Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 06:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: byen
Ja så har jeg sku nok fået malaria... Har ikke rigtig kunne spise de sidste 2 døgn og det har ledet til at jeg føler mig meget mere svag. Så tænkte at jeg lige ville skaffe noget godt skunk, få spist lidt og slappe af...

Btw sæt lige den her sang på :P http://www.youtube.com/watch?v=LqzvG1S-4Do

Er der nogen der har hørt om konsekvenserne af denne cocktail? (Malaria + Weed)
Fandt denne tråd (http://forum.grasscity.com/seasoned-tok ... laria.html)

Feber omkring 38 - 39
Sym. Feber gullige øjne umattet og afkraftet
Ryger første gang kl 16
Tager 3- 5 små lunger og løbe ud og knækker mig i hotellets vask
Feber nu 39+
Mht dierra så ved jeg det ærlig talt ikke for kan ikke spise noget som helst, så kan egentlig ikke rigtig skide, Hvilket også gjorde at mit opkast fra rent cola...

Anyway det var min korte rapport fra nu, vil lige gå ud og suge en lille smule og så se hvordan jeg for det.
Btw alle råd er værdsæt + skal lige nævnes at min gode ven er lige i nærheden af mig og holder øje med mig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du ikke mulighed for at indtage det oralt? Evt. lave en lille potion smørhash, og smøre det på en halv bolle eller lign.
Det er nok lidt mere behageligt end at ryge det i din tilstand.
Selvfølgelig ikke sikkert du har mulighed for det, hvis det ryger direkte op igen.

Medlem

Nej desvære ikke, da det hotel jeg bor på nu ikke lige tilbyder de redskaber desvære.
ellers en god ide

Anyway vil lige følge op fra i går røg 2 gange yderligere meget meget stille og roligt, kunne ikke spise yderligere af den grund alligevel. Dog så fik jeg det meget bedre efter jeg havxde knækket mig første gang og slappede af osv.
i dag er min temperatur 37 grader og har det minimalt slum.

så i det sjælne tilfælde at en herinde skulle ha malaria så vil jeg sige at det kommer an på dig selv, men hvis du ikke føler du skal på hospitalet med det samme + at du tager det stille og rolig så kan det godt være rart med en fed...

Medlem

Geografisk sted: Usually not far from a keyboard
Btw alle råd er værdsæt

Søg læge måske? Hvis du har gullige øjne tyder det på din lever ikke renser dit blod ordelingt -- det er sgu ikke godt... En hyppig årsag er leverbetændelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dude, tag dog på hospitalet.

Medlem

Tbh jeg stoler ikke på hospitaler som dem jeg er i nærheden af lige nu... derudover så selvom jeg har rejseforsikring så ville det være en pain in the ass at skulle bruge bare 1 - 2 timer på et hospital og i dag har jeg ikke haft den meste smule feber hele aften eller noget andet.. vis det udvikler sig så tager jeg ofc på hospitalet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup

Tbh jeg stoler ikke på hospitaler som dem jeg er i nærheden af lige nu... derudover så selvom jeg har rejseforsikring så ville det være en pain in the ass at skulle bruge bare 1 - 2 timer på et hospital og i dag har jeg ikke haft den meste smule feber hele aften eller noget andet.. vis det udvikler sig så tager jeg ofc på hospitalet

Hvor befinder du dig? Hvilke symptomer har du helt præcist? Hvorfor er du sikker på det er malaria?

Medlem

Er slet ikke sikker på det er malaria symptomer syntes jeg at ha skrevet derudover så befinder jeg mig i vest afrika

Medlem

Geografisk sted: Usually not far from a keyboard
Jeg vil stadig anbefale dig at få fat i en læge på den ene eller anden måde. Evt bare ringe til en læge i DK eller noget. Det kan være alvorligt hvis din lever ikke virker som den skal.

Medlem

Jeg vil stadig anbefale dig at få fat i en læge på den ene eller anden måde. Evt bare ringe til en læge i DK eller noget. Det kan være alvorligt hvis din lever ikke virker som den skal.

Det har jeg allerede gjort da jeg har en dygtig læge i familien, så bare rolig :).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]