekt efter en times tid, behøves du ikke nødvendigvis at sidde flere timer og vente før du redoserer.. Halveringstiden er også relativ kort, kun 3,5 time, så det ville være idealt at starte med den dose du mener vil give den effekt du søger i stedet for at kaste dine dyrebare tabletter ud af vinduet, hvis man kan sige det sådan :) Håber at høre fra dig om hvordan det gik..

Medlem
Brugeravatar

Kunne forestille mig at de to tabletter du førhen har fået var 10 mg, men skal ikke kunne sige det..

Ketogan tabletter findes kun i 5 mg. så med mindre det er suppositorier som er til rektal administration han har haft, har de ikke været på 10 mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det burde ikke have nogen konsekvens af de er taget på fuld mave.Det vil nok forsinke virkningen lidt,men du får den fulde virkning alligevel.Iøvrigt fås Ketoganer kun i en størrelse (til oral indtagelse),med 5 mg Ketobemidon,og (jeg tror det er 20 mg) spasmolytikum.

Senest rettet af Gonzo 12 nov 2011 10:36, rettet i alt 1 gang.

Medlem

25 mg* :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan så se der er delte meninger om, om de3t har betydning om det er på fuld eller tom mave... Kan så kun ud af personlig erfaring sige, at jeg IKKE fik særlig meget virkning af det. :/ så mine tabletter var spildt. ØV!
Jeg skal nok give feedback når jeg forsøger mig igen :D Hvor lang tid vil du cirka mene der går, før jeg er på normal tolerance igen efter jeg spiste dem? :)

Medlem

Det nogle gode tabletter du lader gå til spilde.. Må nok sige det som det er, 25 mg will rock your world, bare hold dig fra booze og andre downers, så skal du nok få en hyggelig aften. Hvad angår tolerance, så tog jeg engang en 3 dages koger på 25 mg, så tvivler på at tolerancen bliver opbygget på rekordtid :) Vil dog ikke anbefale at du tager dem flere dage i streg (HR)

Medlem
Brugeravatar

Ja de er nemlig super godt... :) Overvejer også at tage dem igen i starten af næste uge, savner den følelse de giver en.. Hehe.. Jamen 25 mg, dvs 6 tabs så, ikke sandt? Og jeg har jo stortset INGEN tolerance, og jeg vil bare gerne holde mig på et niveau, så jeg er sikker på jeg ikke kradser af + jeg sidder alene i min koger, så der er ingen til at hjælpe. Men 25 mg, det skulle jeg nok kunne overleve? :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Fik selv Ketogan i mange år før hen i tiden. Og pas for guds skyld på med dem!
Det har efter min mening INGEN ting at sige overhoved virkningsmessigt, om de indtages på tom mave eller på fuld mave.
Bare så længe de indtages oralt er det det samme..
Der er i alt 30 mg. i èn oral ketogan tablet. De fås kun i sådan i oral form..
5 mg. Ketobemidon og 25 mg. af det andet spasmolytikum (muskelafslappende).
Det hele står på pakkan.
Står ikke på blisterne..
Letal dosis kendes ikke med sikkerhed men pas MEGET på med de djævle piller!
De tog livet af en af mine venner, så dødelige er de!
Peace MorpheuS

Medlem
Brugeravatar

Fik selv Ketogan i mange år før hen i tiden. Og pas for guds skyld på med dem!
Det har efter min mening INGEN ting at sige overhoved virkningsmessigt, om de indtages på tom mave eller på fuld mave.
Bare så længe de indtages oralt er det det samme..
Der er i alt 30 mg. i èn oral ketogan tablet. De fås kun i sådan i oral form..
5 mg. Ketobemidon og 25 mg. af det andet spasmolytikum (muskelafslappende).
Det hele står på pakkan.
Står ikke på blisterne..
Letal dosis kendes ikke med sikkerhed men pas MEGET på med de djævle piller!
De tog livet af en af mine venner, så dødelige er de!
Peace MorpheuS

Tak for info :)
Det lyder vildt med din kammerat. Hvor meget havde han indtaget?
Selvfølgelig tager jeg også mine forholdsregler med, når jeg spiser dem. Derfor jeg søger viden herinde, og er påpasselig med hvor meget jeg tager, da jeg er klar over det er et opiat, og det er stærke sager jeg leger med. Vil jo ikke tage livet af mig selv :)!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg begynder selv at få det lidt underligt, på en måde der får mig til at tro at det er spasmolytikaet, der er årsagen, hvis jeg tager 6 eller derover på en gang. Men jeg havde også en middel tolerance, da jeg tog mange opiater.

Ketogan er en af de mest euforiserende opioider - på boards med oversøiske brugere ærger de sig gule og grønne over ketogan er så svært at få fat i udenfor DK og europa. Det er kraftige sager, så pas på.

Ja du kan overdosere på dem og det er livsfarligt.

Hvis 2 ikk tog dig derhen, hvor du gerne ville, så prøv 3. Evt 4. Ud fra hvad du skriver ville jeg ikk gå over.

Du må for gudsskyld ikke lægge dig til at sove de første mange timer efter indtagelse. Det er den måde, der er nogle stykker, der desværre ikke er vågnet op igen efter høje doser kraftige opioider....

Fik jeg sagt at ketogan er mit favorit opioid? :)

Medlem

Som Adobe selv nævner, hold dig vågen de timer din koger peaker. Det ville derfor nok idealt at indtage tha 'candy' om eftermiddagen/tidlig aften.. Ketogan er som sagt et af de stærkeste opioider der er at finde på hylderne, så pas på dig selv. Du har sikkert taget det her som en forholdsregel, men nul sprut eller benzoer hvis det også skulle stå tilrådighed.. Opioider er på ingen måde legetøj..

Lige for at hoppe med på vognen kan jeg tilføje at Oxynorm nok ligger nr.1 på min top 3 af opioider, men ketogan er også noget for sig :D

Medlem
Brugeravatar

Ja, jeg fandt ud af man har meget let ved at falde i søvn, når man er påvirket af dem.
Jeg havde slet ikke regnet med jeg blev sådan sendt afsted. Det var næsten umuligt at holde øjnene åben, og det var altså bare på to og tom mave.. Hvis det kan sammenlignes med noget, så ville jeg sammenligne det med en MDMA rus, med den følelse man får i kroppen, bortset fra man er mere "lammet" og træt. Det er helt vildt, hvad to små piller kan gøre ved ens krop!
Jeg tog dem, men havde som sagt ikke regnet med en så kraftig virkning, så jeg gik ned for at handle ind, det tog ca en halv time, så var jeg hjemme igen, så satte mig ved computeren, og efter 15 - 30 min, BANG, så ku jeg ikke holde mine øjne åbne mere, og sad bare der og var næsten ved at savle fordi min mund var åben :S faldt dog ikke i søvn, da jeg ikke vilde spilde denne fantastiske følelse på at sove, så holdt mig vågen.. Og det var så det der fik mig til at gøre det igen, den følelse vil jeg bare opleve igen! :D Derfor jeg blev så skuffet sidst jeg tog dem, da jeg knap nok kunne mærke noget :/ Men det var nok fordi min mave var fyldt op, kan ikke se andre muligheder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]