Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jul 2025 08:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Føj for satan.
Denne hjemmeside burde omgående lukkes. Hvad medlemmerne nok ikke er klar over:

Den SIDSTE ADMINISTRATOR DØDE sidste år i novemberfordi han eksperimenterede lidt for meget. En meget dygtig universitetsstuderende, der troede han havde styr på tingene, fik alligevel for meget.

Den FORIGE ADMINISTRATOR DØDE OGSÅ. Igen en ung mand der troede han havde styr på sagerne.

Alle i unge eksperimenterende mennesker er frygtelig naive (eller har i bare blæst hjernen ud????).

Det værste er jeres mange "gode råd" og opfordringer til andre om at prøve skidtet af.

Føj for satan.

Med uvenlig hilsen "en ulykkelig pårørende"

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hvad mener du med den sidste og forrige administrator? Og de fleste folk herinde er godt klar over hvem der er skredet i svinget i tidens løb, det er altså ikke bare dig der er en indebrændt pårørende med insiderviden.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Hej,

Jeg er ked af at høre du har haft sådan en oplevelse!

Når det så er sagt, er psychedelia et hr forum som giver information om skades begrænsning! Der bliver hverken opfordret til at folk skal tage narko eller lignende! Formålet med siden er at give brugeren de bedst mulige vilkår og infornationer - så de ikke tager skade af deres oplevelse! - dett er et forsøg på at oplyse folk bedst muligt om skadesbegrænsnings m.m

Jeg synes derfor at din kritik er uberittiget - selvom jeg er ked af at høre du er en pårørende!

Insane psychedelia user!

:roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kan det være minimal hun taler om? Han fik jo desværre et forkert batch eller sådan noget og fik et ultra potent stof som desværre blev hans død eller husker jeg forkert?

Der er ingen der opfordre nogen til at prøve noget.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Altså der er flere der er døde, bl.a. Minimal, Dextrose og Astral, men synes ikke det retfærdiggører den galde hun har ørlet op her.

Insane psychedelia user!

Der er måske en MOD der er død her fra sitet af. Men admins har der ikke været nogen af, eller hvad?

Jeg synes tineb skulle lukke røven!

Der dør folk i trafikken hver dag, men derfor er der ikke nogen grund til at hade på kørelærerne, bilforhandlerne, producenterne, eller den almene bilist.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det virker mest af alt som et vredesudbrud - irrationelt... Du må forstå, at siden her IKKE er årsagen til dit tab, snarere tværtimod... Det er naivt at kalde stofferne dødelige, for det er personers omgang med stofferne der kan være dødelig - på psychedelia.dk deler vi erfaring om fornuftig omgang med stofferne, at der så er nogen der ikke kan styre det alligevel, siger mere om personen end om stofferne..

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hej Tine,
som en der har været med her på siden i mange år, vil jeg sige at jeg udmærket forstår din vrede. Formålet med Psychedelia.dk er at fortælle om stoffer på en måde der er ikke-fordømmende, og derved udbrede korrekt information i stedet for misinformation. Rationalet bag siden er at der altid vil være folk, der tager stoffer uanset hvad man siger til dem, og derfor er det vigtigt at forklare hvordan stoffer bedst bruges uden at man kommer til skade.

Jeg vil vove at påstå at de råd, der gives her har fået mange til at tænke sig om en ekstra gang i forhold til hvad de havde gang i og dette kan have reddet mange liv. Så når du ser dem det er gået galt for, skal du lige huske at det er et fåtal, samt at du ikke hører om alle dem, der er blevet hjulpet af råd de har fået på psychedelia.dk.

Jeg har personligt kendt flere, der er døde selv om de troede at de havde tjek på det, som du skriver. Både her fra siden, og andetsteds. Sådanne dødsfald sker som regel fordi disse individer har handlet imod bedrevidende. De har afsøgt grænser og er endt et sted, hvor de inderst inde godt har vidst at det var meget risikabel adfærd de havde gang i, men alligevel har de fortsat med deres handlinger. Det er meget beklageligt, men det sker på trods af en side som psychedelia.dk, ikke på grund af den.

Du har fat i en MEGET vigtig pointe som alle kan lære noget af: at man kan opnå en eller anden form for overbevisning om sin egen ufejlbarlighed eller udødelighed og ende med at foretage sig meget risikable ting, der i sidste ende kan koste en livet. Netop fordi man tror at man har "tjek på det". - Det kan ikke gentages ofte nok,. Desværre er din meget agressive tone nok med til at overdøve denne pointe, så den går tabt for mange, der bare vil se dig som en irrationel, vred person.

Det der koster liv er netop forbudspolitikken, der gør at det er svært at opstøve ordentlig vejledning og de bedste bud, bliver så hjemmesider som denne. Det bør du nok lige tænke over: altså, hvorfor en side som psychedelia.dk overhovedet eksisterer?

Jeg forstår at du kan blive vred og den vrede rammer så os her på siden, men jeg vil sige til dig at din vrede rammer de forkerte. i sidste ende er det beslutninger som tages af enkelte individer, der fører til tragedier. Tragedier, som netop er det psychedelia.dk forsøger at afværge og ofte har afværget.

Alt det bedste

Medlem
Brugeravatar

Dine sproglige færdigheder tyder på, du har "blæst hjernen ud".

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Kryptonit er dødeligt for supermand. Almindelige mennesker skal holde sig langt væk fra cyanid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er måske en MOD der er død her fra sitet af. Men admins har der ikke været nogen af, eller hvad?

Der er beklageligvis 2 admins som er døde, når vi tæller Dex med. Kan dog ikke ikke huske om han stadig var admin da han døde, men det er nok ikke så vigtigt i denne sammenhæng.

Det som er vigtigt i denne sammenhæng er at uanset hvor meget man ved, gør det ikke en usårlig. Tværtimod kunne det se ud som om at man pga sin viden kan tro at man er usårlig, og dermed dummer sig fatalt. Som dankdawg også skriver ovenfor.

Det hører også med til historien at de fleste dødsfald har været med opioider indblandet. Derfor er jeg(og svjv flere andre) begyndt at sige til folk at uanset hvor meget de læser, og uanset hvor kloge de er, så er det altså livsfarligt at tage den type stoffer, og det bør man tage med i sine betragtninger inden man beslutter at gøre det.

tineb: Jeg er meget enig i dankdawgs indlæg ovenfor. Der er ingen herfra der tvinger andre til at tage stoffer, det er et valg de træffer selv. Siden her forsøger at give folk den bedst mulige baggrund for at gøre det, men alligevel går det galt ind i mellem, selv for meget velinformerede mennesker. Det understreger blot hvor farligt det er at tage stoffer, og hvorfor der er et stort behov for at informere dem som ønsker så meget at tage stoffer, at de vil gøre det uanset hvad.

Jeg håber at du kommer godt videre med dit liv, på trods af dit tab.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Det hører også med til historien at de fleste dødsfald har været med opioider indblandet. Derfor er jeg(og svjv flere andre) begyndt at sige til folk at uanset hvor meget de læser, og uanset hvor kloge de er, så er det altså livsfarligt at tage den type stoffer, og det bør man tage med i sine betragtninger inden man beslutter at gøre det.

Dette kan ikke gentages for mange gange. Pas på derude.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes tineb skulle lukke røven!

Vis dog lidt empati. Tineb er pårørende, og kan sagtens forstå hun lader sin vrede gå ud over os. Hvis folk virkelig bliver så ramte over hendes indlæg, er det fordi et eller andet i dem er enig med hende, ellers kunne de jo være lige glade.

@Tineb, du har ret i, at enormt mange på sitet har en uansvarlig omgang med stoffer (inklusive undertegnede), men derfor er de råd, der bliver posted på psychedelia alligevel relativt ansvarlige. Jeg har undgået enormt mange uheld ved at følge dem.

Må sige, jeg ikke havde ventet at se sådan et indlæg på psychedelia, men det er jo også godt vi får den slags posts engang imellem. Det er sundt, at vi ikke har en atmosfære, hvor folk ikke må kritisere os for at tage stoffer om det så er på en uansvarlig, eller ansvarlig måde.

Insane psychedelia user!

Gu gider jeg da ej, Lillebror. Så burde hun behandle sin sorg på anden vis, end at skyde i blinde og ramme en helt forkert gruppe.

Selvfølgelig er det da sørgeligt for tineb, at hun er pårørende til en nu afdød stofbruger. Men det har jeg altså også prøvet. Endda helt ude at blive hysterisk på helt uforskyldte mennesker.

Med venlig hilsen "en som også er pårørende til flere døde stofbrugere."

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hun afreagerer jo bare på dem, det er mest nærliggende at afreagere på det, som i dette tilfælde er os.
Hvorfor kan du ikke bare være ligeglad? Hvis vi ikke er tolerante overfor folk, der ikke forstår os, hvordan skal de så nogensinde kunne komme til det? (ikke forstår os i betydningen "de forstår ikke, hvorfor vi går ind for omgang med stoffer")

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dette kan ikke gentages for mange gange. Pas på derude.

+1

Men er det ikke en helt bestemt omgang med opiater, der ofte fører til dødsfald?
Her tænker jeg på IV og potensering vha. benzoer. Og måske at søge en rus hvor man bliver halv-bevidstløs

Insane psychedelia user!

Hvad får dig til at tro at det er andet end det sidste?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan man gerne vil have rusen, har selvfølgelig mest at skulle have sagt.
Hvis man kun vil have et lille humørløft, til at tage opvasken, er det noget sværere at overdosere. Men at ramme den korrekte tilstand bliver meget sværere ved IV af heroin, fordi styrken varierer. Man IV'er desuden ikke lidt ad gangen, hvorimod man kan insuflere eller ryge lidt, indtil man er lige der hvor man vil være.

Medlem
Brugeravatar

Hun afreagerer jo bare på dem, det er mest nærliggende at afreagere på det, som i dette tilfælde er os.
Hvorfor kan du ikke bare være ligeglad? Hvis vi ikke er tolerante overfor folk, der ikke forstår os, hvordan skal de så nogensinde kunne komme til det? (ikke forstår os i betydningen "de forstår ikke, hvorfor vi går ind for omgang med stoffer")

Jeg har absolut intet at gøre med en eller anden admins overdosis. Hold din kæft. Jeg nægter at tage en brøkdel af skyldren, på samme måde som jeg nægter at tage en brøkdel af skylden for ham der den psykopatiske seriemorder der huserer i medierne for tiden. Det har intet med mig at gøre.

Til tineb:

Det er ærgeligt at en der stod dig nær er død, men du kan ikke give brugerne af dette forum skylden. Det giver ingen mening. Ingen her har opfordret ham til at tage en livsfarlig dosis narko. Hvis han på noget tidspunkt har rådspurgt sig her, vil han have fået det stik modsatte råd.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]