Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 09:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej! Jeg har haft min bruger herinde i en del til og bare læst Threads, men aldrig rigtig postet!
Så, man kan vel sige jeg er ny indenfor at lave threads, men nu prøver jeg altså! :roll:

I fredags var jeg til fest en 3 x 18 fødselsdag hos nogle af mine venner, og vi skulle være stive og hygge os :cheers:
da jeg havde fået ret mange genstande ned, jeg tror 15 øl eller noget i den stil, kan ikke helt huske det, hvilket normal ville være nok til at gøre mig sådan rimelig pløret. kunne jeg stadig intet mærke, var så heldig at min ven havde ringet noget tidligere og tilbudt mig noget MDMA, så han kom forbi efter lidt tid. :)

Da jeg havde sniffet en Bane gik vi og hyggede lidt og snakkede, og jeg kunne sagtens mærke det, bare en dejlig buzz i toppen af hovedet, og så var jeg skide glad. da han havde været der et stykke tid sagde jeg farvel til ham, og så fortsatte jeg ed at feste, drikke øl og selvfølgelig rimeligt med vand.

efter et stykke tid gik jeg ud for at ryge en smøg, og så blev jeg døsig, og jeg lagde mig derfor ned på en skrænt på noget græs. jeg lå og kiggede op i himlen, og der var delvist skyfrit. Jeg kunne sagtens se stjerner, men de skyer der var, de fyrede bare derudaf, det var som om jorden roterede meget hurtigere end den skulle, det så virkelig mærkeligt ud!

Så mit spørgsmål er bare, kan jeg have hallucineret? :?: :?:

Jeg har røget en helvedes masse hash igennem tiden, prøvet Amf, og MDMA, men aldrig oplevet hallucinationer før.
har tit været på "jagt" efter at hallucinere, men aldrig sket.

håber i kan svare på mit spørgsmål :) !!!

Junior medlem

Du kan sagtens få hallucinationer på MDMA, så ja kan du sagtens have gjort :)

Medlem

Geografisk sted: byen
muligvis... men det virker lidt halv uoverskueligt at skulle udregne ud fra historien, men det er da ikke umuligt da MDMA godt kan drille øjnene lidt :P anyway hvordan ka det være du har jagtet Hallucinationer?

Junior medlem

brugernavn skrev:
anyway hvordan ka det være du har jagtet Hallucinationer?

Det er vel spændende, at se noget, 'der egentlig ikke er der'. Sådan har jeg det i hvert fald, så længe man stadig kan skelne mellem virkelighed og fantasi :)

Junior medlem

muligvis... men det virker lidt halv uoverskueligt at skulle udregne ud fra historien, men det er da ikke umuligt da MDMA godt kan drille øjnene lidt :P anyway hvordan ka det være du har jagtet Hallucinationer?

Har ikke nogen helt speciel grund, jeg har bare altid gerne villet opleve noget der "ikke er", hvis du ligesom kan følge mig :)?

Medlem

Geografisk sted: byen
Fair nok :P Tror ikke jeg har haft nogle hallu´er på MDMA, måske nogle få. Når jeg er på emma så jagter jeg bare slet ikke hallu´er

Anyway er meget mere til eks. 4-Aco-dmt hvis jeg skal havde hallu´er + evt den der "kærlighed" som også opleves på Emma <3 er der også i bølger, men det kommer self an på settings

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Jeg plejer at blive ramt rigtigt hårdt af bare lidt emma når jeg er stiv. Men normalt vil jeg ikke tro, at man hallu'er af én streg.

Medlem

nu blæste der også temmelig meget i fredags.. der var hvert fald også fart på skyerne i sydjylland :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]