Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har lidt en drøm om at finde en psykolog/Psykoterapeut. Der ikke ville ha noget imod at man mødte op på et psykedelika.

Får altid den ene åbenbaring efter den anden på svampe. Hvis man nu skrev 3 ting ned på et stykke papir som man ville, arbejde med. Og psykologen/Psykoterapeuten styrede en den vej, så ville man jo kunne få ordnet ens liv på 10 sessions.

Grunden til at jeg spørger er at jeg efterhånden har prøvet alt. Og er godt og grundig træt af psykofarmika.

Og en gang på et svampe bad trip stod min afdøde farmor, foran mig og sagde til mig at hun var skuffet over at jeg tog stoffer.
Det resulterede i at jeg var clean i 3 måneder, hvilket er min rekord siden jeg var 16.
Hvis et bad trip til en fest, kan gøre mig clean i 3 måneder, hvad ville man så ikke kunne opnå med en psykolog under kontrolerede forhold?
Altså psykologen kan jo ikke komme i klemme her vel?

Det lidt min drøm at prøve ibogain på en klinik. Men vil godt lige prøve med et mildere psykedelika først.

Nogen der har prøvet det? eller ved om det forgår i dk?. Det skulle jo helst være en der også har lidt forstand på det.
I må meget gerne sende en pm, Hvis i kan hjælpe mig på rette vej :).

Var selv i gang med det for et stykke tid siden. Var på psilocybin trøfler 2-3 gange om ugen. Level 2-3 trip hver gang.
Men endte altid med bare at lalde rundt. Og fik ikke det helt store ud af det, men jeg var clean i den tid jeg gjorde det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
jeg var clean i den tid jeg gjorde det.

Vent... Du var clean i den tid, du tog stoffer 2-3 om ugen? Noget hænger ikke sammen her.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis han tager svampe for at blive clean, så er det ikke stoffer, men derimod medicin, IMO

Snubi: Du kan ikke bruge en hvilken som helst terapeut. Du skal have en der ved hvad det vil sige at have en session med een, der har taget psykedelika. Og det bliver nok ikke helt ligetil, men held og lykke med det.

Du kan måske finde en der kan hjælpe her http://www.psychedelicpsychotherapy.com/content.php?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]